Jest okej. W sumie wydajnościowo jakoś wielkich różnic nie widzę do v3, ale to pewnie tak po miesiącu będę mógł powiedzieć czy są faktycznie. Jest parę nowych opcji, jest też 8xSSAA więc nie trzeba już korzystać z 2xSSGS pod NVidią Inspektorem (może zatem przy pełnym overcast z REX chmurkami FPS'y będą lepsze). HDR zwalony jak był tak jest, wyłączam, nie lubię go tu. Klatki mam unlimited (jak w v3) ale i tak ekran ogranicza je do 60 więc jest git. Trzymają bardzo dobrze. Nowe drzewka 3D mi się nie podobały, wyłączone.



Oczywiście Reshade już wstawione (mój profil:
https://www.sendspace.com/file/t0b9jn). PTA odpuszczam na razie, bo zrobili płatne (a po opcjach widzę, że to to samo). Jeszcze jednak wielu nie ma lotnisk z ORBX, w zasadzie są tylko regiony + po parę sztuk lotnisk. FSUiPC5 zapodany, nowy Active Sky działa (kod z AS2016), SpadNext też działa. Natomiast jest pewien problem z REX Texture Direct/Soft Clouds. Chyba jednak tu nie wszystko jest kompatybilne (np. ten efekt soczewki od Słońca u mnie był kwadratowy). Pogrzebię na Forum REX. Powyżej defaultowe zatem niebo i tekstury. Reszta FTX Global + Vector. Wyczytałem też, że robi się Accu Feel dla P3Dv4, good. Tego mi tu brakuje.
Ps. ktoś stosuje jakieś tweaki w cfg?