Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 183609 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #240 dnia: Maja 23, 2018, 20:36:58 »
Zadałem te pytanie na ED forum. https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=209218
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #241 dnia: Maja 23, 2018, 20:37:45 »
A lotniskowiec to nie dopiero z Hornetem będzie?

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #242 dnia: Maja 23, 2018, 20:39:31 »
Możliwe, ale nikt nic nie mówi, na filmach i u YoYo już go widziałem, jakież było moje rozczarowanie, jak zobaczyłem nadal to COŚ...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #243 dnia: Maja 23, 2018, 20:42:39 »
Możliwe, ale nikt nic nie mówi, na filmach i u YoYo już go widziałem, jakież było moje rozczarowanie, jak zobaczyłem nadal to COŚ...

Przecież Yoyo pisał w swojej recenzji:
Na plus za to trzeba dodać, że wraz z F/A-18C dostaniemy nowy model 3D lotniskowca USS John C. Stennis (CVN-74) amerykańskiej marynarki, który jest o wiele bardziej dokładnie wykonany niż te w obecnej wersji DCS 2.5.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #244 dnia: Maja 23, 2018, 20:49:15 »
OK, oby tak było. W encyklopedii DCS, jest też "Ticonderoga", jednak nie mogę jej dodać w edytorze.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #245 dnia: Maja 25, 2018, 17:45:08 »
Warto latać Migiem obecnie, z daleka jest pół widoczny ;>.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #246 dnia: Maja 25, 2018, 18:49:46 »
Ale tak z MiGiem jest już od dość dawna, zanim wyszło 2.5 już tak było.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #247 dnia: Maja 25, 2018, 18:59:18 »
No to się szykujcie, w 2.5.2 jest nowa opcja, SSAO x0, x1.5 i x2.0. Killer fps, u mnie z tym jest zjazd o 30-40 klatek jak się to włączy.
Różnicy w wyglądzie specjalnie nie widzę, może trochę oświetlenie ładniejsze.
Potestowałem sobie to nowe wygładzanie SSAA i jednak pozostaję przy MSAA x4. SSAA x2.0 zabija fpsy chociaż dość dobrze redukuje migotanie oddalonych obiektów. Przy x1.5 jest ok ale jednak ta metoda wygląda gorzej zwłaszcza w odniesieniu do ekranów w kabinach (poszarpane krawędzie wyświetlanych wskazań ze słabą ostrością). Ma ktoś podobne doświadczenia? Może jakieś dodatkowe ustawienia w CP Nviadia dały by lepsze rezultaty? Wydaje się, że dobrze że testują nowe rozwiązania, ale idzie im jak po grudzie.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #248 dnia: Maja 25, 2018, 20:53:35 »
U mnie przy SSAA 2.0 jest niegrywalnie, przy 1.5 tak sobie, z tym, że bardzo cierpi płynność. Wg monitora cały czas DCS trzyma 60 fps, ale i tak nie jest płynnie, jakby np. co 3 klatka była wyświetlana. Na razie tego w ogóle nie ruszam. Mowa o Orgazmus.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #249 dnia: Maja 25, 2018, 20:56:18 »
Ciekawe zatem po kiego wała coś takiego robią, jak UBER graty nie wyrabiają?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #250 dnia: Maja 26, 2018, 09:03:20 »
Potestowałem sobie to nowe wygładzanie SSAA i jednak pozostaję przy MSAA x4. SSAA x2.0 zabija fpsy chociaż dość dobrze redukuje migotanie oddalonych obiektów. Przy x1.5 jest ok ale jednak ta metoda wygląda gorzej zwłaszcza w odniesieniu do ekranów w kabinach (poszarpane krawędzie wyświetlanych wskazań ze słabą ostrością). Ma ktoś podobne doświadczenia? Może jakieś dodatkowe ustawienia w CP Nviadia dały by lepsze rezultaty? Wydaje się, że dobrze że testują nowe rozwiązania, ale idzie im jak po grudzie.

SSAA nawet 1.5 wyglada ladniej, lepiej radzi sobie z woda jak i shimmeringiem na drzewkach na Kaukazie. Ogolnie bym z tym latal (MSAA=off, SMAA=1.5) ale pomimo ze FPS sa w miare podobne (spadek o ok 10) to jednak jakos obraz bardziej szarpie przy ruchach glowa z Trackiem IR. Niewiele ale to czuc i jest wiekszy dyskomfort przez to. Zostaje zatem przy MSAA=2 i FXAA=on pod ReShade. Jeszcze potestuje jakies inne kombinacje ale z tego co widze, to jednak MSAA wypada lepiej pod wzgledem FPS wciaz.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #251 dnia: Maja 30, 2018, 15:43:46 »
Dzisiejszy changelog. Będzie Hornet :) i Stennis.
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3504350&postcount=11

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #252 dnia: Maja 30, 2018, 15:55:03 »
Do DCS World dodano "Added scripting functions for airbase parking data (true/false parameter)". Czy to przypadkiem nie rozwiązanie małej ilości miejsc oparkingowych?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #253 dnia: Maja 30, 2018, 16:03:34 »
Macie taki komunikat przy uruchomieniu?

"Failed to get authorization data. Error code is:
503
Using saved authorization."

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #254 dnia: Maja 30, 2018, 16:05:36 »
Tak, identyczny. I wywaliło mi wszystkie klucze do modułów. Jak ich nie kochać...?