Tylko, że RT to nie tylko odbicia od metalu ale wszystkie odbicia... każdy promień światła jest na bieżąco generowany od cienia na ziemi, cieni w kokpicie przez tak jak mówisz błyszczący metal, więc patrząc na to jak DCS kulawo jest zoptymalizowany od lat i jak to wali po klatkach gry AAA sądzę, że byłby komiks jak ta lala.
Trochę Jankes nie rozumiem pytania. Będzie tak jak zawsze i przy okazji innych efektów. jak wyłączysz to klatek przybędzie, jak włączysz to spadnie, a czy to będzie 10 czy 100 tego nie wie nikt. Dużo zależy od twórców samej gry. Na chwile obecną będą to najwydajniejsze grafy, więc zaryzykuję, że da się to odczuć w DCS (grach).
Jest jeszcze jedna rzecz jaka może zatrzymać implementację tego w grach na szeroką skalę, a mianowicie dostępność tylko na kartach RTX. W przeszłości było kilka fajnych technologii któe pozostały ciekawostką VulkaAPI, Gsync, Freesync, PhysX, SLI, Crossfire, Hairworks itd. O ile teraz jest hype, tak za jakiś czas może się okazać, że będzie to zbyt drogie w implementacji i mało popularne żeby było masowe. Czas pokaże

.