Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 183311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #720 dnia: Czerwca 01, 2019, 12:17:26 »
Może loty myśliwcem  jakoś się da radę opędzić, bo tam głównie włączasz wszystko przed lotem a potem hotas i pozamiatane. Jednak gdy leci się szturmowcem i trzeba ręcznie wbijać namiary, dużo operować na DDI, wysyłać namiary innym, zmieniać częstotliwości radia itd. To gogle stają się uciążliwe. Wiadomo lepiej mieć 3D niż 2D, to nie ulega dyskusji, ale by to miało dla mnie ręce i nogi, to jeszcze potrzebne są odpowiednie rękawice virtualne, a do tego to jeszcze daaaaaleko...  Nie ma jeszcze złotego środka,  profesjonalne symulatory nie są jeszcze na goglach, z powodów właśnie manualnych. 
Prywatnie sprawdzałem przydatność gogli do przykładowo A-10C i to była  pomyłka, chodzi mi oczywiście o obsługę. Myszka i klawiatura to też nie ideał.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #721 dnia: Czerwca 01, 2019, 14:53:29 »
VR jest dla entuzjastów. Mam Vive Pro, mam RTX 2080Ti, mam 9900k, mam kilka dysków SSD, mam monitor 4K i... 40-45 klatek na niskich/średnich w DCSie przy powiedzmy HD na oko. Kamerki nie chronią przed rozlaniem piwa - lepiej mi uwierzyć niż potem płakać.
Cudów po nowszej wersji DCSa `pod VR` też sobie nie obiecujcie.
Po prostu jak komuś pasuje VR, lubi tak latać, to luz, ale udowadnianie, że jest to lepsze od monitora i np. różnych urządzeń a la kokpit, mija się z celem.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #722 dnia: Czerwca 01, 2019, 19:27:36 »
No widzisz, jesteś znakomitym przykładem dla =OPS=lipas że sprzęt nie gra tutaj zbytnio roli dla VR. Jadę na i7 6700k gtx1070  32gb ramu i DCSa mam na SSD. Ustawienia medium/high, fpsów nigdy nie sprawdzałem bo po co jak nic mi nie tnie przy 30-40 userach na serwerze na którym gram od paru miesięcy. Po przejściu z Rift CV1 na S mogłem sobie podbić bardziej ustawienia. Przy twoim kompie =OPS=boski qrdl logos to powinno latać z prędkością światła wydaję się, ale w DCS-ie procesor i grafika nie gra takiej roli jak ram i dysk SSD. Szczególnie dla VR, wiem jak zaczynałem od 8gb ram, po 16 i 32 w krótkich odstępach czasu. Różnica w poprawieniu płynności gry jest MEGA. Już sam dysk SSD daje dużego kopa, więc sądze że ten update dla VR sprawi że będzie można bardziej podkręcić paski ustawień. Gadka chodzi na forum o poprawieniu wydajności o co najmniej 50% zobaczymy. A co do browara przy Rift S to uwież uwierz, że nikt nie będzie płakał :).

Pisownia. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2019, 20:40:25 wysłana przez KosiMazaki »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #723 dnia: Czerwca 01, 2019, 20:45:01 »
No ale widzisz. Mnie ustawienia medium/high nie interesują. Jedynie max. Mam gtx 1070ti i SSD i 32 Gb ramu. I przy Full HD fps potrafi spaść czasami do 45. Puki nie będę miał sprzętu coś w okolicy Qrdlowego, to raczej w VR się nie pobawię. No i jeszcze jedna kwestia ważna z mojego punktu widzenia. Noszę okulary.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #724 dnia: Czerwca 01, 2019, 20:53:47 »
Myśl że do VR potrzebny jest sprzęt jak kolegi powyżej jest błędna. Napisałem jak to wygląda u mnie przy sprzęcie ze średniej półki. Co do noszenia okularów, w niczym one nie przeszkadzają. Jest mnóstwo filmów na youtubie  poruszających ten temat, bo nie napiszę że problem gdyż go nie ma. Póki co to maxa w VR nie wyciągniesz nawet na chińskim badziewiu zwanym Primax pseudo 8k. Nie bierz pod uwagę specyfikacji komputera bo to mydlenie oczu, na prawdę wystarczy nie za bogaty komp żeby dobrze polatać VR. A póki co tego co widzisz na monitorze na ustawieniach na maxa, na VR jest nie osiągalne. Więc albo grafika, albo frajda z lotów w 3D ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2019, 20:59:48 wysłana przez Robo Burner Esh »

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #725 dnia: Czerwca 01, 2019, 20:55:30 »
Jeśli ktoś wierzy, że 2.5.5+ przyniesie 50% wzrostu fps, to ma do tego prawo, nawet więcej, może i tyle będzie widział, jak się mocno postara w to uwierzyć  :evil:.

Faktycznie, nie napisałem ile mam RAMu, a ktoś mógłby pomyśleć, że np. 2 GB... mam 32 GB, a SSD to XPG GAMMIX S11 Pro PCIe Gen3x4 M.2 (R/W 3500/3000MB/s), więc chyba daje radę.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #726 dnia: Czerwca 01, 2019, 21:04:07 »
To nie kwestia wiary, nigdy nie zakładam że zrobię wielkie WOW bo zawsze jest na odwrót :D Zobaczymy po update'cie. Lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż głupio zdziwić, dlatego traktuję ten update z przymrużeniem oka. Ale wiem jakie miałem zaskoczenie po przejściu z CV1 do S, a też nie zakładałem cudów :D

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #727 dnia: Czerwca 02, 2019, 11:19:10 »
Daj już spokój Robo. Nikogo nie namówisz na siłę. Chłopaki mają i wolą co innego. Dlatego świat piękny jest. Od VR jest inny wątek.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #728 dnia: Czerwca 02, 2019, 11:31:46 »
To nie kwestia wiary, nigdy nie zakładam że zrobię wielkie WOW bo zawsze jest na odwrót :D Zobaczymy po update'cie. Lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż głupio zdziwić, dlatego traktuję ten update z przymrużeniem oka. Ale wiem jakie miałem zaskoczenie po przejściu z CV1 do S, a też nie zakładałem cudów :D

Pewnie ciężko Ci będzie w to uwierzyć ale kolejne WOW miałbyś po przejściu z Rifta S na chińskie badziewie zwane Pimax pseudo 5K+, później nie chciałbyś założyć swojego „S” na głowę... Następnym WOW będzie Reverb z panelami o bardzo wysokiej rozdzielczości i z poprawioną optyką. Wczoraj MRTV przez 2h recenzował nowy sprzęt od HP. Zapowiada się w końcu coś z naprawdę dobrą jakością obrazu 😈
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #729 dnia: Czerwca 04, 2019, 10:11:31 »
Ja uważam, że VR to przyszłość (i to niedaleka w standardzie) symulacji. Odwracanie głowy w Track IR, jakkolwiek zapewniające jeszcze wyższą rozdzielczość w stosunku do VR, jest dramatem, jeśli chcemy spojrzeć w górę. Do tego dochodzi lepsze orientowanie się w sytuacji, bo jakiś tam kąt oka robi robotę. Latając w BoS dogfight na VR miałem o wiele większe rozeznanie sytuacyjne niż na VR. Grafikę poprawią na pewno szybciej, niż wielu z nas myśli, do poziomu bardzo akceptowalnego. Rozwój technologiczny rośnie w postępie geometrycznym.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #730 dnia: Czerwca 04, 2019, 10:57:10 »
Bez robienia bajzlu poproszę. Jest już temat o sprzętach VR na forum i nie ma co robić w tym temacie. Jak już ma być ten wątek poruszany to w kontekście DCS-a, a nie sprzętu i gdybania.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #731 dnia: Czerwca 05, 2019, 17:21:58 »
Padi, daj sobie spokój. Wyjdzie pacz z nowym pakietem zwalonych rzeczy, trzeba się dostosować ;).

Prawdopodobnie NIE wyjdzie dzisiaj. Ptaszki ćwierkają na Hoggitcie i discordzie ED, że:

Cytat: Nineline
Hey guys, I just woke up, but seems 2.5.5 is curse, I am trying to find out whats up, but seems something was caught late last night, and they had to rebuild 2.5.5, meaning at this point I am not sure if it will drop today or be delayed to Friday, I am trying to find out, and will let you know ASAP

Co za mośki...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #732 dnia: Czerwca 06, 2019, 12:13:38 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #733 dnia: Czerwca 06, 2019, 12:33:49 »
Nic o poprawkach dla VR?
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #734 dnia: Czerwca 06, 2019, 12:40:05 »
No proszę, Harmy poprawili, coś z kodem sieciowym, ciekawe, ciekawe, szkoda że w AIM-7 wyłączenia trybu LOFT nie zrobili.
A może zrobili, tylko nic nie napisali, albo sami nie wiedzą że naprawili... Kto to wie, kto wie?   :evil:
Poprawek do Kocura aż głowa boli, może Lipciu przestanie gubić skrzydełka co chwilkę :) ?  A i ołówek coś dostał, coś dla Bartka.

A czy poprawki do VR nie zapowiadali na 12 czerwca, razem z tymi nowymi zabawkami do Hornet-a? To co miało być teraz a przenieśli, czyli wersja 2.5.5+.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)