Autor Wątek: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).  (Przeczytany 4434 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #15 dnia: Września 21, 2020, 17:24:54 »
Wersja Open Beta. Latamy zazwyczaj o 21:30, w różne dni, zależy od ilości chętnych. W wyszukiwarce serwerów wystarczy wpisać "=OPS=" to na pewno znajdzie serwer. Do komunikacji używamy forumowego Discorda.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #16 dnia: Września 21, 2020, 18:21:23 »
Hmmm rozumiem, jak znajdę kiedyś dłuższą chwilę wieczorem to na pewno się pojawię :D

Mam jeszcze pytanie odnośnie komunikatu AWACS "Bogey Dope". Wiem, że podaję on kierunek odległość i wysokość najbliższego nieprzyjaciela. Ale tak jak potrafię poprawnie odczytać odległość i wysokość, tak nie mogę zaskoczyć o co chodzi z kierunkiem.
Dla przykładu: BRA, 314 for 12 at 4000, hot
Wiadomo odległość 12, wysokość 4000, leci czołowo, a kierunek? Podana wartość 314 liczona jest w stopniach względem mnie rozumiem? Liczyć to od wskazań busoli? Czy to zupełnie nie tak?  :o
Za pomocą bagnetów można zrobić wszystko, nie można tylko na nich siedzieć.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #17 dnia: Września 21, 2020, 18:40:17 »
To jest kurs, na który ty masz lecieć, żeby go przechwycić.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #18 dnia: Września 21, 2020, 19:43:15 »
Komunikat z AWACS-a jest dla Ciebie (podaje twój kod). Podaje kurs celu uwzględniając twoją pozycję.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2020, 20:51:52 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #19 dnia: Września 21, 2020, 21:14:29 »
Dobra rozumiem kurs, ale w jakim odniesieniu? Jeżeli dla przykładu 314 to na taki azymut kierować się według wskazania busoli i HUDu w kabinie? Czy np. tą wartość dodać do obecnego wskazania busoli?  ???
Za pomocą bagnetów można zrobić wszystko, nie można tylko na nich siedzieć.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #20 dnia: Września 21, 2020, 21:21:47 »
Dobra rozumiem kurs, ale w jakim odniesieniu? Jeżeli dla przykładu 314 to na taki azymut kierować się według wskazania busoli i HUDu w kabinie?  ???

Jeśli wywołasz Bogey Dope od AWACS-a, to tak. Kierujesz się według wskazań busoli/HUD-a. Wskazania będą względem twojej maszyny.
Jeśli wywołasz Picture od AWACS-a, to wskazania będą względem Bullseye'a. Będziesz zatem musiał wiedzieć, gdzie on się znajduje i od niego wyznaczyć kurs/odległość na przechwycenie wroga.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #21 dnia: Września 21, 2020, 21:28:22 »
Jeśli wywołasz Bogey Dope od AWACS-a, to tak. Kierujesz się według wskazań busoli/HUD-a. Wskazania będą względem twojej maszyny.
Czyli rozumiem lecę na powiedzmy 30 stopni dostaję komunikat: BRA, 314 for 12 at 4000, hot to muszę odbić na kurs 314 stopni?
Sorry za takie pytania, ale jako prosty gościu muszę mieć wszystko łopatologicznie wyjaśnione  :P
Za pomocą bagnetów można zrobić wszystko, nie można tylko na nich siedzieć.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #22 dnia: Września 21, 2020, 21:33:58 »
Czyli rozumiem lecę na powiedzmy 30 stopni dostaję komunikat: BRA, 314 for 12 at 4000, hot to muszę odbić na kurs 314 stopni?
Sorry za takie pytania, ale jako prosty gościu muszę mieć wszystko łopatologicznie wyjaśnione  :P

Dokładnie tak. :)

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #23 dnia: Września 21, 2020, 22:04:52 »
No! dziena, od razu prostsze  ;D
Za pomocą bagnetów można zrobić wszystko, nie można tylko na nich siedzieć.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #24 dnia: Września 24, 2020, 15:27:49 »
Czołem,

Mam pytanie do posiadaczy modułu z MiG-29. Czy skopany Flight Model, o którym pisał m.in. Toyo został poprawiony w bieżącej wersji ?
Waham się nad zakupem dodatku, a niekoniecznie byłbym usatysfakcjonowany gorszym modelem od FC2, które posiadam i nawet zdarza mi się polatać  :)

Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, w twarz się życiu głośno śmieje

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #25 dnia: Września 24, 2020, 15:44:24 »
Model lotu MiGa jest skopany i nic tego nie zmieni. Praktycznie nieustanne mielenie dżojem bez odrobiny komfortu. Samolot dla masochistów. Też sporo nim latałem, ale teraz b. sporadycznie i na krótko bo na prawdę potrafi zniechęcić.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #26 dnia: Września 25, 2020, 10:36:40 »
Mam pytanie do posiadaczy modułu z MiG-29. Waham się nad zakupem dodatku.
Jako posiadacz MiGa od stosunkowo niedawna dorzucę swoje 3 grosze. Jeśli jesteś fanem 29, to polecam. Jeśli tak nie do końca, to odradzam.
1. Ciężki w pilotażu, często szarpie, non-stop praca na drążku, przy mniejszych prędkościach staję się tak nadsterowny, że jeden zły ruch i " spadasz z rowerka".
2. Trudno nawiązać równorzędną walkę z maszynami pokroju F-14, F-15, F-16 i F-18 ze względu na ograniczenia w postaci radaru oraz uzbrojenia.
3. Ssie paliwo jak cholera, dodatkowy zbiornik minimum 1500 obowiązkowy.

Jedyny plus tej maszyny jaki zauważyłem przez około 40h grania, to to, że stosunkowo szybko nabiera przyspieszenia (no ale wtedy patrz pkt.3).
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2020, 11:38:52 wysłana przez KosiMazaki »
Za pomocą bagnetów można zrobić wszystko, nie można tylko na nich siedzieć.

Odp: MiG-29 praktyczne pytania (RWR, BVR, tryb pasywny, etc.).
« Odpowiedź #27 dnia: Września 25, 2020, 12:18:41 »
Dziękuję Wam za wyczerpujące odpowiedzi.
Zależało mi zwyczajnie na ocenie poziomu realizmu, ja latam w FC2 i wcześniej LOMAC od jakiś 15 lat  :021: :032: (m.in. MiGu-29, więc osobliwości zużycia paliwa i obsługi radaru są mi znane i to raczej jest realistycznie odwzorowane, natomiast to co wymieniłeś w punkcie 1 już realistyczne nie jest).

Natomiast opinie Toyo dotyczące modelu lotu w DCS były na tyle krytyczne, że do tej pory wolałem zostać przy FC2 licząc, że twórcy DCSa swoje błędy poprawią.

Jeszcze raz dziękuję.
Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, w twarz się życiu głośno śmieje