Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 65287 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 29, 2014, 13:33:29 »
http://dev.withsix.com/issues/74306
Powstał ticket pod którym można "głosować" za dodaniem zaawansowanego modelu lotu śmigłowców do Army. Jeżeli jesteście zainteresowani, to proszę o głos na tak.
~
UPDATE: Ktoś zwrócił uwagę, że tamten tracker jest stary, aktualny znajduje się pod tym linkiem"
http://feedback.arma3.com/view.php?id=18171 (trzeba się zalogować/ zarejestrować).

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #166 dnia: Kwietnia 17, 2014, 15:55:36 »
Arma 3 za 29,99 pln znowu dostępna. Sugeruję zbytnio się nie zastanawiać, bo znowu może zniknąć:

https://cdp.pl/gry/arma-3
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #167 dnia: Kwietnia 17, 2014, 17:25:51 »
Już nie ma! Mniej niż dwugodzinna promocja? Hmm...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline karnalooch

  • 16th VTFS
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #168 dnia: Kwietnia 17, 2014, 17:31:21 »
https://twitter.com/cdppl

Na twitterze "być może jutro coś wpadnie"...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #169 dnia: Kwietnia 17, 2014, 18:54:21 »
Ja rano zwątpiłem. Wrzuciłem do koszyka i jak chciałem zapłacić to produkt niedostępny. Jak widać ledwo się za drugim razem załapałem.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #170 dnia: Maja 01, 2014, 14:38:09 »
Powstał ticket pod którym można "głosować" za dodaniem zaawansowanego modelu lotu śmigłowców do Army. Jeżeli jesteście zainteresowani, to proszę o głos na tak.

http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/460-arma-3-roadmap-201415

Będzie! ;)

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #171 dnia: Maja 01, 2014, 16:53:28 »
Świetne info, jeszcze jakby przy okazji "Sling Loading" zrobili "Fast Rope" byłoby naprawdę ciekawie.
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #172 dnia: Maja 01, 2014, 17:37:26 »
Wolałbym bez tego dodatku "wybrana implementacja", ale i tak dobrze, że się w końcu zdecydowali. Autorski launcher to również dobre posunięcie. Natomiast ten moduł "snajpera"? Coś w stylu implementacji z A.C.E.?

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #173 dnia: Maja 01, 2014, 21:06:00 »
"Sling loading" ma być według tamtego newsa. Też się zastanawiam czym będzie ta wybiórcza implementacja, ale jeśli by to przypominało TOH, to akcje Little Birdem w multi będą czymś bardzo przyjemnym.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #174 dnia: Maja 05, 2014, 12:11:59 »
Sling load jest od dawna. Nic nowego, skryptów na sling loada to chyba ze 100 było ;-)
Skrypty na fastrope tak samo.

Model lotu by się nawet przydał, chociaż ja helo nie latam, od helo jest DCS ;-)

Ale ponoć ma być strzelanie z pojazdów możliwe, to zwiększy nieco realizm, wreszcie te ala HUMVEE nie będą kaczkami dla wrogiej piechoty i nie będziemy zmuszeni jeździć 10 km/h tak aby piechota nas osłaniająca dawała radę.

Dookoła tego DLC to masa spekulacji się pojawiła. Ma być też niby jakiś marksman DLC http://forums.bistudio.com/showthread.php?175688-Next-DLC-Speculation

Jakiś sens zacznie mieć latanie tym cackiem: http://forums.bistudio.com/showthread.php?162767-AH-64D-Apache-Longbow-for-ArmA2-by-Nodunit-and-Franze

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #175 dnia: Maja 05, 2014, 12:21:45 »
Funkcjonalność wbudowana w engine > skrypty. Marksman DLC to nie spekulacja, a oficjalna zapowiedź, brakuje tylko szczegółów. DCS do śmigłowców jest fajne, dopóki nie chcesz współpracować z piechotą, wówczas jednak Arma wygrywa w przedbiegach, nie ujmując DCSowi którego też lubię.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #176 dnia: Maja 05, 2014, 12:25:25 »
Niestety dla helo w armie to trzeba mieć mocny PC, chodzi o widoczność.

Co do marksmana to ponoć bipody mają być i ma być weapon resting.
Jest już mod na bipody ale i tak to moim zdaniem super sprawa, tego właśnie mi brakowało.

Po cichu liczę na celowniki ustawiane w mil a nie w metrach jak to było w ACE (oczywiście mówię o celownikach NATO, bo ruskie mają w metrach).

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #177 dnia: Maja 05, 2014, 12:57:37 »
DCS, X-Plane i TOH to jedyne symulatory które mapują pracę cyclic'a na takiej samej zasadzie jak w prawdziwych śmigłach- czyli położenie joysticka przekłada się na położenie śmigła. W FSX wszystko działa jakbyśmy mieli samolotowy "center trim" włączony. Tzn jeżeli chcemy lecieć do przodu w FSX, to wychylamy kontroler w przód i kiedy osiągniemy odpowiedni kąt wracamy do środka joystickiem a helikopter nadal leci z nosem w dół. W TOH żeby lecieć do przodu musimy joystick cały czas trzymać wychylony- i ta mała różnica wpływa bardzo mocno na realizm. Dodatkowo co by nie pisać o RotorLib, to ten engine po modyfikacjach Freda Naar'a działa na prawdę świetnie (brakowało mi tylko Vortex Ring). W FSX czuć jakbyśmy latali po szynach, albo na sznurku. TOH dawał płynność w zachowaniu maszyny. Na prawdę Medevac będzie nową jakością dla miłośników śmigieł. Dodatek Apache pokazuje, że silnik gry jest wstanie obsłużyć w miarę skomplikowane systemy. Na prawdę czekam z niecierpliwością nawet gdyby wspominane systemy miały zostać na poziomie TOH (dla mnie frajda z latania> frajda z klikania).

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #178 dnia: Maja 05, 2014, 13:11:19 »
(dla mnie frajda z latania> frajda z klikania).

Dla mnie obie te rzeczy są równoważne, przez co głębia symulacji w TKOH mnie nieco zawiodła, zwłaszcza w przypadku śmigłowców bojowych, ten wiszący w powietrzu celownik (zamiast choćby takiego reticle jaki jest w DCS: Huey) jest baaaardzo słaby, Hindy to w ogóle brak słów. ALE. W Armie śmigłowce są częścią konfliktu i po prostu są potrzebne piechocie*, w DCS śmigłowiec to gwóźdź programu, przez tworzy się niefajny dysonans, mamy wierną symulację maszyny i taką sobie symulację starcia. Wszystko sprowadza się po prostu do preferencji. :) Dla mnie idealnym simem śmigłowców by był TKOH/Arma3+odrobinę lepsza symulacja maszyny, tak do poziomu Flaming Cliffs powiedzmy.

FSX nie ma dobrej symulacji śmigłowców i to ogólnie wiadomo, Dodosim 206 i HTR nieco poprawiają ten obraz, ale mimo wszystko jeśli ktoś chce latać śmigłowcami na kompie to niewiele jest gorszych platform od FSa. :D

*) oczywiście to zależy od misji.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #179 dnia: Maja 05, 2014, 13:15:53 »
Mod z Apache od Nodnuita nie działa za dobrze pod Armą 3 - może z RotorLib chłopaki się przemogą i dostosują go do "3", ale skoro A3 wymaga zubożenia moda żeby jakoś działał to ja im się nie dziwię, że nie chcą tego ruszać. Jeżeli razem z tą biblioteką nie dostaniemy wpływu warunków atmosferycznych na modele to i tak nijak się to będzie miało do ToH, który i tak jest ubogi w porównaniu do DCS-ów.

Problem z Armą jest taki, że bardzo trudno zbalansować w misjach wykorzystanie uzbrojonych helikopterów - co innego te transportowe i na tym powinna Bohemia moim zdaniem skupić swoją uwagę.