Autor Wątek: DCS: UH-1H  (Przeczytany 56467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #180 dnia: Maja 02, 2013, 15:01:19 »
Jestem człowiekiem z odpowiednimi narzędziami do sterowania w ręku...
Coś w tym jest. Zacząłem latać UH-1 mając kontroler ustawiony na biurku i efekty były nieciekawe. W Cougarze wstawiłem wszędzie łożyska kulkowe, centrowania nie ma jeszcze w ogóle. Drążek działa płynniej niż cokolwiek kupnego, precyzja spora ale był zdecydowanie za wysoko. Podstawiłem taborety i teraz drążek między nogami, ramię oparte o udo, z boku przepustnica i lata się bardzo przyjemnie i dość precyzyjnie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #181 dnia: Maja 02, 2013, 15:53:27 »
Witam. Krótkie pytanko:
Czy z tą betą jest juz jakaś kampania czy dopiero będzie wydana?
Budżet mam napięty i nie wiem czy kupić Huey'a jako beta, czy gotowy FC3.

Tak jest kampania pilota UN.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #182 dnia: Maja 02, 2013, 16:59:48 »
Budżet mam napięty i nie wiem czy kupić Huey'a jako beta, czy gotowy FC3.
Ja kupiłem dwa dni temu właśnie FC3 i teraz, czytając ten wątek, mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #183 dnia: Maja 02, 2013, 17:11:55 »
Dobrze, nowe kabinki w FC3 to cudo. To taka w sumie ciekawostka, ale na pewno bardziej tu pasuje niż P-51D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #184 dnia: Maja 02, 2013, 17:38:59 »
Niestety Huey obnaża niedomagania DCS w kwestii obliczania uszkodzeń obiektów. Wszystko o wagomiarze do BMP-3 po wyłapaniu pary rakiet z głowicami HEAT (Mk 5 mod 0), zaczyna się palić i w końcu eksploduje. Niestety powyżej, czyli zaczynając od T-55 - zaczyna być gąbką i np na T-55 potrzeba pełną salwę 14 rakiet HEAT. T-72 - prawie dwa razy więcej. Z kolei T-90 i... MiG-29 wymagają już ciągłego kursowa w celu dozbrojenia i szczerze straciłem rachubę ile rakiet potrzeba (oczywiście każdy cel dostaje rakietę w kuper).

Z kolei wytrzymałość latadeł na ostrzał rakietami z głowicami odłamkowymi (M151) będzie niedługo legendarna. Kursowałem miedzy stojanką, a MiGiem 29 wożąc w jego stronę po 38 rakiet i nie wiem ile kursów zrobiłem...

_michal

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 02, 2013, 17:42:04 »
Z kolei wytrzymałość latadeł na ostrzał rakietami z głowicami odłamkowymi (M151) będzie niedługo legendarna. Kursowałem miedzy stojanką, a MiGiem 29 wożąc w jego stronę po 38 rakiet i nie wiem ile kursów zrobiłem...

W Hueyu przyjąłem od Syringe na klatę dwie rakiety zanim spadłem.

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #186 dnia: Maja 02, 2013, 21:13:45 »
Ja kupiłem dwa dni temu właśnie FC3 i teraz, czytając ten wątek, mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem.
Wiedziałem, że to się tak skończy! UH-1H już się ściąga.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #187 dnia: Maja 02, 2013, 21:22:03 »
Wiedziałem, że to się tak skończy! UH-1H już się ściąga.

LOL, pożałujesz! Czekają Cię nieprzespane noce i poziom frustracji Over 9000, ale warto. :) Ten sim uczy pokory i precyzji. Po długich godzina ciężkiej walki z samym sobą w Hyziu odpaliłem sobie Iłka dla relaksu i na dzień-dobry spuściłem Dorą kilka Spitów w QMB i zrobiłem perfekcyjne, 3-punktowe lądowanie. A to wszystko na pełnym relaksie, popalając petka i pijąc kawusię. Plaża normalnie. :)

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #188 dnia: Maja 02, 2013, 21:38:34 »
Wiecie może, czy jest możliwość ustawienia ciągłej wibracji kokpitu? Oglądając materiały wideo odniosłem wrażenie, że w realu trzęsie mocniej i na dobrą sprawę w każdej fazie lotu. Taki wibrujący kokpit w stylu HTR z odpowiednimi ustawieniami bardzo by mi odpowiadał.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #189 dnia: Maja 03, 2013, 10:49:41 »
Wiecie może, czy jest możliwość ustawienia ciągłej wibracji kokpitu?

Raczej nie sądzę, to jest już zaszyte w samej grze. Ew. AccuFeel  ;) ale to już do Hueya w FSX.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #190 dnia: Maja 03, 2013, 11:09:37 »
Przed wydaniem pisano o tym, że była testowana taka opcja i teraz dostępna nie jest (rozpraszała), ale myślą o dodaniu jej później.

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #191 dnia: Maja 04, 2013, 08:37:04 »
Jak wygląda model lotu, tryb mniej realistyczny  , jest taka opcja ?
Myślę o zakupie UH 1 , ale na moim Cyborg Evo , mogę zapomnieć o pełnym realizmie :/

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #192 dnia: Maja 04, 2013, 10:25:44 »
Myślę, że bardziej problemem będą tu pedały - skołuj sobie jakieś chociaż od kierownicy. Jest opcja "game flight mode" i autorzy mówią, że cała fizyka jest tam zachowana, jedyne co się zmienia, to że sterowanie jest nieco prostsze mniej precyzyjną gałką.

_michal

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #193 dnia: Maja 04, 2013, 10:47:17 »
Mmaruda ma rację, ja w tej chwili latam na pedałach od kierownicy R220 Saiteka i różnica jest kolosalna w porównaniu ze skrętną rączką, ale i tak w najbliższej przyszłości planuję je wymienić na dedykowane pedały do latania.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #194 dnia: Maja 16, 2013, 10:01:19 »
Wczoraj zauważyłem coś, co mnie kompletnie rozwaliło:) Fajnie światło przygasa, w zależności od tego ile prądu w danym momencie pobiera rozrusznik. A potem zobaczyłem, że system oświetlenia kabiny jeszcze nie jest skończony :( tyle czasu się brandzlowali, to mogli to już w becie dokończyć. No, ale oni de facto wypuścili w końcu betę z obarczonym sporym błędem modelem lotu.