Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46358 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #60 dnia: Lutego 01, 2018, 11:00:10 »
Ja wyłączyłem MSAA w opcjach, a w nVidii zrobiłem profil dla DCS'a włączając FXAA i wygładzanie krawędzi x2 (lepiej wtedy widzę bandytów) zastępując ustawienia aplikacji. Jestem zadowolony z efektu. Jest bardzo płynnie i nie mam żadnych poszarpanych krawędzi. Podobnie do Padiego mam 70-80 FPSów.

(i5 4670K, GTX1080 8GB vRAM, 16 GB RAM)
To już było nie raz stwierdzone, że w panelu NVidia jedynie FXAA działa. Tylko, że to jest dość słaba metoda bo dość znacznie rozmywa zwłaszcza wskazania na HUDzie i innych ekranach.
Ja mając GTX 1060 GB też włączyłem w grze MSAA x 8, ale zszedłem z widoczności obiektów na High i jest mniej więcej stałe 60 fps.
Dziwne, że mając 1080 tak słabo u Ciebie. Chyba, że używasz VR.

Offline xmp19

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #61 dnia: Lutego 01, 2018, 11:09:25 »
Ja ustawiłem podobnie  tak  jak ma gość  z poniższego linka.Też mam Gtx 1080 60-70 klatek (2560x1440).
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=200906

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 01, 2018, 11:12:52 »
Dziwne, że mając 1080 tak słabo u Ciebie. Chyba, że używasz VR.
LOL! Nie powiedziałem, że u mnie jest słabo :D. Po prostu MSAA 8x za bardzo rozmywa mi kropki bandytów na granicy widzialności. ;D

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 01, 2018, 11:22:23 »
No tak :). Zazwyczaj jak ktoś wyłącza MSAA to świadczy, że mu klatki lecą.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 01, 2018, 12:33:17 »

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 01, 2018, 17:34:32 »
Ale to pamięciożerne - zeżarło mi 13 GB oznaczone jako "virtual size", a "page faults" niecałe 19 GB dla misji single player. Widać, że 16 GB RAM to już mało dla DCS na średnich ustawieniach.
Moja GPU 1 GB GT 560Ti też już nie może, brakuje jej pamięci do sprawnego działania :(

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 01, 2018, 17:38:51 »
Haha. Jaszcze przedwczoraj jako rekomendowaną kartę grafiki polecali min. GTX 1060 6 GB, a dziś już jest 1070 8GB :).

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 01, 2018, 17:40:41 »
Widać, że 16 GB RAM to już mało dla DCS na średnich ustawieniach.
Moja GPU 1 GB GT 560Ti też już nie może, brakuje jej pamięci do sprawnego działania :(

U mnie 4K, wymaksowane ustawienia i 16GB RAM (11GB VRAM) bez problemu daje radę. Przekaż kartę do muzeum komputernictwa i wyrwij ze szrotu coś nowszego  :evil:.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 01, 2018, 18:48:54 »
Moja GPU 1 GB GT 560Ti też już nie może, brakuje jej pamięci do sprawnego działania :(

Dzisiaj nawet 4GB na karcie to mało, ale znalazłem sobie takie ustawienia, że trzymam 60FPS na całkiem przyzwoitych jak dla mnie ustawieniach.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 01, 2018, 19:34:03 »
Heheh udało mi się poskromić nieco zapęd na RAM, ustawiłem wszystko na LOW. Zużycie RAM "tylko" 11 GB lol, a GPU około 1.7 GB co sprawia, że GPU bierze tylko 700 MB jako "shared memory".

Za jakiś czas kupię nowego kompa, ale wolę poczekać na następne generacje procków, a ten co mam na War Thunder starczy ^^

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 01, 2018, 20:22:50 »
Mam problem z połączeniem się z jakimkolwiek serwerem. Pewności nie mam, ale myślę, że chodzi o RAM. Czy są osoby, które mają 8GB RAMu i są w stanie się połączyć, czy po prostu muszę szukać "winowajcy" gdzie indziej?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 01, 2018, 20:39:09 »
Haha. Jaszcze przedwczoraj jako rekomendowaną kartę grafiki polecali min. GTX 1060 6 GB, a dziś już jest 1070 8GB :).

Na początku to nawet był GTX 980, bo ceny sprawdzałem.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 01, 2018, 20:51:57 »
Mam problem z połączeniem się z jakimkolwiek serwerem. Pewności nie mam, ale myślę, że chodzi o RAM. Czy są osoby, które mają 8GB RAMu i są w stanie się połączyć, czy po prostu muszę szukać "winowajcy" gdzie indziej?
Tia. Ja mam 16 GB i też bywa, że jest problem. Np. na taki 104-ty to tragedia.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 01, 2018, 21:09:33 »
Potwierdzam, na dzisiaj chciałem wejść na ten Aerobatics Online. Na początku mi się DCS zawiesił, jak chciałem go przez menadżera zadań zamknąć to wczytało serwer, polatałem chwilę i wywaliło mnie do edytora misji. Tak do edytora misji, nie pulpitu, DCS się nie zamknął.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 01, 2018, 21:16:32 »
Aha. No to joystick idzie na parę miesięcy na półkę :/.