Autor Wątek: Latanie kooperacyjne  (Przeczytany 16148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 15, 2018, 13:48:48 »
O co chodzi, że misja jest całkowicie PvE ? Jak to się ma do zwalczanie lotnictwa nieprzyjaciela ?

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 15, 2018, 13:52:43 »
A czy bardzo dużym problemem byłoby ustawienie FARPu bliżej rejonu działań? Skoro przygotowujemy się do obrony Sukhumi, to przygotowanie lądowiska tymczasowego powinno być dla żołnierzy jednym z priorytetów (choćby po to, aby móc szybciej dostarczać zaopatrzenie w rejon miasta).  :evil:

W 100% popieram, bliskie wsparcie, transport amunicji i rannych.   :evil: 
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 15, 2018, 14:04:10 »
@ Qba - Nie widzę problemu, aby przełożyć termin misji, natomiast z mojej strony z kolei odpada piątek, bo jestem wtedy w pracy do późnych godzin wieczornych. Muszę w związku z tym zaproponować Sobotę o 21:00. Ogólnie mogę dłużej polatać jedynie przez weekend i czwartek, bo w pozostałe dni muszę wcześniej iśc spać, aby wstać do roboty na 5:00.

@ Barti - Masz rację, to dość sensowny pomysł, z tym że będę musiał ogarnąć jak taki FARP postawić, aby było wszystko co potrzeba. To powinno być do zrobienia. Z braku modułu K-50 i innych helikopterów nie jestem w stanie tego samodzielnie przetestować, a więc poślę Ci potem może misję z próbnym FARPem, abyś zobaczył, czy wszystko gra.

@ Rafel - W statki tym razem nie pogramy, ale Viggen da tutaj rady nawet w roli myśliwca. Chyba i tak jest lepszy w tej roli od F-5.

@ Lipas - Wybacz, chyba dość mętnie wytłumaczyłem. PvE do strat ma się nijak. Te straty to dla mnie pretekst, aby wyrzucić myśliwce czwartej generacji. W sensie, że z hangarów powyciągano starcie jako taki desperacki krok. No i chcę polatać ołówkiem ;D.

Misja jest PvE ponieważ takie było od początku moje założenie dla tego projektu. Ostatnio było PvP, bo ludzi zgłosiło się kilkukrotnie więcej niż zakładałem tworząc tą misję.Gdyby grać poprzednią misję wedle mojego początkowego pomysłu, to przy 16 niebieskich samolotach Krasnolandia została by dosłownie zaorana. Było łatwiej (i ciekawiej) wprowadzić mi ludzi jako przeciwników po czerwonej stronie. Nie wykluczam, że w przyszłości wrócę do formatu PvP, ale chcę zobaczyć jak wyjdzie nam latanie przeciw NPC-om.

Dzięki za dotychczasowe sugestie i zgłaszanie samolotów, jakimi chcecie latać. Oczywiście dostawię je wedle "zamówienia" :).
 

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 15, 2018, 14:52:42 »
Witam,
Oczywiście poproszę MiG-21 oraz Su-25T.
Odwrót powinni osłaniać smutni panowie ze sitngerami tak jak to miało miejsce podczas wojny z Gruzją.
Spowodowało to że Rosjanie musieli latać po wyżej 2 tyś metrów, lub wyżej.
Bardzo mocno spowolniło to ofensywę.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2018, 20:43:23 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Qba

  • VFA-313
  • *
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 15, 2018, 17:12:54 »
Hmm, sobota taka imprezowa (i również nie mogę lecieć) ale nie wybrzydzam bo nigdy nie będzie idealnego dnia. Złożę package i napiszę briefing.

Virtual Strike Fighter Squadron 313

"Failure to remove TrackIR prior to ejection may cause injury. If unable to remove TrackIR, a proper ejection body position (head back against the seat headrest) reduces the chance of injury from the TrackIR."

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 15, 2018, 20:11:18 »
Ja w piątek i sobotę odpadam, wyjazd rodzinny ale jeśli się nie załapie to nie będę narzekał - poczekam na następną okazję.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 15, 2018, 20:56:00 »
Jako, że trzeba podjąć jakąś decyzję w sprawie terminu moje ostatnie słowo to niedziela o 21:00. Koniec i kropka. Kończymy wtedy o 23:00. Nawet jeżeli zaliczymy półgodzinny poślizg ze startem, jak ostatnio, nikt nie zaśpi do roboty.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 15, 2018, 21:12:28 »
Niedziela brzmi o wiele lepiej niż sobota ;) Jestem za.
F-16C Block50 driver...

Offline Qba

  • VFA-313
  • *
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 15, 2018, 22:09:18 »
Jako, że trzeba podjąć jakąś decyzję w sprawie terminu moje ostatnie słowo to niedziela o 21:00. Koniec i kropka. Kończymy wtedy o 23:00. Nawet jeżeli zaliczymy półgodzinny poślizg ze startem, jak ostatnio, nikt nie zaśpi do roboty.
Jestem za.

Virtual Strike Fighter Squadron 313

"Failure to remove TrackIR prior to ejection may cause injury. If unable to remove TrackIR, a proper ejection body position (head back against the seat headrest) reduces the chance of injury from the TrackIR."

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 15, 2018, 23:15:46 »
Pytania o Ka-50 i Su-25T.
Jasno widać po poprzedniej misji, że skuteczniejszy w CASie od Su-25T jest Ka-50.
Proponowałbym zostawić SEAD dla Su-25T; popieram również ideę FARPu dla Ka-50.
Dodatkowo jako, że lotnisko jest dalej, proponowałbym dostawienie trochę silniejszej baterii SAM po stronie niebieskich lub pozostawienie jej zniszczenia Ka-50. Jako, że SA-8 ma dosyć słaby zasięg i radar, radarówki wykrywają ją za blisko i nim zdążą dolecieć, trzeba odbijać, bo już jest się nad przeciwnikiem. Albo zastąpiłbym Osę czymś innym (np odpowiednio ustawionym Sa-11 Buk lub jakimś Sa-6 Kub) albo zostawił jej zniszczenie Ka-50 (są to w stanie zrobić, zasięg Osy genialny nie jest, dodatkowo lecąc nisko jest to wykonalne).
Niedziela mi pasuje na misję :)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2018, 07:39:25 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 16, 2018, 08:24:38 »
Niedziela o 21, wydaje mi się, że dałbym radę.

Osa jest przyjemnym celem dla Harriera, Sidearm ma obecnie losową skuteczność ale łapie lock jeszcze w bezpiecznej dla samolotu odległości.

Pisownia. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2018, 08:56:24 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 16, 2018, 10:21:32 »
SU-25T to przede wszystkim najlepszy samolot w grze do SEAD-u ze wzgledu na rakiety Kh-58. No i może łącznie zabrać 6 rakiet przeciw-radarowych. Zdolność wykonywania misji CAS to sympatyczny dodatek.

Harrier jest fajny, bo jest i do tańca i do różańca, tj. może wykonywać misje SEAD i nie jest tak bezbronny jak SU-25 w razie zagrożenia ze strony myśliwców. A i na ziemi coś klepnie :).

Priorytety podczas tej misji to CAP>SEAD>CAS. Celem nadrzędnym nie będzie, tym razem, zniszczenie konwoju przeciwnika, a ochrona własnych jednostek. Nie znaczy to, że obędzie się bez klepania celów naziemnych, ale o tym już w pełnym briefingu wspomnę.

Co do obrony przeciwlotniczej niebieskich, to powiem tylko, że będzie adekwatna.

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 17, 2018, 07:50:07 »
Szarpię się z tym FARPem. Co poza helipadem jest potrzebne? Punkt dowodzenia, skład paliwa i amunicji? Coś jeszcze? Czy trzeba te rzeczy jakoś powiązać z helipadem, czy starczy wrzucić je gdzieś obok? Niestety nie byłem w stanie wczoraj znaleźć "asystenta" do pomocy, więc pytam tutaj.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2018, 08:00:20 wysłana przez Sartori »

Poko

  • Gość
Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 17, 2018, 08:13:58 »
Generalnie należy postawić w rzędzie na FARPie (ale nie na "H") wszystko co ma w nazwie FARP na początku. :)

Obiekty statyczne:
  • FARP Ammo Storage - magazyn z uzbrojeniem
  • FARP Command Post - schron dowodzenia
  • FARP Fuel Depot - zapas paliwa
  • FARP Tent - namiot

To chyba powinno wystarczyć, ale na wszelki wypadek możesz dostawić jeszcze pojazdy:
  • APA-5D - mniejszy wóz z zasilaniem
  • URAL-375 - zwykła ciężarówka z zaopatrzeniem paliwa i uzbrojenia
  • SKP-11 - wóz dowodzenia
  • ATZ-10 - wóz z paliwem

Jeszcze znalazłem coś takiego:

Cytuj
Eastern forces:
1.
CP SKP-11 command post, FARP command post for radio communications
2.
GPU APA-50 or GPU APA-80 for electrical power
3.
ATMZ-5, ATZ-10, Transport URAL-375 or FARP Fuel Depot for refueling
4.
URAL-375 transport or FARP Ammo Dump for rearming

Western forces:
1.
M1025 HMMWV APC for radio communications
2.
M818 transport for electrical power
3.
M978 HEMTT tanker for refueling
4.
M818 transport for rearming

Odp: Latanie kooperacyjne
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 17, 2018, 14:34:43 »
Generalnie należy postawić w rzędzie na FARPie (ale nie na "H") wszystko co ma w nazwie FARP na początku. :)

Obiekty statyczne:
  • FARP Ammo Storage - magazyn z uzbrojeniem
  • FARP Command Post - schron dowodzenia
  • FARP Fuel Depot - zapas paliwa
  • FARP Tent - namiot

To chyba powinno wystarczyć, ale na wszelki wypadek możesz dostawić jeszcze pojazdy:
  • APA-5D - mniejszy wóz z zasilaniem
  • URAL-375 - zwykła ciężarówka z zaopatrzeniem paliwa i uzbrojenia
  • SKP-11 - wóz dowodzenia
  • ATZ-10 - wóz z paliwem

Jeszcze znalazłem coś takiego:
Dzięki Poko, znaczy, że wszystko powinno być ok.

Spróbuję dzisiaj przetestować z lotniskiem polowym zamiast helipada. Powinno działać adekwatnie. Nie wiem dlaczego wczoraj na to nie wpadłem :D.