Autor Wątek: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2  (Przeczytany 17012 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 24, 2016, 21:38:54 »
Jedna uwaga. Kampanie np. Red Flag F-15 nie dają się aktywować z działającym SweetFx czy podobnymi "modami". Trzeba je permanentnie usunąć, wyłączenie nie wystarczy. Właśnie to przerabiałem przy aktywnej pomocy ED Support.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=158723

Que? Co za bzdura. Nie mam zadnej z tych platnych kampanii, ale pewnie kiedys sobie cos sprawie.
Co post processy maja wspolnego z tymi kampaniami?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 24, 2016, 23:34:12 »
Que? Co za bzdura. Nie mam zadnej z tych platnych kampanii, ale pewnie kiedys sobie cos sprawie.
Co post processy maja wspolnego z tymi kampaniami?

Mogą mieć integrity check i dupa zbita.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 25, 2016, 08:18:09 »
Kiedyś Yoyek to Cię zbanują za tego SweetFX i resztę "optymalizacji" obrazu w jakiejś grze :032:.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 25, 2016, 09:17:48 »
Przecież te modyfikatory nie ingerują w grę. Sam tego używam i nigdy nie miałem problemu z wejściem na jakikolwiek serwer. Więc to raczej nie Integtity check.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 25, 2016, 09:35:21 »
Kiedyś Yoyek to Cię zbanują za tego SweetFX i resztę "optymalizacji" obrazu w jakiejś grze :032:.

To wina nikogo innego jak "tffurców" ;).

No niestety wspomnę o Uber War Thunder. Tutaj autorzy od razu wbudowali sobie jakieś indectory i post procesy i użytkownik może sobie wszystko sam zrobić ładnie suwaczkami, nawet jak chce latać w sepi przez filtr ze starych kadrów kamer : D.

Takie opcje z zasady powinny być w każdym tytule.  :580:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 25, 2016, 10:41:23 »
A skoro o optymalizacji mowa, twórcy WT mogliby nawet dorzucić swoje 3 grosze do DCS'a 2.0 bo jestem pewien że gdyby się postarali to nawet te 8GB RAM'u by wystarczyło, no bo nie oszukujmy się to tylko pustynia która ma duże miasto, a nawet jak się wywalę daleko od niego to mi klatki skaczą, co do ED, to w końcu by się nauczyli, co to jest optymalizacja, no ale oczywiście to nigdy nie nastąpi (a szkoda).

Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 25, 2016, 11:16:42 »
Mam16gb ramu, procek AMD FX-8370, grafika Sapphire R9 270x, dyski SSD, jeden pmonitor HD i DCS 1,5...  A fps-y często lecą w dół, może tycio lepiej niż w wersji 1.2.6 ale nadal. Tak samo się dzieje przy zrzucie paru bomb, fps-y w dół.  Zbliżam się do ziemi, czy gór, fps-y w dół. Znowu chyba trzeba dalszy plan rozostrzyć, a pewne efekty mam już wyłączone. Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?

« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2016, 13:44:32 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 25, 2016, 13:49:05 »
I jeszcze trzy foty, tak to można latać....







webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 25, 2016, 15:13:38 »
Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?
Qrdlowa konfiguracja wystarczy :).

Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 25, 2016, 15:37:08 »
Chyba się pokuszę o nową instalację, wywalę DCS-a , tylko jakoś trzeba sobie wszystkie ustawienia zapisać. Kto już to robił i powie co dokładnie trzeba zapisać lub zostawić ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 25, 2016, 16:13:17 »
Przede wszystkim ustawienia kontrolerów sobie zachowaj, na wszelki wypadek. Reszta jest mniej ważna, tzn. dużo łatwiejsza do odtworzenia.

Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 25, 2016, 16:50:58 »
Mam16gb ramu, procek AMD FX-8370, grafika Sapphire R9 270x, dyski SSD, jeden pmonitor HD i DCS 1,5...  A fps-y często lecą w dół, może tycio lepiej niż w wersji 1.2.6 ale nadal. Tak samo się dzieje przy zrzucie paru bomb, fps-y w dół.  Zbliżam się do ziemi, czy gór, fps-y w dół. Znowu chyba trzeba dalszy plan rozostrzyć, a pewne efekty mam już wyłączone. Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?

Akurat w 1.5 nie mam takich problemów, tutaj może być akurat wina Twojego procesora, który jest moim skromnym zdaniem, że tak powiem upośledzony. Ja mam Intel'a 4460 3.20GHz, grafikę Radeona R7 260X, 12GB RAM'u i wszystko mi śmiga w 60 klatkach nie licząc drzew oczywiście, tam w większości przypadków leci w dół do 40-50. Ustawienia mam na maximum bez ruchu ulicznego (mi nie potrzebny, a daje po klatkach). Tak więc jak sam widzisz, według mnie masz lepszy sprzęt ode mnie a jednak (tak mi się wydaje) procek Ci wszystko knoci.

Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 25, 2016, 17:45:24 »
Rozumiem, że jesteś zatwardziałym zwolennikiem Intela, jakoś inne gry jak BF4, Wiedzmin, GTA5 idą mi bez zająknięcia na ustawieniach MAX. FX-8370 to jednak 8 rdzeni po 4ghz, może nie wypas ale jakoś do innych gier starcza. Wielu  kolegów będących na tym forum, pewnie ma słabsze procki.  Wiem, że Intele są  wydajniejsze, w teście jest na 19 miejscu  http://www.chip.pl/ranking/podzespoly-pc/procesory zatem nie jest taki słaby.   Nie wiem, czy to nie wynika z tego, że gram teraz z zasady na  misjach treningowych, może nie są one tak dopracowane do wersji 1.5.2 . A może fakt , że robiłem aktualizację a nie nową instalację...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 25, 2016, 17:52:48 »
Ale wątek nie jest o sprzęcie tylko o SweetFX i podrasowywaniu obrazu.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 25, 2016, 18:01:50 »
Może więc lepiej przerzucić dywagacje na temat sprzętu gdzie indziej, bo jeszcze niejeden post tu się pojawi.