Autor Wątek: Dovetail Flight Sim World  (Przeczytany 8960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poko

  • Gość
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 16, 2017, 08:51:09 »
Na Steamie pojawiły się minimalne wymagania:

Cytuj
WYMAGANIA SYSTEMOWE
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows® 7, Windows 8, Windows 10 (64-bit versions only)
Procesor: AMD APU Kaveri A10-7850K or Intel Core i3 6100
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: Radeon R9 Fury or GeForce GTX 970 (4 GB VRAM)
DirectX: Wersja 11
Sieć: Szerokopasmowe połączenie z internetem
Miejsce na dysku: 40 GB dostępnej przestrzeni

http://store.steampowered.com/app/389280/Flight_Sim_World/


Minimum GTX 970 z 4 GB vRAMu daje mi właśnie pierwszego ostrzegającego pstryczka w nos, że czas upgrade'ować sprzęt...

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 16, 2017, 09:01:21 »
Poczekaj najpierw na opinie o tym co wyjdzie ;). Na screenach i filmach DTF Flight Sim też wyglądał ciekawie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Poko

  • Gość
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 16, 2017, 10:37:50 »
Oczywiście. Chodziło mi bardziej "tak ogólnie" (jak panowie na marszu ze sztandarami "zielonych" ;) ), generalnie i o innych simach – już czas na zmianę karty graficznej. Moje 2 GB vRAM to już troszkę za mało. Qrdl ostatnio sprzedawał niezły sprzęt (GTX980Ti 6GB). Gdyby nie moja zagraniczna wycieczka i serwis fury to bym się szarpną. Echh...

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 16, 2017, 15:46:00 »
Qrdl ostatnio sprzedawał niezły sprzęt (GTX980Ti 6GB).

Karta była zacna, chyba najlepsza jaką miałem, praktycznie poszła od ręki. W sumie przesiadka na 1080 Ti to była fanaberia majówkowa i nie stało się tak, że opadła mi szczęka - moim zdaniem przesiadka z 980 Ti na 1080 Ti w 4K to ewolucja, a nie rewolucja.

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 18, 2017, 15:41:27 »
Też się zacząłem zastanawiać nad zmianą sprzętu, jak zobaczyłem ponad 2 tygodnie temu na Steamie wymagania minimalne dotyczące karty graficznej.  ;D

Premiera FSW dzisiaj o godzinie 17-tej.  :)

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 18, 2017, 15:53:54 »
Edit: (18:00 naszego czasu).

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 18, 2017, 19:16:09 »
Po pierwszych streamach na twitchu wygląda to źle. Bardzo źle. Mamy fsx'a po raz trzeci - tym razem za 25€.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 18, 2017, 20:20:37 »
Po pierwszych streamach na twitchu wygląda to źle. Bardzo źle. Mamy fsx'a po raz trzeci - tym razem za 25€.

FSX nie wygląda źle. Źle to wyglądał CFS1. Fakt jednak, d. nie urywa, tu leci transmisja teraz https://www.youtube.com/watch?v=e3g0ic8jd7U , ale lepiej obejrzeć coś nie online, bo tu nie idzie to to nawet w 720pxt.
Recenzje na Steam nie zachwycają http://store.steampowered.com/app/389280/Flight_Sim_World/ .

Wybrane:
Cytuj
Max FPS are 17- 18 with Intel I7 and GFX970 with all LOW settings and it looks almost as FSX, are you serious???

Cytuj
1. Dovetail
2. FSX 1.01
3. Looks nothing like any of the videos and screenshots.
4. 12fps on a GTX970 on low settings

Refunded.

I know its early acces but this is horrible!

Cytuj
Just bad!

- Performance is♥♥♥♥♥♥ 15 FPS on Med at EDDF! I get 20 FPS at Aersoft EDDF V2 with the PMDG 737NG in P3D V3
- It just looks like♥♥♥♥♥♥
- No Light at Nighttime!
- The menus are ♥♥♥♥ing trash

Get P3D or X-Plane untill they sort this♥♥♥♥♥♥out! ♥♥♥♥ FSW!
Cytuj
Plusses and minuses after ~30 minutes on a:

+ Performs well, better than FSX even, even with more detailed autogen scenery.
+ Any controller/joystick configurations for FSX will work pretty much work without modification.
+ Terrain is pretty accurate.
+ Flight is more natural.
+ Stable so far
+ Into price is only $25

- Few aircraft available
- Draw distance a little too low.
- No ability to import live weather.
- Less granular display options.
- Color seems a little washed out (at least in fair weather)
- Autogen and landclass tiles could use more variety.

All in all, a buy for FSX fans looking to dip a toe in a more modern sim without having to relearn everything.


webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 18, 2017, 21:27:11 »
FSX nie wygląda źle.

Zgadzam się, z wieloma dodatkami nie wygląda on źle. Mało tego - wygląda świetnie! Gdyby tylko posiadał odrobinę lepszą wydajność. Ogromną robotę w fsx robi ORBX. W moim odczuciu cały czas podtrzymuje on fsx'a przy życiu. Zastanawia mnie idea FSW. Twórcy chcieli chyba stworzyć platformę, która będzie służyła entuzjastom wirtualnego latania na kolejne długie lata. To, co stworzyli (po około dwóch latach), to dla mnie istna kopia fsx, która zamiast pozbyć się błędów swojego poprzednika, nadal je powiela. Klatki - jak na współczesne komputery, bardzo słabe. Fizyka lotu - po obejrzeniu kilkunastu filmów nadal mam wrażenie, że samolot sunie po niewidzialnych torach. Grafika? Ok, mamy coś stworzonego przy udziale ORBX'a, ale nie jest to jakąś nowością. I ten pojawiający się nagle autogen... Nowością są za to krople deszczu na szybie w VC - szacun, ale sporo osób nie zapłaci za to tylu euro. FSW oparty jest na starej technologii i nie da się już z niej za wiele wycisnąć. Osobiście nie wróżę tej platformie niczego dobrego, a biorąc pod uwagę ilość osób, które już dokonały jej zwrotu - nie jestem chyba w mniejszości.

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 18, 2017, 21:39:12 »
Ile razy można odgrzewać ten sam kotlet, i wmawiać wszystkim, że jest super hiper nowy. Platforma znana doskonale każdemu, kto miał kontakt z serią FS, tu troszkę przypudrowana, tam z nowymi menu'sami, ale ogólnie nie wnosząca kompletnie nic nowego w temacie. Czy doczekamy się wreszcie przełomu w świecie cywilnych symulatorów, czegoś co będzie krokiem milowym i przeniesie nas na nowe poziomy grafiki, fizyki, multi, czy ciągle będziemy zasypywani klonami FSX'a. Na przykładzie Flankera/LockOn/DCS widać, że da radę iść z duchem czasu, stale rozwijając platformę i pracując nad optymalizacją, i wrażeniami wizualnymi. Dla mnie śmiech na sali to co pokazali, równie dobrze mógłby by to być patch do FSX:SE, zmieniający grafikę w menu, i dodający kropelki na szybach maszyn.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 19, 2017, 01:41:48 »
Od początku wiadome było, że symulator ten będzie w wielu aspektach przypominał starego FSXa za sprawą tego, że na nim bazuje. Jest to wersja alpha, która zawiera dużo bugów, takich np. jak:
-przytrafiły mi się chmury tuż przy samym gruncie
-pomimo otworzenia okienka na bocznej szybie, efekt deszczu wciąż był widoczny w tym miejscu (jakby wciąż była tam jakaś powierzchnia, po której kropelki mogły spływać)
-przy zmianie ustawień graficznych, za każdym razem automatycznie zmieniała się rozdzielczość na najwyższą
-ciągła informacja w dolnym, lewym rogu na czerwono, że mam wciśnięte hamulce (nawet podczas startu i samego lotu).

Przydałyby się jakieś odbicia na owiewce, ponieważ bez opadów atmosferycznych odnosi się wrażenie, jakby w ogóle nie było żadnej szyby. Zniszczenia statku powietrznego wyglądają tak samo, jak w FSX. Struktury plików/folderów wyglądają bardzo podobnie (lub tak samo) jak w produkcie Microsoftu, także np. te czerwony napisy informacyjne można łatwo wyłączyć w plikach .CFG. Z racji, że jest to wersja wczesnego dostępu, wiele opcji wciąż nie działa. Wiedziałem, czego możemy się spodziewać, także nie jestem jakiś zawiedziony. Moim zdaniem nie można od razu skreślać tego produktu, ponieważ minęło zaledwie kilka godzin od premiery Early Access.
PS, scenerie z FSXa działają w FSW.  :)

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 19, 2017, 07:53:27 »
PS, scenerie z FSXa działają w FSW.  :)

Oooo, niespodzianka, niespodzianka to też struktura i czytałem, że ma FSW.cfg hehe. A u Ciebie jak z tą wydajnością i wygładzaniem ekranu?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 19, 2017, 09:13:55 »
Moim zdaniem nie można od razu skreślać tego produktu, ponieważ minęło zaledwie kilka godzin od premiery Early Access.

Ja go skreśliłem od razu jak dowiedziałem się że bazuje na FSXie. Miałem nadzieję na kompletnie nowy tytuł, ale widać muszę czekać dalej.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 19, 2017, 09:36:30 »
Wczoraj oglądałem kawałek tej transmisji live na YT i wyglądało to dość słabo. Klatkowało, rozmaz tekstur etc. Rozumiem, że wczesny dostęp ale bieda straszna. Nijak to się ma do obrazków ze zmodyfikowanego FSX czy Xplane.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 19, 2017, 10:46:55 »
Też oglądałem transmisję i za darmo bym tego nie chciał.