Autor Wątek: Rozmyte tekstury w oddali (terrain) DCS 2.5  (Przeczytany 1982 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Rozmyte tekstury w oddali (terrain) DCS 2.5
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 06, 2019, 08:37:13 »
Nie Yoyku, to jest DCS, to nie jest gra z mainstreamu czy jak wolisz AAA i ona nigdy nie wykorzysta dobrodziejstw współczesnego sprzętu. Nie ma co szukać dziury w całym. Efekt starego, wiecznie łatanego, niedorobionego silnika. Jak sobie dodasz jeszcze kwestie niedorobionych sterowników, bo sprzęt też nie stoi w miejscu i zmiany postępują szybciej niż kiedyś to wyjdzie z tego taki właśnie obrazek. Natomiast dla ED to priorytet zero, bo przecież u nich działa i mają większe babole do poprawy tudzież rzeczy do zaimplementowania :). Popić wodą i zapomnieć :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Rozmyte tekstury w oddali (terrain) DCS 2.5
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 06, 2019, 12:42:07 »
Słusznie, DCS ma więcej poważniejszych problemów niż to. A jak ktoś lata na gorszym sprzęcie i na zwykłych monitorach HD, to i tak nie widzi takich problemów. Ważniejszą sprawą jest widoczność innych samolotów w powietrzu, babole jak ten ostatni z HUD F-5 i wiele innych, bardziej upierdliwych dla przeciętnych graczy takich jak ja.
No może jeszcze brak obiecanych krów na pastwiskach.  :evil:
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)