Autor Wątek: Latanie kooperacyjne  (Przeczytany 16053 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #90 dnia: Stycznia 22, 2018, 15:38:47 »
Przyznaję że bardzo mi się podobała ta misja w roli Ka-50, było co robić. Ja Ka-50 bym widział również w roli jakiegoś rodzaju spottera (dłużej mogą przeskanować większy obszar niż samoloty które za często muszą robić nawrotki i to powoduje stratę czasu dla mnie). Śmigłowce szturmowe to swego rodzaju "powietrzni snajperzy". Trudno się w nich doszukiwać innych zastosowań niż CAS lub spotting. SEAD jeszcze jako tako chociaż ciężko bez osłony terenowej gdyż jak wiemy Ka-50 nie posiada RWR, tylko czujkę laserową. Również co ciekawe Ka-50 ma również możliwość przenoszenia 2 bomb i ich zrzutu w trybie CCIP - można to w jakiś sposób wykorzystać. Dodałbym również oprócz konwojów więcej piechoty lub celów "miękkich" by móc trochę więcej podziałać działkiem lub rakietami niekierowanymi. We wczorajszej misji ani razu nie strzeliłem działkiem czy rakietami, niewarto było ryzykować.

Qbie również dziękuję za serwer, chodził genialnie i bez żadnych lagów. Ping na poziomie 30 ms  8)

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #91 dnia: Stycznia 22, 2018, 16:01:23 »
Niestety w tej grze jakość serwera nie zawsze zależy od jakości połączenia danego komputera. U mnie pingi większości graczy były i są dobrze poniżej 30, zazwyczaj jest wszystko ładnie wszystko gra, a czasem jest totalna lipa, kogoś wyrzuci z serwera, jakieś lagi itp. Po drodze są jeszcze inne serwery, ostatnio mieliśmy problem, bo nie mogli wszyscy wejść na serwer, mimo że go widzieli. Wczoraj  nie miałem problemów ale raz czy dwa kogoś wywaliło z gry. Na to niestety nie mamy wpływu.
Moje łącze to 100Mb/s na światłowodzie, do tego router WiFi AC 5 GHz.

PS. Czekam na 3 część :) .
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2018, 16:15:18 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #92 dnia: Stycznia 22, 2018, 16:27:49 »
(...)do tego router WiFi AC 5 GHz.

I tu jest odpowiedź - WiFi.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #93 dnia: Stycznia 22, 2018, 16:57:11 »
Przepraszam, ale apeluje o skończenie offtopa kto ma lepszy serwer ;).

Pierwsza misja była odpalona na serwerze Padonisa - Było OK.

Druga misja była odpalona na serwerze Qby - Było OK.

I za pierwszym, i za drugim razem kogoś wyrzuciło, ale nie wymaga to powoływania specjalnej komisji śledczej.

Grunt to fakt, że były osoby, które zgodziły się na postawienie serwera i umożliwiły wszystkim zabawę.


Poko

  • Gość
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #94 dnia: Stycznia 22, 2018, 18:21:39 »
Przepraszam, ale apeluje o skończenie offtopa kto ma lepszy serwer ;).
Była jakaś rywalizacja? Nie zauważyłem. Czy to offtop? Hmm, poruszony temat chyba tyczył hostowania "latania kooperacyjnego". Padi napisał tylko o swoich wątpliwościach. Apeluję o nie doszukiwaniu się tutaj jakichś rywalizacji.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #95 dnia: Stycznia 22, 2018, 18:47:19 »
Spoko, spoko, obiecuję że nie mam zamiaru się tutaj z kimkolwiek ścigać, rywalizować czy też wysyłać fotek np. z pomiarem centymetrem he he eh. Zapewniam, że dyskusja już dawno przeniosła się w odpowiednie miejsce i może tylko pozytywnie wpłynąć na jakoś LOTÓW KOOPERACYJNYCH  8) .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #96 dnia: Stycznia 22, 2018, 22:11:23 »
Rowniez dziekuje :)

Offline Qba

  • VFA-313
  • *
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #97 dnia: Stycznia 23, 2018, 22:16:52 »
Dzięki za super misję. Mam nadzieję, że na kolejnej będziemy się już delektować nowym Kaukazem.

Zastanawia mnie sprawa komputerowych MiGów-21. Na ACMI w okolicach 01:54 widać jak trójka Fishbedów wygrywa z nami 6:1 a przecież nie latamy w DCSa od wczoraj. Podejrzewam, że AI w jakiś sposób "oszukuje" - może powinniśmy rozważyć zmniejszenie jego skilla w następnych misjach albo modyfikacje loadoutu? A może po prostu marudzę.

Na koniec na szybko zmontowane video z mojego kokpitu https://www.youtube.com/watch?v=0yJ3YpGv0qU
Do nastepnego  :564:

Virtual Strike Fighter Squadron 313

"Failure to remove TrackIR prior to ejection may cause injury. If unable to remove TrackIR, a proper ejection body position (head back against the seat headrest) reduces the chance of injury from the TrackIR."

Poko

  • Gość
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #98 dnia: Stycznia 23, 2018, 22:34:13 »
A jakiego skilla miał AI, który strzelił rakietą w zbocze góry, a potem wbił się sam w to samo miejsce? To musiał być "EDek z farbyki krEDek". :o

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #99 dnia: Stycznia 23, 2018, 23:22:30 »
Qba to już było mówione, Mig-21 jako AI ma tą przypadłość, że jego radar widzi wszystko, czy to jest wysoko, czy tuż nad glebą ( ma taką moc jak radar 27-ki czy 15-ki). Co oczywiście jest błędem, bo ta maszyna nie widzi nic poniżej 1500m nad glebą. Nie wspominając już o tym, że piloci AI mają sokoli wzrok :) . W połączeniu z radarówkami, taki Mig-21 staje się UBER...  :evil: Po pierwszej misji kooperacyjnej, tłumaczył to chyba Kristof i Airmen.
Nie wiem czy nie powinno się ograniczyć ich uzbrojenia tylko do IR-ek.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #100 dnia: Stycznia 24, 2018, 13:54:43 »
Dzięki za filmik Qba :).

Przede wszystkim wszystkie pojazdy i samoloty ustawiam zawsze na najwyższy poziom. Tylko, że AI jest mocno nierówna i różni się w zależności od samolotu. Z tego, co zaobserwowałem, to różnicę wręcz widać. Odpalcie sobie zresztą encyklopedię w grze - Te samoloty, które mają tekstury rodem z końca lat 90 latają podobnie do swojego wyglądu. Żeby było śmieszniej Su-17 zachowywały się w trakcie moich testów logiczniej niż MiGi-23, które potrafiły wystrzeliwać raz za razem rakiety pionowo w powietrze. Mówimy cały czas o AI ustawionym na Excellent.

Co do MiGów-21, to muszę obejrzeć to nagranie po powrocie z pracy. Nie wydam teraz opini, czy są OP, czy też nie. Nie zgadzam się jedynie z twierdzeniem, że ich radary mają moc taką samą co F-15 i Su-27. To twierdzenie jest po prostu nieprawdziwe. Ich R3R są zresztą bardziej podatne na chaffa niż np. AMRAAMy.

Groźniejsze są radarówki MiGów-23, które mają niepomiernie większy zasieg. Same maszyny natomiast gorzej manewrują, stąd myślałem, że to może być być ciekawy partner dla F-5. 21-ki są znacznie zwrotniejsze, no i maja lepsze AI.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #101 dnia: Stycznia 24, 2018, 14:40:24 »
Btw. Chyba ED zauważyło problem :)

DCS 1.5.8.13504 Update 2

Today for Open Beta 1.5.8.

DCS World

    Fixed bug that caused aircraft AI crash during avoidance maneuvers.
    Su-24/Su-24MR: corrected coordinates of refueling probe.
    Corrected afterburner effect.
    ME. Trigger zones name will be automatically add the number in the name string if there are already exist the zone with same name.
    VR. Disable applying of scale GUI option in VR mode.
    Corrected the PNG format screenshot generation.
    AI fighters will not be launch the AA missiles off angle limits.
    BRU-42 and GBU-12 weight correction.
    The sky blinking at low water settings corrected.
    HAI Ka-27 will able to find the ship for landing.
    Fixed crash on AAA when relative altitude of target is negative.
    VR. Aspect Ratio setting will not breaks ingame overlays.
    UH-1H Crash landing on cruiser / ship flight.dll fixed.
    AI Fw 190D-9 engine seems indestructible fixed.
    Fixed crash with Weapons.dll.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #102 dnia: Stycznia 24, 2018, 14:50:42 »
Według mnie to właśnie nie dobrze że to naprawili, bo właśnie takie coś sprawia, że BOT nie popełnia błędów, lata perfekcyjnie, i nie rozbija się sam z siebie, dopóki nie jest to błąd gry...

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #103 dnia: Stycznia 24, 2018, 15:16:53 »
To może teraz, jak tak dobrze idą Wam te misje, jakaś osłona transportu w Hipciu? ;) jako cel poboczny. Z kilkoma ka-50 mogłoby być fajnie. Może w kolejnej promo kupię sharka, choć wolę chyba jednak opanować na maxa jeden śmigłolot zanim przejdę dalej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #104 dnia: Stycznia 24, 2018, 16:55:45 »
Nie chodziło mi dokładnie o to, że radar Mig-21 jest tak dobry jak 15-ki czy 27-ki, tylko że pracuje na wszystkich wysokościach. Mig-21 w wersji AI jest w stanie mnie wypatrzeć radarem, gdy lecę 20 stóp nad ziemią i to nie nad płaskim terenem.  Co normalnie,jak do niego wsiądziesz, jest całkowicie niemożliwe. Do 1500m nad ziemią, ten radar jest  ślepy, chyba że wyrośnie przed tobą 767... Nie wspominając już tego, że na większych odległościach widzi tylko górną półsferą, trzeba go przekręcić do góry nogami by coś zobaczył co jest niżej od niego. Tylko normalnie przy takim manewrze, po krótkim czasie Mig-21 gaśnie silnik, wersja AI nie ma tego problemu, widzi z daleka i przy samej ziemi. Na nic się zda chowanie przy glebie, tak jak zazwyczaj się to robi.
Zatem doświadczenie z lotów na takich serwerach jak "ACG", czy innych gdzie latają normalne Mig-21,  nic tu nie da.
Sartori , pogadaj z Airmen-em lub Kristofem, to dokładnie Ci to wyjaśnią, drążyli ten temat na forum ED.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)