Autor Wątek: Falcon BMS 4.33  (Przeczytany 49574 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 26, 2016, 07:17:20 »
Też nie mam nic przeciw temu, gdyż uważam, że za tyle lat ciężkiej pracy coś się chłopakom należy.
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 26, 2016, 18:11:38 »
Jeśli już to nowy BMS sprzedawany jako osobny symulator w porozumieniu z właścicielem.

Ale BMS od wielu już lat jest darmowy i nic nie wskazuje na to aby się to miało zmienić. BMS jest tworzony przez entuzjastów, amatorów programistów którzy chcą ulepszyć symulator. Tak jak project Apollo NASSP do orbitera.

Poko

  • Gość
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 26, 2016, 18:41:31 »
Wiemy, wiemy i właśnie doceniamy. Koledzy chcieliby w geście uznania przekazać dobrowolną dotację BMS-Team, ale niestety nawet to jest póki co niemożliwe. Dlatego cała ta społeczność jest jedyna w swoim rodzaju. Nikt tutaj nie każe sobie płacić za zbroję dla konia (jeśli grywasz w RPG i serię Elders Scroll zrozumiesz o co chodzi;)).

Poko

  • Gość
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 28, 2016, 22:15:40 »
JanHas wciąż dłubie nad korektami do swoich modeli 3D F-16. Obecnie w BMS 4.33 są Launch Vipers wersji 2 (LVN-2). Można było je zainstalować jako mod już do 4.32. Poprawiało to zewnętrzny wygląd szesnastki, pozycję skrzydeł w widoku z kokpitu i dodawał widoczny nos przed HUDem (wcześniej nie można go było dostrzec nawet gdy człowiek ostro wychylał się w kabinie). Na screenach widać LVN-3 (WIP).

Drabinka ma być chowana automatycznie po zamknięciu kabiny (chyba z klockami ???):




Cytat: JanHas
At the moment I'm skinning the new P&W engine. I will post some screenshots when it's skinned (now at 50%).

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 29, 2016, 10:48:01 »
Czy ja dobrze interpretuję , tego ostatniego obrazka, że przy katapultowaniu będzie wyrzucany fotel?

Kurcze.. Właśnie sobie uświadomiłem sobie, że nigdy na to nie zwracałem uwagi i nawet nie wiem, jak jest w obecnej wersji. Jak już człowiek ciągnął za żółta wajchę, to zawsze że środka. Nigdy jeszcze nie zdążyło mi się katapultować na widoku zewnętrznym. :)
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 29, 2016, 18:25:01 »
Pilot zawsze był wyrzucany w fotelu. Animacja trwa około dwie sekundy do momentu otworzenia spadochronu, po czym fotel znika. Dlatego ciężko zauważyć. ;)

Poko

  • Gość
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 01, 2016, 07:21:48 »
A jednak szybciej niż te 3-4 tygodnie od ogłoszenia - wreszcie wyszedł Falcon BMS 4.33.1!

Cytat: Boxer
It has always been the BMS team's approach that Falcon BMS is an add-on for use with licensed copies of the original Falcon 4.0 game. As the primary element of the agreement with Tommo, the game now reinforces this principle more strongly. Specifically, the installer will check to see that a complete copy of the Falcon 4.0 game (Edit: "we recommend patching to 1.08 to be on the safe side" -- actually, belay that: it's not necessary -- see here for more explanation) is present on storage media in the system on which the installer is running. Similarly, each time the launcher is used to start the game, the same check will be made. In other words, to use Falcon BMS on your system, a licensed copy of Falcon 4.0 must also be installed and present on that system. You do not need to have run Falcon 4.0 after installing it before you try installing or running Falcon BMS; simply completing Falcon 4.0 install successfully is sufficient. Note that presence of a CD [or ISO] copy of the original game will not help you: Falcon 4.0 must be installed correctly and completely on the system for the checks to succeed. For the avoidance of doubt, only copies of the original Falcon 4.0 game will work for use with Falcon BMS (any other later variants such as Allied Force are not compatible). For clarity, the checks performed are entirely local to the system so both installing and running the game will work on a system that has no internet or other network connection.

If you have Falcon 4.0 resident on your local system, then the first visible difference you will see is a new splash screen. That screen shows a Falcon BMS logo and logos for Tommo, Retroism and the BMS team together with copyright and trademark statements that outline terms of use. You will note from this that the Falcon BMS community add-on is made and distributed with permission from Tommo. That permission is conditioned on the install and runtime checks mentioned above as well as reinforcing that, in line with the BMS team's long-time policy, Falcon BMS is only available for non-commercial uses. The splash screen is displayed in time that is used to load the game in the background so, in other words, no additional start up time should result from the splash screen (compared to earlier Falcon BMS versions).

If you do not have Falcon 4.0 installed on your local system then the next thing you will see is a Windows message box pop-up that tells you that the installer or the game is unable to find a copy of Falcon 4.0 on your system. The message box has a button to dismiss it (once you have read the message) and then the game will exit immediately. As I said, if you have used Falcon BMS before then you should already have Falcon 4.0. However, for those who may be new to the community, the message box mentions some possible sources of licensed copies of Falcon 4.0 that you may like to use to acquire a legitimate copy if you need to do that. Other sources are possible and viable; for instance private sale or eBay to find a copy of the [increasingly-rare] original hard-copy game materials. [Note there were some issues with copies of Falcon 4.0 purchased from Steam (it was made available there in January 2016) -- these are now resolved as we helped Tommo get the Steam install process working correctly -- thus Steam is a viable (and convenient??) source for copies of Falcon 4.0 if you need one.
]

Download "FalconBMS 4.33.1 Setup"

Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #112 dnia: Kwietnia 01, 2016, 08:44:50 »
1.04 dobre  :) :) :)
Dałem się nabrać, a to tylko świadczy jak fajny to symek i jakie są oczekiwania.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #113 dnia: Kwietnia 01, 2016, 13:13:20 »
A ja już miałem żart o BMS 4.34 wyciągnąć z rękawa...
Widać ktoś był szybszy.

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #114 dnia: Kwietnia 05, 2016, 23:28:52 »

Poko

  • Gość
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #115 dnia: Kwietnia 05, 2016, 23:39:13 »
Wyjąłeś mi to z ust - dokładnie tak samo chciałem zacząć. No! W końcu krajant. ;D

Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #116 dnia: Kwietnia 06, 2016, 21:42:14 »
Ja tylko nadmienię, że w folderze Tools jest nowa aplikacja RTTRemote. Jest to alternatywa dla default BMS display
extraction. Nie działa to w trybie okienkowy więc trzeba poświęcić kilka minut na konfigurację ale zaletą jest to, że praktycznie nie ma żadnego wpływu na FPS.
Polecam wszystkim którzy używają dodatkowe ekrany.

Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #117 dnia: Kwietnia 08, 2016, 22:55:20 »
No i znowu mam dylemat, latać akrobatami RC, dłubać z PZL-ką , czy brać się za Falcona? :)
Nic tylko trzeba zostać rentierem i mieć czas na wszystko, tylko jakoś ta manna z nieba nie chce padać :)

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #118 dnia: Maja 07, 2016, 18:47:20 »
U1 do 4.33 zrobił więcej niż wszystkie update dla 4.32 jeśli o widoczne zmiany chodzi.

Nowa awionika dla LJDAM (opcja zmiany kodu w locie i wybór czy sensor laserowy ma być aktywny).
Nowa awionika dla MITL (4 generacja, opcja go around, znacznik SPI, więcej funkcji z poziomu HOTASa, opcja powrotu z trybu stab do term, opcja powrotu z term do cruise, zupełnie nowe zachowanie gen. 3 i 4 w trybie stab).
Misalignament Mavericków teraz wpływa na pokazywanie pozycji sensora Mavericków na HUDzie (to kółko).
Nie pamiętam co jeszcze, ale update jest super.

Swoją drogą tak sobie myślę, że Tommo bez teamu BMS to by ani grosza nie zarobiło. Nawet w komentarzach na steamie piszą że ponoć steamowy F4 nie chce nawet odpalać bez moda BMS, ponoć bez BMS mają jakieš crashe :-D

Fajno jest. Wczoraj jednym JSOWem natłukłem jakieś 20 wrogów. 4 CBU-103 i 1 JSOW i kilka batalionów armat ciągnionych przestało istnieć, jakieś 30 dział zniknęło, do tego transport i obsługa, w sumie ponad 60 jednostek.
I jak tu nie lubić IAM w 4.33...

Odp: Falcon BMS 4.33
« Odpowiedź #119 dnia: Maja 07, 2016, 21:08:41 »
Nawet w komentarzach na steamie piszą że ponoć steamowy F4 nie chce nawet odpalać bez moda BMS, ponoć bez BMS mają jakieš crashe :-D

Nie chce się odpalić, bo nie chce się czytać dokumentów lub zajrzeć na forum. Dla przykładu Win 10:
http://www.bmsforum.org/forum/blog.php

Pozdrawiam. :)