Autor Wątek: DCS World 1.2.6.  (Przeczytany 10967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
DCS World 1.2.6.
« dnia: Sierpnia 02, 2013, 23:21:06 »
Niekończącej się bety ciąg dalszy. Teraz, od 1.2.6 będzie open beta.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1829273&postcount=1

Ja rozumiem, że może być mowa o zupełnie nowym produkcie, jak np. F/A-18, ale beta łatki ? Tylko to przedłuży na i tak długie oczekiwanie poprawy bugów.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 03, 2013, 00:00:10 »
To, że będzie możliwość pozostania przy/powrotu do jednej wersji wstecz, nie jest takim złym pomysłem. Skoro nie radzą sobie z wydawaniem stabilnych łatek, to dobre chociaż to.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 03, 2013, 05:41:04 »
Jeszcze nie tak dawno zarzekali się, że nie chcą Steama. Wszyscy już hopla dostali z tą Parą?

_michal

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 03, 2013, 07:53:41 »
Jeszcze nie tak dawno zarzekali się, że nie chcą Steama. Wszyscy już hopla dostali z tą Parą?

The spice money must flow.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 03, 2013, 10:44:34 »
Jak dla mnie to wszystko może sobie działać przez Steama. Większym problemem jest brak możliwości zaimportowania zakupionych dodatków w sklepie ED...

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 04, 2013, 12:19:26 »
Łoo.  :o

Edytowali posta:

Cytuj
Are are working with Steam to allow modules activations purchased outside of Steam to be ported into Steam.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #6 dnia: Września 04, 2013, 18:49:14 »
Jest już 1.2.6. Na tę chwilę idzie nieźle - 2Mb.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #7 dnia: Września 04, 2013, 23:08:40 »
Te nowe oderwanie strug pewien krok do przodu, ale dalej to bida z nędza co do reala (tu mamy jak to powinno być od 2:17 http://www.youtube.com/watch?v=xywrekEIJIg#t=141 zrobione w simie ). Dymki za silnikami jeszcze nie w tym patchu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #8 dnia: Września 05, 2013, 00:07:11 »
Hohoho, wygląda że i Huey doczekał się kilku "drobnych" zmian. Wraz z 1.2.6 dostaliśmy wersję slick, radiowysokościomierz, poprawione światła wewnętrzne, niedziałające na razie zasobniki z flarami, oraz znacznie ograniczoną moc silnika. To ostatnie, wnosząc po postach testera w tym temacie: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1859132#post1859132 to jest ficzer, a nie bug. Przy okazji pozmieniali coś przy celowniku prawego pilota i nie mogę wyświetlić siatki (ale może coś robię źle?).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #9 dnia: Września 05, 2013, 08:24:07 »
Hohoho, wygląda że i Huey doczekał się kilku "drobnych" zmian. Wraz z 1.2.6 dostaliśmy wersję slick, radiowysokościomierz, poprawione światła wewnętrzne, niedziałające na razie zasobniki z flarami, oraz znacznie ograniczoną moc silnika. To ostatnie, wnosząc po postach testera w tym temacie: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1859132#post1859132 to jest ficzer, a nie bug. Przy okazji pozmieniali coś przy celowniku prawego pilota i nie mogę wyświetlić siatki (ale może coś robię źle?).

Teraz należy go opuścić, włączyć takim AZS'em (z tyłu celownika) http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=87113&stc=1&d=1378351317 i rozjaśnić siatkę, więc 3 czynności.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #10 dnia: Września 05, 2013, 12:16:30 »
Chyba trzeba jakiś reinstall zrobić. Po tym patchu mam niezły framerate, ale szarpie strasznie, cały czas coś się doładowuje i długo się wczytuje.

Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #11 dnia: Września 06, 2013, 19:44:51 »
Te nowe oderwanie strug pewien krok do przodu, ale dalej to bida z nędza co do reala (tu mamy jak to powinno być od 2:17 http://www.youtube.com/watch?v=xywrekEIJIg#t=141 zrobione w simie ). Dymki za silnikami jeszcze nie w tym patchu.


A czy w ogóle są zaimplementowane w wersji 1.2.6?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #12 dnia: Września 06, 2013, 21:17:00 »
Tak sa (New wingtip vortices, new touchdown smoke.), ale dosc slabo to wyglada i wydaje mi sie ze takze zaleza od modelu, a nie predkosci i szybkosci manewru. Na pewno widzialem je u siebie w F-15C.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #13 dnia: Września 08, 2013, 15:14:06 »
Cytat z changeloga 1.2.6 o dosyć enigmatycznym znaczeniu:
Cytuj
Multiplayer: Radio communications are now working.

Co goście z ED mają na myśli?
"Działa komunikacja radiowa".
A wcześniej nie działała? Ja nie pamiętam abym miał z tym problemy, no może poza powtarzaniem 20 razy wiadomości typu "Spammer 1 is RTB at xx thousant" przez wingmana AI, jednak ten problem nie został naprawiony...

A może nie chodzi o komunikację z AI, tylko o jakiegoś wbudowanego VOIPa?

Odp: DCS World 1.2.6.
« Odpowiedź #14 dnia: Października 02, 2013, 15:37:53 »
Pojawiła się dzisiaj łatka:

Cytuj
DCS 1.2.6 Update 1 - Change Log

DCS World
Fixed crash when loading mission from a public server.
Fixed crash after jumping from aircraft during an "Autostart".
Fixed crash when try to lock ground target when using Easy Radar mode.
Fixed crash after collision of two aircraft.
Fixed crash when player gets close to column with delayed start.
Fixed crash after plane switches to glide path.
Kuznetsov ATC can now recover multiple flights without causing collisions.
Fixed IR pointer when using Combined Arms.
Corrected SSE: Empty Error message on coalition.addGroup().
Glide slope ring and К, Г marks for landing mode are now present for airfields with full Russian ILS system.
Restored Flight tasking commands when not in Game Mode. Attack air defenses: LWIN-D. Attack ground units: LWIN-G. Attack your locked target: LWIN-Q.
Fixed 'Value' in trigger 'Bomb in zone' trigger action.
Fixed missing text: "2, rolling" when starting taxi.
Corrected R-73 DLZ for AI. They should no longer launch outside their DLZ.

DCS: Black Shark 2
IT-23 symbology aspect has been corrected.
Fixed joystick commands for kneeboard.
Fixed missing target markers on Ka-50 Easy Radar.
Fixed simulator crash when loading standard arcade mission for Ka-50 when using Easy Avionics mode.

Lock On: Flaming Cliffs 3
Su-33 falling through the flight deck when landing on the carrier has been fixed.
F-15C and Su-33 unable to connect twice to tanker in network play has been fixed.
F-15C Tanker AP won't disengage when online has been fixed.
F-15C ADI LNAV "Jiggle" has been fixed.
Autopilot. ALTITUDE HOLD, BAROMETRIC OR RADAR ALTITUDE HOLD issues have been fixed.
Several A-10A switches have had their position set to on: PAC Switch, Inverter Switch, AC Gen Switches, Radar Altimeter Switch, Anti Skid Switch, Fuel Boost Pump Switch, and Engine Fuel Flow Switches.

DCS: Combined Arms
Fixed crash occurring when Targeting Panel of selected unit is viewed.
Keyboard input script has been corrected.

DCS: A-10C Warthog
Fixed tanker not completing refueling when in network play.

DCS: Mi-8MTV2
Corrected beacon light connection to electrical bus.
Fixed "floating" UV-26 indication textures.
Added "RI-65 is operative" voice message when turning on the VWS.
Implemented “Game Mode” flight model.

DCS: UH-1H Huey
Fixed M134 minigun fire audio.
AI UH-1H can now fire M134 minigun.
Fixed autostart.
Flexible sight line of sight is now controlled separately from view camera control.