Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline petros13

  • *
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #465 dnia: Maja 28, 2017, 12:21:32 »
Nie pamiętam już, robiliście już świeżą instalację całego DCS-a?
Nie no, tylko aktualizacja do 2.1 :|.
Piotr1szy Nerwowy.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #466 dnia: Maja 28, 2017, 12:30:03 »
Wystarczy, że w czasie aktualizacji wdarł się jakiś błąd, którego nie wyłapie automatyczna naprawa i już lipa.  Zapiszcie ustawienia i ponowna instalka, może to coś da?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline petros13

  • *
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #467 dnia: Maja 28, 2017, 12:46:28 »
Wystarczy, że w czasie aktualizacji wdarł się jakiś błąd, którego nie wyłapie automatyczna naprawa i już lipa.  Zapiszcie ustawienia i ponowna instalka, może to coś da?
Już mi głowa spuchła do rozmiarów solidnego arbuziaka, w morde carska policja :x.
Piotr1szy Nerwowy.

Offline petros13

  • *
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #468 dnia: Maja 28, 2017, 12:48:23 »
Już mi głowa spuchła do rozmiarów solidnego arbuziaka, w morde carska policja :x.
A przez tego Zilla'ka to szybciej nie będzie?
Piotr1szy Nerwowy.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #469 dnia: Maja 28, 2017, 19:30:49 »
Dobrałem się tycio do Menadżera, wprawdzie wybór mapy i państw jest, ale to co dał tam na dzień dzisiejszy "War II Assets Pack" to katastrofa. Nie można narzekać na czołgi, znajdzie się też i gazik, ciężarówki, parowóz i wagony jakieś do niego. Jednak samolotów innych niż te kupne i jeden biednz B+17G nie uświadczysz, ani jako AI czy jako statyczne obiektz. Nie znajdziemy też statków, artylerii zwykłej i przeciwlotniczej, czy też zwykłych żołnierzy. Bunkry i umocnienia są żywcem przeniesione z DCS 1.5.6 - czyli całkiem nieodpowiednie. Swoją drogą wybierając mapę Normandii i okres WWII ( bo takie są możliwości), to nie wiedzieć czemu wśród pojazdów do wyboru znajdziemy też wszystkie z okresu współczesnego. Wybór okresu WWII daje nam tylko zmianę nazw państw - pomijając drobny szczegół, że nadal do strony "Państw Osi" można jeszcze dodatkowo dorzucić Niemcy - jak by Trzecia Rzesza nie wystarczyła.  :evil:

Jednym słowem poważne braki i bałagan jak u teściowej w tobołku!
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #470 dnia: Maja 28, 2017, 20:33:16 »
U teściowej to się przynajmniej likieru napijesz, a tutaj musisz obejść się smakiem. Spartolili to solidnie, taka jest prawda. Chyba kończę już z tymi wynalazkami.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #471 dnia: Maja 28, 2017, 21:11:24 »
Polatałem trochę i ...powiem wam, że wygląda to cienko. Kaukaz jest ładniejszy. U mnie tnie co kilka sekund. Assets bidula totalna. Nie wiem za co zapłaciłem te 48 dolarów. Pewnie w ustawieniach można coś zmienić, ale czy chce mi się w to bawić? Zwyczajnie brak mi cierpliości. Miałem nadzieję, że będzie to jakiś przełom w podejściu do całego DCS. Jak na razie zaliczają tyły. Ja B-17 nie zauważyłem.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #472 dnia: Maja 28, 2017, 21:23:14 »
Dodam tylko, że przy tych samych ustawieniach Newada chodzi jak baletnica i zdecydowanie lepiej wygląda. W co oni grają ??
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #473 dnia: Maja 28, 2017, 21:24:31 »
Chyba w "JELENIA"?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #474 dnia: Maja 28, 2017, 22:11:54 »
Panowie, przecież to beta, ktoś musi odwalić brudną robotę, a że zapłaciliśmy jeszcze za to... cóż, taka klientela, co sama schyla się po mydło*  :evil:.

Tako rzecze,
Zaratustra


*Za wyjątkiem mojej skromnej osoby, która wiedziała, że tak będzie, a kupiła obietnice tylko w ramach fanaberii nowej karty gfx :-).

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #475 dnia: Maja 28, 2017, 23:03:56 »
Przepraszam bardzo qrdl, ale ja też wiedziałem że tak będzie, dlatego nie kupiłem wcale bo mnie na takie sprzęty jak Twój nie stać, a aktualny konfig tego nie ruszy tak jak bym chciał, żeby było "zadowalająco".

Darth_Worm

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #476 dnia: Maja 29, 2017, 10:36:57 »
Cytuj
Panowie, przecież to beta, ktoś musi odwalić brudną robotę
Jaka qrw... beta, jaka beta ?
Beta to jest to na czym latamy, natomiast WWII to alfa, czyli to, na czym chcielibyśmy latać z przyjemnością i satysfakcją.  :roll:
Żeby być bardziej obrazowym, nie jest to samo schylanie po mydło, tylko schylanie po mydło z zawiązanymi oczami w więziennej łaźni. :evil:

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #477 dnia: Maja 29, 2017, 10:54:33 »
Zapomniałeś dodać, że mydło jest w płynie i szybko nie da się go złapać he he he.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #478 dnia: Maja 29, 2017, 12:45:51 »
Dla osób u których fps'y poniżej 40 są nie do zaakceptowania, oglądanie większości filmów czy telewizji musi być piekłem, prawda?  Ale odchodząc na chwilę od absurdalnej walki z ustawieniami, driverami, niedziałającymi serialami itp. popróbowałem sobie kilku funkcjonalności i tak:
-brak jakichkolwiek map w nakolannikach i TAD (A-10C). Za to ABRIS (Ka-50) mapę posiada, szacunek dla sowieckiej razwiedki.
-oświetlenie można sobie, co prawda, jakoś wyregulować ale z poza gry. Za to rozbłysków przy strzelaniu (zwłaszcza 190-d) ograniczyć już nie idzie.
-efekty trafienia pocisków mają w sobie tyle uroku co w pierwszych "Sturmovikach".
-strzelcy w B-17 zachowują się wyjątkowo biernie, może są ranni (wszyscy) albo śpią po trudach lotu?

Ja wiem że użytkownika CA to "ze świecą szukać" ale tu też można pochylić się nad kilkoma ciekawostkami:
-kolizyjność drzew to duży plus, szkoda że tylko dla samolotów/śmigłowców. Czołgi są niewrażliwe na jakieś tam drzewa. Co innego taki druciany parkan, tu nawet Leopard 2 nie daje rady.
- Tiger I: da się pojeździć ale o strzelaniu czy choćby kręceniu wieżą niema mowy. Tiger II i Pz IV (jest w edytorze misji ale nie w encyklopedii) : wręcz przeciwnie, strzelanie i obracanie wieży tak, jazda nie.
 
I to na razie tyle moich spostrzeżeń. Jednak ja jestem pełen optymizmu i z niecierpliwością czekam na pacze/poprawki/upgrejdy bo myślę że naprawdę warto.

pozdrawiam.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #479 dnia: Maja 29, 2017, 12:49:53 »
Witam.

Kilka lat tu u Was czytam, latam sobie w Rofa i Iły - różne, postanowiłem sobie też polatać w DCSa:

U mnie jest coś takiego: po kilku godzinach wertowania DCS-forum i różnych komendach w CMD udało się wszystko ściągnąć i zainstalować, jednak cokolwiek chcę włączyć w InstantMission to wiesza mi się po załadowaniu 80%. Ma ktoś coś podobnego?