Autor Wątek: DCS: World 1.2.1 Now Available  (Przeczytany 21419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #75 dnia: Października 09, 2012, 21:35:52 »
AKtualizuje i sprawdza raz dziennie ale jest na to łatwy sposób. Wystarczy datę zmienić w komputerze na następny dzień i akrtualizacja działa :-)
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #76 dnia: Października 09, 2012, 21:37:39 »
AKtualizuje i sprawdza raz dziennie ale jest na to łatwy sposób. Wystarczy datę zmienić w komputerze na następny dzień i akrtualizacja działa :-)

Que?

Ale po co aż tak? Jak jest most to się nie brodzi po kolana w łajnie.

Start>Wszystkie Programy>Eagle Dynamics>Update DCS World
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #77 dnia: Października 09, 2012, 21:38:09 »
Znalazłem rozwiązanie - może się komuś przyda - post nr 27

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=94773&page=3
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #78 dnia: Października 09, 2012, 21:44:00 »
Que?

Ale po co aż tak? Jak jest most to się nie brodzi po kolana w łajnie.

Start>Wszystkie Programy>Eagle Dynamics>Update DCS World
No masz... w ogóle zapomniałem o takim katalogu w systemie :-). Rzeczywiście to dużo rozsądniejsze rozwiązanie.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #79 dnia: Października 09, 2012, 22:13:36 »
Gigantyczne koszta przejścia na nowy silnik i totalnie przyhamowany rozwój serii...
Nowy silnik? Ja tylko widzę nowe bajery graficzne dodawane do starego. Czy woda dalej jest generowana dla całej mapy?

Te patche wychodzą z częstotliwością build'ów wersji alpha.  ;D

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #80 dnia: Października 09, 2012, 22:38:06 »
Czy woda dalej jest generowana dla całej mapy?

No, ba, świat stoi na wodzie niczym w Water World czy jakoś tak z Kevinem Costnerem. Dlatego warto też dać na low.
FPSiki bardzo przyzwoite, ale już widzę nowe bugi, np. na TGP czasem mam czarne budynki.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #81 dnia: Października 10, 2012, 08:02:44 »
Wczoraj wreszcie miałem chwilę na przeinstalowanie wszystkiego od nowa i zaciągnięcie aktualizacji. Na moim piecu bez wody na LOW nawet żabą nie da się latać. Wydaje mi się, że HDR mniej klatek zjada niż ta "uberwoda". Ciekawe czy pustynia w Nevadzie też będzie na wodzie. :D
DCS/FSX/AC/pCARS

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #82 dnia: Października 10, 2012, 08:38:11 »
Co do FPSów, to efekty cząsteczkowe wciąż mają poważny wpływ na nie, ale wyłączenie TSAA i wody na medium dało przyzwoite rezultaty. Ogólnie w misji Battle mam 27 FPS, więc znośnie.

Nieco dziś latanie potestowałem i takie są wnioski:

Czarna paskuda lata prześlicznie po poprawkach i zakochałem się na nowo, pewnie przejdzie mi w kampanii jak komp zacznie się dusić, ale póki co jest dobrze.

Mustang... i jego magiczne kółko. Już wiem co i jak, działa jak należy, jeśli postępować zgodnie z zaleceniami. Po odblokowaniu faktycznie można ciaśniej skręcać, ale żeby nie wykręcić bączka, trzeba posłużyć się odpowiednim hamulcem. Ciekawe jest, że do tej pory skręcałem wyłącznie za pomocą hamulców, jak trzeba było ciaśniej, ale najwyraźniej nie tak należy. Tak czy siak, temat kołowania ogarnięty.
Kilka innych uwag. Udało mi się zabić silnik, ale nie mam pojęcia czemu. Do tego "prawidłowa" metoda startu (6 obrotów śmigła i dopiero magneta) działa, ale jest to trudne, jeśli posługujemy się tylko myszką i nie ma tracka. Natomiast ogólnie mam jakieś gorsze dni startowania Kucyka, coś rzadko idzie za pierwszym razem. Starty wciąż są nieco wymagające, sporo miota, jak się nie zablokuje kółka i da zły trym (warto dodać, że nie mam pojęcia, jak zatankowano maszynę). No i są jeszcze klapy - mam wrażenie, że łatwiej bez nich, ale A2A twierdzi, że tylko przy obładowanym koniku są niezbędne (w DCS nie ma opcji wożenia Grycanek). Lądowania natomiast partolę - żaby, drifty (hamulce ratują sprawę) i ogólnie jakoś trudno wyczuć w porównaniu z betą. Ogólnie spoko, widać, że ED pracuje nad swoim dzieciakiem, ale daleko do śpiewania peanów.


Offline Versor

  • 13 WELT
  • *
  • 6 WELT
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #83 dnia: Października 10, 2012, 19:48:34 »
Witam
Małe pytanko dotyczące DCS-a, jeżeli zainstalowałem DCS A-10 a następnie DCS World + moduł DCS-A10 to czy śmiało mogę odinstalować DCS A-10?? chyba mam to zdublowane. Na forum DCS czytałem, że tak ale chciałem się upewnić.
Pytanie numer dwa, czy mogę jakoś zapisać ustawiony widok w A-10 ?? po wszelkich ustawieniach siedzenia gdy np. chce przybliżyć widok a następnie szybko wrócić do poprzedniego ustawionego, wciskam center view. Widok wraca do ustawień początkowych i zaczynam ustawianie od nowa co mnie niezmiernie denerwuje.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #84 dnia: Października 10, 2012, 23:11:42 »
Tak możesz usnąć. Czasem ludzie mają zainstalowane 2x nawet bo np w 1.1.1.1 im A-10C lepiej działa.
Trochę nie rozumiem drugiego pytania? Chodzi Ci, że jak podniesiesz fotel i wciskasz centrowanie to ustawienie fotela też zjeżdża?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #85 dnia: Października 11, 2012, 00:39:38 »
Wydaje mi się, że chodzi o przedefiniowane snap-views. O ile wiem, to się nie da.
Mam podobne pytanie - ktoś wie jak przełączać między kursorem myszki a rozglądaniem się nią? W 1.1.1.1 było, a teraz nigdzie nie mogę znaleźć w ustawieniach, może jestem ślepy, ale jeśli tak, to doceniłbym, gdyby ktoś powiedział, gdzie szukać.

Offline Versor

  • 13 WELT
  • *
  • 6 WELT
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #86 dnia: Października 11, 2012, 08:44:57 »
Yoyo chodzi o to, że po uruchomieniu gry siedze w kokpicie z nosem na "desce rrozdzielczej" chce ten widok oddalić i troche podnieść. Ale nie korzystam z zooma ( klawiatura numeryczna / lub * ) bo wtedy widok jest nie naturalny tylko wykorzystuje opcję shift + ctrl + / oraz crtl + shift + num8. Po ustawieniu widoku jest wszystko tak jak bym chciał. Ale podczas lotu musze sobie widok przybliżyć bądź oddalić np. po to że coś przełączyć na konsoli. I tu zaczyna się porblem z powrotem do poprzedniego ustawionego przezemnie widoku. Po wciśnięciu klawisza center view wszystko wraca do defaultowych ustawień ( znowu siedze nisko i z nosem na Hudzie ) a chce że by widok się centrował uwzględniając moje poprawki położenia siedzenia.

Aha i czy macie problem z przełączaniem ( pojawianiem się )  kursora myszki ?? chyba alt+c. Raz się pojawia a raz nie.Problem występuje u mnie tylko w DCS World

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #87 dnia: Października 11, 2012, 11:49:57 »
Widoki snap-views są edytowalne. Z tego co pamiętam pliki nazywają się server.lua bądź views.lua w folderze Config.
Można tam edytować własny widok oraz tworzyć nowe dla nowych samolotów (np. tych, które nie są domyślne do latania).

Można też edytować "real time" w samej grze. Domyślny widok to bodajże klawisz 5. Należy go wcisnąć oraz ustawić widok nie wciskając żadnego innego klawisza numerycznego - to ważne. Po tym wciska się RALT i KP0 równocześnie.
Aby zmiany były zapisane należy włączyć możliwość ustawiania zapisu widoków użytkownika w pliku view.lua bądź server.lua - wpis z sentencją DefaultSnapViews lub coś w tym stylu - są to 2 wpisy zaraz po sobie. Bodajże oba muszą być na true.

Offline Versor

  • 13 WELT
  • *
  • 6 WELT
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #88 dnia: Października 12, 2012, 14:54:18 »
Znalazłem taki temat http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=69395 ale coś nie chce mi to działać, sam już nie wiem o co biega. Raz zadziałało, kolejny raz już nie. Wydaje mi się że w takim symulatorze takie opcje zmiany ustawień widoku powinny być proste w ustawieniach.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #89 dnia: Października 18, 2012, 21:54:36 »
Pobrałem niedawno, zmian jest całkiem sporo, o większości nie napisano w change logu.

Najważniejsze moim zdaniem zmiany:
-Wzrost FPSów na moim komputerze.
-"Kółko" do celowania pocisków VIKHR wreszcie działa jak należy niezależnie od kąta natarcia i wyskokości nosiciela.
-Duże zmiany w sposobie śledzenia celu w TGP litening, teraz śledzenie nie lockuje pojazdu zawsze na środku jak to było wcześniej, jeśli jesteśmy blisko możemy zalockować np. maskę samochodu, bardziej przypomina to rzeczywiste działanie tego zasobnika.
-SPUU w żabie wreszcie nie mają problemów po rearmie o których pisałem wcześniej na forum.
-Launcher override w żabie działa (wcześniej chyba nie było takiej opcji o ile dobrze pamiętam).
-Żaba chyba jest bardziej zwrotna.

Nowe dźwięki:
-APU w A-10C.
-Wewnętrzne dźwięki odpalania rakiet (teraz każdy typ pocisku brzmi inaczej) wreszcie mavericki brzmią inaczej niż pociski niekierowane. Dźwięki rakiet niekierowanych są teraz realistyczne.

I jeszcze jedna wściekająca rzecz: żyro w żabie łatwo jest przekręcić.