Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 183400 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #360 dnia: Sierpnia 16, 2018, 09:06:16 »
Generalnie trudno tu określić jakąś zasadę. Np. wczoraj lecę F-15 vs Slider w F-18 hth. Odpalam pierwszą, Slider dwie flary i rakieta momentalnie traci kontakt. Odpalam drugą, już wg mnie za blisko. Slider wali mocno flary a tu bam. Aż się zdziwiłem. A poza tym F-15 jest duuużo mocniejszy w walce z F-18 czy M2000. Naprawdę aż człowieka ściska jak wykastrowana jest Suka.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #361 dnia: Sierpnia 16, 2018, 09:35:27 »
Najdziwniejsze jest to, że na Suce  to wszystko się zbudowało, a teraz jest upośledzona i w dodatku nic nie słychać o wersji klikalnej. I nikt mi nie powie, że to przez małą ilość chętnych na tą maszynę.

Wczoraj jeszcze mieliśmy przypadek przelecenia rakiety przez górę, była to AIM-9 wystrzelona z F-15, to dopiero UBER maszyna he he he. Sprawa potwierdzona przez obie strony, zestrzelonego i strzelającego.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpnia 16, 2018, 09:49:15 »
Tak, potwierdzam. To ja strzelałem do Padka. Schował się za górkę a rakieta, prawidłowo, poszła w dół i chyba przez norę królika trafiła Padiego. Może na jakimś Tackview można by to zobaczyć ?

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpnia 16, 2018, 09:57:23 »
Jak będę miał chwilę to postaram się policzyć te sytuacje w których pomogły flary w F-18 na Tacview.
Co do sprawdzenia czy rakieta przeleciałaprzez górę to raczej nie, bo w tacview odwzorowanie terenu jest zrobione nie za bardzo dokładnie. Kiedy oglądasz powtórkę lotu, gdzie lecisz turbo nisko nad ziemią to w tacview czasami model zapada się pod ziemię.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2018, 10:53:24 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpnia 16, 2018, 11:18:57 »
Tak, potwierdzam. To ja strzelałem do Padka. Schował się za górkę a rakieta, prawidłowo, poszła w dół i chyba przez norę królika trafiła Padiego. Może na jakimś Tackview można by to zobaczyć ?

https://www.reddit.com/r/hoggit/comments/93ktim/never_change_dcs_never_change/
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpnia 16, 2018, 11:22:20 »
Ja latami mówiłem, że są takie miejsca, które nie są oteksturowane i na owych niewidocznych obiektach się samolot rozbija, niby o powietrze. Zawsze był tylko śmiech lub politowanie. I co?  :032:

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpnia 16, 2018, 11:41:14 »
Mniej więcej tak to wyglądało jak na filmie, no może było bardziej spektakularne, bo na filmie rakieta niemalże ślizga się po grzbiecie, a u mnie przeszła praktycznie przez połowę wysokości góry. Było to przy tych pierwszych większych pagórkach przy Soczi. Ale to chyba temat znany od dawien dawna i raczej nic się tu nie zmieni.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpnia 16, 2018, 12:14:15 »
Ja latami mówiłem, że są takie miejsca, które nie są oteksturowane i na owych niewidocznych obiektach się samolot rozbija, niby o powietrze. Zawsze był tylko śmiech lub politowanie. I co?  :032:

Ja się nie smiałem bo sam takie widziałem miejsca, jednak w tym przypadku było odwrotnie, tekstura jest a pocisk sobie leci.

Mniej więcej tak to wyglądało jak na filmie, no może było bardziej spektakularne, bo na filmie rakieta niemalże ślizga się po grzbiecie, a u mnie przeszła praktycznie przez połowę wysokości góry. Było to przy tych pierwszych większych pagórkach przy Soczi. Ale to chyba temat znany od dawien dawna i raczej nic się tu nie zmieni.

Baaaaa, ale jakie było moje ździwienie - spektakularne...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpnia 16, 2018, 12:37:07 »
Przetestowałem sobie AIM-9X na prostej misji F-18 vs Su-27 ustawiony na excellent. Żadna nie trafiła i sądzę, że są kompletnie nie zrobione poza tym, że są dodane do gry. I jeszcze jedna sprawa. Powtórne załadowanie tej samej misji powoduje restart kompa. Tak jest dzisiaj i było wczoraj. Sprawdzę jeszcze, czy jest to kwestia AIM-9X.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpnia 16, 2018, 12:58:19 »
Najnowszy Reshade, jeśli jest aktywny, w moim przypadku powoduje restart komputera jeśli restartuję (LShift+R) misję.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #370 dnia: Sierpnia 16, 2018, 14:19:11 »
Ciekawe jak AIM-120? Może dziś zrobić testowe loty z tymi rakietami, może być na Polonezie, tylko doładować po AIM-7 i AIM 120, może i AIM-9X. Tak dla testu a nie dla zestrzeleń. Obawiam się, że większość tych rakiet nie działa poprawnie, lub też całkowicie. Strzelanie z radrówek dalekiego zasięgu z F-18 i tak mija się z celem, jak radar nie podaje kto jest kim a IFF na HUD to raczej loteryjka...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #371 dnia: Sierpnia 17, 2018, 08:41:05 »
Uproszczony model hitboxu góry dla procesora. Gdyby procesor miał obliczać dodatkowo siatkę na tym poziomie co
karta graficzna ją rysuje musiał by mieć zegar 30 Ghz  albo gralibyśmy na płaskim terenie.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #372 dnia: Sierpnia 17, 2018, 13:22:13 »
Czyli samolotem/śmigłowcem też tam mogę przelecieć tak, przez środek góry? Tak by wychodziło...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #373 dnia: Sierpnia 17, 2018, 13:43:02 »
Był już filmik co gość w ołówku w tunelu latał ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #374 dnia: Sierpnia 17, 2018, 14:04:14 »
To multi, może to być efekt  jednego z wielu mechanizmów kompensacji lagów. Ta rakieta mogła tamtędy w ogóle nie lecieć, tylko pc animację sobie dorysował, żeby dla oka się wszystko zgadzało. Niestety tym razem góra była po drodze ;-)