Autor Wątek: Okulary VR/Gogle VR, akcesoria. Informacje o rynku.  (Przeczytany 112389 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 17, 2013, 17:28:41 »
Oculus developerski kosztuje tylko 300 USD :evil:, no to faktycznie Sony ze swoimi 3600zł nie ma co podskakiwać. (szkoda, że nie macie tu tej ikonki skaczącego banana co jest na forum pancernym oj przydałaby się teraz). Generalnie chodzi mi o to, że się bardzo ucieszyłem.

:banana: - A to niby co jest? Papież w szatach pontyfikalnych?  :118: Mekki.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2013, 17:51:47 wysłana przez Mekki »

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 17, 2013, 18:09:30 »
No tak, napis "więcej" był widocznie dla mnie za mały.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2013, 18:10:47 wysłana przez Mekki »

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 17, 2013, 18:14:37 »
Sundowner oglądałeś coś przez ten wyświetlacz sony, że tak piszesz?
Bawiłem się już z tuzinem różnych hełmów VR zaczynając od VFX-1 jakoś w połowie lat 90-tych zeszłego wieku. Wszystko z wyjątkiem Sensics PiSight i Oculusa, to po prostu wyświetlacze nagłowne, zwykle z marną rozdzielczością, częstotliwością odświeżania i sprawiają wrażenie, że oglądamy, fakt "mniej-więcej trójwymiarowy" obraz, ale tak jakby na małym telewizorze dość daleko od siebie.

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 17, 2013, 18:22:28 »
Ale wiesz. połowa lat 90tych to ponad 15 lat temu była.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 17, 2013, 18:33:26 »
I nic się nie zmieniło. Sony tylko wrzucił sensownej rozdzielczości ekrany, nic poza tym.

_michal

  • Gość
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 18, 2013, 23:54:38 »
Doom 3 wyleciał z paczki z Riftem, ale zamiast w dzień premiery ma być wsparcie dla Hawkena i jak dziś ogłosiło Valve - dla Team Fortress 2:

http://www.polygon.com/2013/3/18/4119954/team-fortress-2-oculus-rift-vr-mode

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 30, 2013, 08:29:00 »
Jason Williams z 777 (rof) opisał swoje wrażenia z demonstracji oculusa oraz porównał z trackIRem.


www.riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=49&t=36461
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Schmeisser

  • Gość
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 30, 2013, 11:32:44 »
Cytuj
Bawiłem się już z tuzinem różnych hełmów VR zaczynając od VFX-1 jakoś w połowie lat 90-tych

Doprowadziłem do spazmów gościa na Krupówkach w Zakopanem który miał peceta , i GFX'a. Za jakąś sporą podówczas kwotę można było pograć w Descenta. Miało się 3 życia. Porozmawiałem z panem o sterowaniu i zacząłem grać. Zapomniałem mu tylko wspomnieć że opierwsze życie traciłem w okolicach 17 levelu lololololololol
Ale szybciej się znudziłem.

Offline Piniol

  • JG300
  • *

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 28, 2013, 13:11:14 »
Nie znam angielskiego, ale z tego co widzę na tym filmie to straszna lipa, bardzo wąski kąt widzenia.

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 28, 2013, 14:09:10 »
Wąski kąt widzenia? Obraz zwykle wypełniający monitor, czyli "HUD" z celownikiem, zajmuje w tej demonstracji mniej niż połowę powierzchni obrazu. Pamiętaj, że to, co tam widać, to przełożenie obrazu z okularów na płaski ekran. W opiniach testerów powtarza się informacje, że obraz zajmuje większość pola widzenia; co stanowi najsilniej chyba promowaną (obok trybów sterowania i śledzenia ruchów głowy) cechę tego produktu, mającą wyróżnić go od całej dostępnej do tej pory konkurencji.
You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 17, 2013, 17:02:06 »
Czy może ktoś z forum posiada ten gadżet?

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 17, 2013, 19:48:53 »
Też był bym zainteresowany jakąś recenzją, gdyby któryś z forumowiczów to urządzenie posiadał.
Na YT pojawiły się już filmy z wykorzystaniem Oculus Rift w symulatorach lotu. Ale ten, chyba najlepiej to pokazuje: Oculus Rift w War Thunder. https://www.youtube.com/watch?v=3BUZaE52hAo Dla mnie bomba.  :D
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 17, 2013, 20:34:39 »
Też na to czekam, ale jeszcze poczekam na lepsze rozdzielczości. Może wtedy powstanie recka ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Okulary - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży
« Odpowiedź #44 dnia: Września 12, 2013, 18:10:09 »
Czy któryś z symulatorów lotniczych omawianych na tym forum obsługuje oculusa?