Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54768 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 02, 2016, 09:43:05 »
Super, "Donate" też by się należał ;), a widać, że ten Starway zarobił niezłą sumkę w 2 dni (już poszło 3k $). Swoją droga pokazuje to ile można zarobić na fajnym dodatku, przy naszym kursie to około 12.000zł. "Kupiło" do tej pory 300 osób, a jakby przełożyć to na dodatek za 49$ to mamy blisko 60.000zł sprzedaży z samej premiery (a może kupować i więcej osób). Oczywiście tutaj Starway ma o tyle dobrze, że z nikim się nie musiał podzielić bo wszystko zrobił sam. Przy modułach jest trochę inaczej.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 02, 2016, 10:54:29 »
Za parę ładnych miesięcy pracy "po godzinach" to nie jest jakaś wielka suma, poza tym tu było o tyle nietypowo, że ludzie nastawili się, że toto będzie płatne (a w dodatku miał ekstra reklamę).

Z opinii kilku osób, które słyszałem, takie tradycyjne "donation" przy dodatku udostępnianym za free to groszowy przychód.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 02, 2016, 11:08:07 »
Wszystko jest bardzo subiektywnym odczuciem w sensie czy to dużo czy mało. Tego nie da się w ten sposób ocenić. Natomiast łatwiej jest wpłacić 10$ niż 60$ i podejrzewam, że tu jest cały klucz do sukcesu. A swoją drogą to moim zdaniem jak na tak niszowy produkt jakim jest DCS to kwota niczego sobie.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline PikAs

  • *
  • Check Your 6!
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 02, 2016, 13:37:52 »
Z opinii kilku osób, które słyszałem, takie tradycyjne "donation" przy dodatku udostępnianym za free to groszowy przychód.

Wydaje mi się, że wszystko zależy od środowiska zainteresowanych jego modem a ruch odnotował dosyć spory. Autor i zarazem beneficjent jak jest sprytny, to może wystawić dodatek w fazie projektowania i udostępnić tylko ograniczony zawartością wczesny dostęp. Jak projekt pyknie, to wtedy kasy z dotacji wpływa najwięcej i raczej nie wyjdzie na groszowy przychód, bo zainteresowani będą wspierać dotacją, aby projekt został finalnie ukończony. Następnie autor moda wystawia ukończone DLC i sprzedaje gotowy produkt w oszacowanej cenie detalicznej ściągając "kolejne" profity. Jeżeli mod wprowadza rewolucje, to większość wzrokowców kupi takie DLC nawet w cenie 60$

                PER ASPERA AD ASTRA
                               RAZOR-6

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 02, 2016, 14:01:35 »
No tak, ale kickstarter IIWW zebrał zakładaną kasę i co, ktoś zgarnął kasę i znikł.  Spitfire jeszcze się robi ale na mapę do IIWW to poooooooczekamy lub nie doczekamy.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 02, 2016, 14:16:06 »
Super, "Donate" też by się należał ;)
Jestem za. :)

Możecie mi wierzyć lub nie, ale porównuję pracę Bartka i Starway tylko po screenach YoYo, bo nie mam DCS. Obaj panowie zasługują na uznanie. Jeśli Bartek zgodzi się przyjąć podziękowania w formie $$, to ja szybciutko ściągam DCS. :)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 02, 2016, 14:50:53 »
Będzie i "donate". Gdy dwa lata temu założyłem na niebieskim forum temat z pierwszą wersją mojego moda, w życiu nie spodziewałem się, że ludzie będą pisali do mnie prywatne wiadomości z zapytaniem o możliwość donacji - bo przecież jest to mod, coś co dostępne jest za darmo. Po tych dwóch latach znam chyba nazwę każdej tekstury w symulatorze, choć cały czas testuję, sprawdzam i szukam coraz to lepszych rozwiązań. Najbardziej ciekawią mnie zmiany jakie przyniesie przeniesienie Gruzji na T4.  ;)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 02, 2016, 15:53:50 »
A mnie zmiana, gdy będę mógł zrobić sobie skórkę samolotu i w grze w sieci inni będą ją widzieć. To oczywiście odległa myśl, ale kask pilota to bardzo indywidualna sprawa, szkoda że nie moge zrobić skórki, która będzie tylko u mnie.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 03, 2016, 07:56:29 »
Tyle dobrych tekstur w jednym czasie... jak żyć? :D
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 03, 2016, 13:25:50 »
A będzie jakaś tekstura IIWS i Wietnamu dla Gruzji? Nevadę może by ktoś przerobił na Afganistan. Za "donate" oczywiście :).
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 03, 2016, 13:27:47 »
Wietnam już jest. Nawet jest opcja Newady w Gruzji ;)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 03, 2016, 14:27:55 »
SamekB dał byś linki?
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 03, 2016, 17:04:58 »
Pseudo-Wietnam, tez autorstwa Starway'a zresztą:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140251

Pustynia na Kaukazie to jakaś wczesniejsza robota innego autora:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=121524

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 03, 2016, 17:10:06 »
Dzięki.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 07, 2016, 00:01:55 »
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2803441&postcount=1526

Będzie do ściągnięcia jutro.  ;)

Spokojnej nocy,
Bartek