Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #90 dnia: Września 23, 2013, 21:09:12 »
Podwieszane ładunki są już zaimplementowane, ale trzeba je "uruchomić" modami (jest dostępna misja, ponoć najnowsza aktualizacja jednak coś tam pozmieniała i jest problem, trzeba czekać), współdzielony kokpit był zapowiedziany na samym początku przy okazji wymieniania planowanej zawartości modułu Huey. Transport piechoty- tutaj najmniej mam do napisania, bo nie pamiętam w którym momencie stanęło. Z tego co mi się przypomina, to w momencie premiery Hueya nie było w ogóle możliwości spawnowania jednostek piechoty po wylądowaniu, teraz taka możliwość jest (nie jestem pewien, ale zdaje się, że można też załadować te jednostki do śmigłowca- czyli w drugą stronę; także brakuje tylko animacji). Linków nie podam, bo nie chce mi się teraz przeszukiwać forum ED, ale wszystko można tam znaleźć.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #91 dnia: Września 23, 2013, 21:20:44 »
A masz jakieś linki potwierdzające, że to trafi do samego DCS albo przynajmniej jest robione nie-chałupniczo?

Przecież to już były filmy od BST jeszcze przed premierą. Robią to i zrobią (kiedyś), ale będzie. Be sure (TM).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #92 dnia: Września 23, 2013, 21:35:38 »
Przecież to już były filmy od BST jeszcze przed premierą. Robią to i zrobią (kiedyś), ale będzie. Be sure (TM).
Nie chodzi mi o sam fakt 'zrobienia' czegoś, tylko o metodę, a konkretnie o to, jak ED podeszło do sprawy i jakie zapewniło możliwości. Na tej podstawie możne sobie odpowiedzieć, jak w przyszłości może wyglądać sprawa koniecznych modyfikacji DCS na potrzeby DCS WWII. Bez tego zostanie latanie wokół lotniska, biedny MP i to z *wą grafiką.

Poszukam. Dzięki za podpowiedź.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #93 dnia: Września 23, 2013, 23:20:18 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #94 dnia: Września 26, 2013, 07:21:20 »
I znów wyciąganie łapy? Oni dają szybciej newsy, niż M.Wagner opisuje updejty ;>.

http://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe-1944/posts/610190?ref=email&show_token=502b9f0159a331b2

Fajnie, też, że pokazują video, które ma zachęcić ale podziwiać "gadające głowy" nie można - to film prywatny ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #95 dnia: Września 26, 2013, 09:55:32 »
Zbieranie funduszy na DSC WWII to jedna z najbardziej żenujących kampanii zbiórkowych jakie zdarzyło mi się oglądać na KS.

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #96 dnia: Września 26, 2013, 10:03:40 »
Zbieranie funduszy na DSC WWII to jedna z najbardziej żenujących kampanii zbiórkowych jakie zdarzyło mi się oglądać na KS.

Dokładnie. To, że zebrali te 100k można tłumaczyć posuchą na rynku symulatorów i fanbojstwem wielbicieli ED. :)

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #97 dnia: Września 26, 2013, 13:00:08 »
Ja mam na to jedno proste wytłumaczenie - "In Soviet Russia..."

Ale tak na poważnie, to ostatni filmik może za ciekawy i porywający nie jest, ale przynajmniej coś konkretnego pokazuje i mówi. W zasadzie jak nad tym pomyśleć, to niech się promują jak tam im się podoba, ale chciałbym jednak, żeby tego sima zrobili.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #98 dnia: Września 26, 2013, 13:11:38 »
Ja mam na to jedno proste wytłumaczenie - "In Soviet Russia..."

Ale tak na poważnie, to ostatni filmik może za ciekawy i porywający nie jest, ale przynajmniej coś konkretnego pokazuje i mówi. W zasadzie jak nad tym pomyśleć, to niech się promują jak tam im się podoba, ale chciałbym jednak, żeby tego sima zrobili.


Mnie szczerze mówiąc ten projekt ani ziębi, ani grzeje szczególnie z taką "kampanią promocyjną", ale przeczytałem transkrypcję filmiku i faktycznie jest on ciekawy. Tego typu informację już dawno powinny pojawiać się w formie update'ów na forum ED zamiast tych idiotycznych litanii "poprawek, które wprowadzimy jak będzie nam się chciało".

Dlatego też "777" dostał moje pieniądze (bo mają zupełnie inne podejście), a RRG/ED dostaną jak zobaczę w końcu coś konkretnego, czyli pewnie pod koniec przyszłego roku...chyba że będzie w międzyczasie kolejny zbiórka na podniesienie "progów" ;-)

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #99 dnia: Września 26, 2013, 14:08:00 »
Zgadzam się całkowicie z Caldurem. Wspierałem kilka projektów na KS i takiej drętwej kampanii jeszcze nie widziałem. Tym bardziej, że konkurencja robi to lepiej. Myślę tu o 777. Mnie w każdym razie nie zachęcili.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #100 dnia: Września 29, 2013, 22:42:01 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #101 dnia: Września 29, 2013, 23:26:35 »
Heh. Duże zmiany w tej chwili sytuacji nie naprawią, tylko popsują jeszcze bardziej. Paypal powinien być aktywny od momentu przekroczenia pierwszego celu, a oni się dopiero nad nim zastanawiaja?

Przykro patrzeć jak amatorsko to wygląda. :(

Zwłaszcza, że wystarczyło przeanalizować to co robił Obsidian, inXile, Double Fine albo inni którym się udało. Przecież oni też nie mieli praktycznie nic do pokazania. Na Gamasutrze też jest mnóstwo artykułów na ten temat.

Chyba najlepiej by było jakby anulowali tę kampanię i za parę miesięcy wystartowali na nowo, rozsądniej.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #102 dnia: Października 01, 2013, 01:05:53 »
ED wypuści SDK dla EDGE! http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=114869
Na razie brak konkretów, ale mam nadzieję, że nie będzie to akcja ograniczona dla WWII.

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #103 dnia: Października 01, 2013, 08:19:11 »
ED wypuści SDK dla EDGE! http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=114869
Na razie brak konkretów, ale mam nadzieję, że nie będzie to akcja ograniczona dla WWII.

W końcu rozsądna decyzja!

Po raz pierwszy zaczynam się zastanawiać, czy się nie dorzucić. Poczekam na konkrety i zobaczę.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #104 dnia: Października 01, 2013, 09:54:42 »
To jest pierwszy kickstarter, który TRACI pieniądze zbliżając się do finału... brawo.