Autor Wątek: Proces tworzenia moda z nowym samolotem  (Przeczytany 5205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Proces tworzenia moda z nowym samolotem
« dnia: Października 03, 2017, 19:22:12 »
Witam!
  Z tego, co się orientuję, na Das Forum jest parę podobnych tematów, ale są stare jak Świat i chyba nie obejmują całego spektrum zagadnień.
  Z czystej ciekawości chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda praca nad nowym od podstaw modem, od początku, do końca. Chodzi mi właściwie tylko o moda samolotu, pozostałe już niespecjalnie. Powiedzmy, że ktoś ma gotowy model 3 D maszyny (o ile można w ten sposób zacząć proces twórczy), co dzieje się potem?
  Z góry dziękuję za odpowiedzi :).

Odp: Proces tworzenia moda z nowym samolotem
« Odpowiedź #1 dnia: Października 03, 2017, 21:02:19 »
Jako, że Loku i Ranwers rzadko tu chyba zaglądają a z tego co wiem tylko oni tworzyli samoloty do iłka -  podzielę się swoją skromną wiedzą w tym temacie zaczerpniętą od samego Mastera Wizarda Ranwersa  :evil:.
Model 3d samolotu to dopiero początek pracy. Potem trzeba "uruchomić" elementy typu: podwozie, stery itp. Dodać model zniszczeń i tzw LODy. Osobny temat to model lotu i klasy niezbędne do działania samolotu i uzbrojenia w grze. Wisienką na torcie jest kokpit (jeśli samolot jest do pilotowania przez gracza) - tu pracy jest ponoć więcej niż przy samym samolocie. Generalnie jest to ogrom pracy i wiedzy do opanowania, żeby ją wykonać. Z tego co mi wiadomo tylko Loku tworzył samoloty od A do Z. Na dodatek w pełni zgodne z wymaganiami autorów sima.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...