W zasadzie to tak jak w A-10C, jednak to i tak więcej guzików niż w samolotach FC. Ten sam przełącznik na Hotas-ie ma parę funkcji, w zależności co chcesz robić, w jakim trybie jesteś, jak długo naciskasz przełącznik.

I raczej tu widzę problem z przesiadki z maszyn FC. No i nie wiem czy tryb pracy radaru jest zmieniany za pomocą Hotas. Jak to mówią: pożyjemy - zobaczymy

Jednak wydaje mi się, że łatwiej będzie miał z przesiadką, ktoś kto latał na "klikalnej" maszynie niż na uproszczonej z FC.
Już parę takich przesiadek widziałem w tym wydaniu, kończyły się szybkim powrotem na wcześniej okopane pozycje he he he...

Nie ukrywam, że jako osoba nie znająca prawie języka angielskiego, też jestem troszkę zaniepokojony. Nie będzie mi tak łatwo jak w przypadku Prosiak, nie będzie się kogo pytać, czy czytać opracowań itp. Pociesza mnie jednak myśl, że nie będę sam i znajdę pomoc na tym forum u innych kolegów.