Generalnie ludzie narzekają na photogrammetry. Są sugestię, aby edytować plik konfiguracyjny i ustawiać ręcznie TOD LOD na 4.0 ale to jest więcej niż daje suwak w samym FS (200; czyli w pliku config to jest 2) i dla większości komputerów to jest zabójstwo. U mnie poniżej mam ustawione w FS na 110.
{Graphics
Version 1.1.0
Preset Custom
{Texture
MaxAnisotropy 8
Quality 1
}
{SuperSampling
SuperSampling 2
}
{Terrain
LoDFactor 1.100000
}
{ObjectsLoD
LoDFactor 1.000000
Co ciekawe u mnie ten sam teren, jaki pokazałem wyżej, wygląda poprawnie gdy zacznę sobie lot już w powietrzu i zawisnę nad miastem. Wtedy budynki są ok. Natomiast jeśli robię lot, podczas którego dolatuję do miasta, to wtedy są problemy.
Co ciekawe, gdzieś na forum MFS ktoś dowodził, że jakość LOD się pogarsza z każdą łatką. Nie wiem, czy to jakieś próby optymalizacji pod xbox.