Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211322 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #195 dnia: Października 02, 2015, 10:00:40 »
Testował ktoś może Hueya w niskim przelocie nad ziemią? Czy podnoszony "kurz" dalej kasuje kilkanaście fps?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #196 dnia: Października 02, 2015, 10:40:17 »
Uh nie chciało mi się już uruchamiać, ale Mi-8 nadal rozkłada sprzęt na łopatki. Nawet bez kurzu.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #197 dnia: Października 02, 2015, 10:42:33 »
Latam na średnio-wysokich i te same FPS'y co wcześniej a może nawet więcej ;) Bardzo podoba mi się opcja skalowania samolotów, wcześniej nie mogłem zobaczyć samolotu nawet z 1km... No i MiG'uś <3 Nic tylko czekać na PFM i animację pilota hehe
http://imgur.com/a/ilxQl - fotki z testów :)
P.S Dodam że latam na 3-letnim sprzęcie :D Zoptymalizowali DCS'a tak samo dobrze jak Wiesia 3 ^^

Moje specyfikacje:
GTX 550Ti Gigabyte 1GB OC
AMD Phenom II 965 X4 3.4
RAM 8GB
Win7

DCS World: FC3, A10C Warthog, Ka-50 Black Shark, L-39 Albatros, MiG-21 Fishbed

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #198 dnia: Października 02, 2015, 11:03:35 »
Potwierdzam. Włączony DOF masakruje kartę graficzną i FPS u mnie spadają do 15.

W którym miejscu jest ta opcja?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #199 dnia: Października 02, 2015, 11:05:17 »
W którym miejscu jest ta opcja?

W głównych ustawieniach. Nazywa się Depth of Field.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #200 dnia: Października 02, 2015, 11:07:47 »
Wszystko ładnie, ale jak stawiam serwer, to go na liście nie widać, choć przez IP da się połączyć.... Widział ktoś może jakieś info na ten temat, dodali jakieś porty, czy co??

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #201 dnia: Października 02, 2015, 11:09:00 »
Uh nie chciało mi się już uruchamiać, ale Mi-8 nadal rozkłada sprzęt na łopatki. Nawet bez kurzu.

Aha, pozostaje mieć nadzieję, że to jednak dopracują po jakimś czasie.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #202 dnia: Października 02, 2015, 11:11:30 »
Nie no, jakiś tam progres wydajnościowy z Mi-8 niby jest. Poprzednio w misji tutorialowej "cold start", spojrzenie w lewo na inne 8-mki stojące na rampie powodowało u mnie natychmiastowy zjazd ze stabilnych 60 fps na 40 kilka. Teraz trzyma 60 i z kokpitu i z zewnątrz, choć dla lepszego obrazu sytuacji powinienem posprawdzać to bez synchronizacji.

Niestety ten sam test w "ołówku" (cold start instant mission, spojrzenie w lewo na rampę) i klatki jednak lekko momentami spadają pod 60. Chyba po powrocie numerów burtowych MiG znowu będzie etatowym mordercą komputerów, przynajmniej na razie.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #203 dnia: Października 02, 2015, 11:20:58 »
Panowie,
robiliście testy widoczności?
Jak ma sie sprawa dogfightów , czy widać przeciwnika z "normalnej" odległości , czy to wciąż bolączka DCS, czytałem trochę o tym całym skalowaniu , ale niestety brakuje opinii.
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #204 dnia: Października 02, 2015, 11:22:03 »
W L-39 można siedzieć jako pasażer podczas rozgrywki wieloosobowej.

https://www.youtube.com/watch?v=bd2WUEwiQts

Panowie,
robiliście testy widoczności?
Jak ma sie sprawa dogfightów , czy widać przeciwnika z "normalnej" odległości , czy to wciąż bolączka DCS, czytałem trochę o tym całym skalowaniu , ale niestety brakuje opinii.

Na moich ustawieniach graficznych jest lepiej niż było ,ale nie powiem że jestem w stu procentach zadowolony.Jeżeli chodzi o klatki na sekundę to u mnie wzrost jest dość duży.

Core2Quad 8200 -2.33ghz
ATI 5750 1gb ram
4 gb ramu


Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #205 dnia: Października 02, 2015, 11:47:33 »
Wczoraj w szybkim teście (bez AI, tylko trochę pokrążyłem wokół lotniska) miałem zdecydowaną poprawę wydajności w stosunku do 1.2. Wcześniej w Mi-8 z wyłączonymi lusterkami było u mnie 30 - 40 klatek na lotnisku, czasami mniej. Teraz mogę włączyć lusterka i mam stabilne 60.

Już się nastawiałem na wymianę kompa, a tu się okazuje, że chyba jednak nie będzie potrzebna :).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #206 dnia: Października 02, 2015, 12:21:22 »
Spitfire Mk IX jest dostępny jako AI. Mam nadzieję, że to będzie następny drugowojenny moduł.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #207 dnia: Października 02, 2015, 12:35:14 »
X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\DCSWorld\bin\DCS.exe
Odpalanie z tego pliku zadziałało na steam.
Jeśli chodzi o wydajność na mustangu mam od 40 do 60 fps.
Na Migu 29 mam od 40 do 105 fps.
Oczywiście na małej wysokości mniej a na dużej więcej.
Ustawienia na High bez DOF.
Konfiguracja komputera to i7 3770, 16GB ram, GTX660.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #208 dnia: Października 02, 2015, 12:45:22 »
Spitfire Mk IX jest dostępny jako AI. Mam nadzieję, że to będzie następny drugowojenny moduł.

Tak wynika z ostatnich zapowiedzi. Wcześniej miał być P-47 ale "everything is subject to change". ;)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #209 dnia: Października 02, 2015, 12:46:08 »
Wczoraj w szybkim teście (bez AI, tylko trochę pokrążyłem wokół lotniska) miałem zdecydowaną poprawę wydajności w stosunku do 1.2. Wcześniej w Mi-8 z wyłączonymi lusterkami było u mnie 30 - 40 klatek na lotnisku, czasami mniej. Teraz mogę włączyć lusterka i mam stabilne 60.

Już się nastawiałem na wymianę kompa, a tu się okazuje, że chyba jednak nie będzie potrzebna :).

Z zachwytem poczekaj lepiej do premiery Nevady - tam sytuacja może się diametralnie zmienić.