Autor Wątek: Meta Quest Pro  (Przeczytany 15386 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 12, 2023, 16:37:58 »
Tak, mam to włączone. Kontrolery wyłączone leżą w szufladzie a Link po starcie gogli włączam palcami.

Po włączeniu linka już sterowanie dłońmi nie działa, ale tam do niczego już ich nie potrzebuję. DCS uruchamiam normalnie myszką na ekranie monitora, a nie w goglach.

Masz jeszcze jeden bajer, tzn bez kontrolerów oculus wyświetla celownik pośrodku ekranu i można "klikać" przyciskiem "Volume UP".
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 13, 2023, 10:28:09 »
Tak, mam to włączone. Kontrolery wyłączone leżą w szufladzie a Link po starcie gogli włączam palcami.

Po włączeniu linka już sterowanie dłońmi nie działa, ale tam do niczego już ich nie potrzebuję. DCS uruchamiam normalnie myszką na ekranie monitora, a nie w goglach.

Masz jeszcze jeden bajer, tzn bez kontrolerów oculus wyświetla celownik pośrodku ekranu i można "klikać" przyciskiem "Volume UP".

Ogólnie przyzwyczaiłem się tak, że w sumie dużo rzeczy robię na pulpicie w goglach. O ile w Reverb ta funkcja mi się nie podobała, to tutaj działa to wyśmienicie, obraz jest klarowny i wrażenie całkiem ok (nawet mi się zdarza przeglądać tak net, o ile latałem przed chwilą albo będę latał, kiedy już mi się nie chce ściągać VR). I tu oczywiście działam też myszka, ale pytanie czy przejście na Pulpit w trybie Link Cable można zrobić za pomocą dłoni? Czyli czy tę "klawiaturę" można obsługiwać dłońmi (np. 2 przycisk od prawej - desktop).



Opcję z "celownikiem" i volume up znam ale ona akurat nie działa na tym ekranie powyżej już. Na teraz to wciskam ten przycisk Desktop kontrolerem, a jak się pojawi już pulpit w goglach to przechodzę na myszkę i w VR odpalam simy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 29, 2023, 10:08:30 »
Mbucchia uruchomił eye-tracked foveated rendering dla gogli Quest Pro , wyniki są w mojej ocenie  imponujące
https://www.youtube.com/watch?v=BC1VJVrK1EQ

Łukasz

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 29, 2023, 14:44:15 »
Może w końcu się doczekamy poprawy jednej z największych bolączek gogli VR. Faktycznie imponujące.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 29, 2023, 17:29:00 »
Mbucchia uruchomił eye-tracked foveated rendering dla gogli Quest Pro , wyniki są w mojej ocenie  imponujące
https://www.youtube.com/watch?v=BC1VJVrK1EQ

Łukasz

Ale ponoć nie działa to z innymi opcja OpenXR Toolkit? Chyba, że coś się zmieniło od premiery.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 29, 2023, 22:51:41 »
Działa z OpenXR ma stronie jest szczegółowa instrukcja.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #66 dnia: Września 04, 2023, 10:12:09 »
A ja dodatkowo sobie zakleiłem sensor zbliżeniowy:

.

Wersja DCS MT ma tak, że po pewnym czasie crashuje jak się zdejmie gogle, pomimo, że mam zaznaczone, że na standby ma przechodzić po 5 minutach. Trochę to denerwujące. Co ciekawe, jak dałem taśmę izolacyjną, taką nie przepuszczającą kompletnie światła, to nie wykrywało zbliżenia, czarny ekran wciąż. Rozwiązaniem okazało się danie kilku warstw zwykłej, przezroczystej taśmy. Teraz mogę machać goglami poza głową jak z HP Reverb. Można Proximity sensor wyłączyć w trybie develepora, ale tam trzeba się rejestrować i uaktywniać dodatkowe okna, niepotrzebna zabawa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #67 dnia: Września 11, 2023, 12:35:33 »
Ostatnia aktualizacja Oculusa popsuła PC link, jest dużo postów na reddit gdzie ludzie sugerują przejście na PTC, tam ponoć działa bezproblemowo: https://www.reddit.com/r/oculus/comments/16fhzy2/oculus_link_is_currently_broken_detailed_steps_on/?share_id=vS3ECZL3usA5Hz4l9ui_S

Alternatywnie, udało mi się to uruchomić gdy włączyłem na chwilę i wyłączyłem airlink, wtedy wykrywa PC podłączonego po kablu.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #68 dnia: Września 11, 2023, 15:26:54 »
Ten Public Test Channel to też nie cieszy się dobrą opinią - ponoć dużo bugów. Potwierdzam, miałem ostatnio 2x taką sytuację, że nie wykrywał, powiedzmy na 4 odpalenia. Zawsze w tej sytuacji daję na Air Link i po chwili kabel i jest ok. Ogólnie w zasadzie od samego początku mają z tym mniejszy lub większy problem, a wydawałoby się, że kabel to podstawa ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #69 dnia: Września 12, 2023, 08:55:07 »
Ten Public Test Channel to też nie cieszy się dobrą opinią - ponoć dużo bugów. Potwierdzam, miałem ostatnio 2x taką sytuację, że nie wykrywał, powiedzmy na 4 odpalenia. Zawsze w tej sytuacji daję na Air Link i po chwili kabel i jest ok. Ogólnie w zasadzie od samego początku mają z tym mniejszy lub większy problem, a wydawałoby się, że kabel to podstawa ;D.

Słabo to wygląda, takie mecyje z tym drogim sprzętem. Reverb przynajmniej odpala od pierwszego strzału, chyba że kot kabel pogryzie.:)

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #70 dnia: Września 12, 2023, 09:32:39 »
Niestety Oculus traktuje PCVR po macoszemu. Quest Pro po podłączeniu do PC wyświetla praktycznie to samo menu, które miałem kilka lat temu z pierwszym Oculusem. Nawet sterowania przyciskami na obudowie nie dodali, o gestach dłońmi nie wspominając.

Grunt, że po włączeniu symulatora nie trzeba nic więcej robić.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #71 dnia: Września 12, 2023, 23:43:01 »
Wydaje mi się, że ten problem został już rozwiązany (w sumie ciężko tutaj odkryć kiedy idzie jakiś updejt bo dzieje się to automatycznie bez jakiś pasków loadingu czy coś). W każdym bądź razie od 2 dni wszystko działa bez problemu.

Reverb przynajmniej odpala od pierwszego strzału

Pod tym względem MWR to sprzęt Plug & Play, no prawie ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 03, 2023, 19:03:44 »
Jakaś aktualizacja firmware chyba poszła, bo dziś przez chwilę miałem jakąś nietypową ikonkę jakby chipa i ładującego się BIOS przy włączaniu gogli. Ciekawe co zmienia.

Ps. po tej aktualizacji mam wrażenie, że widzę więcej takich artefaktów (przelatujące piksele podczas rozgrywki, efekty kompresji jak mniemam), wcześniej tego nie miałem lub było to mega rzadko. Natomiast to tak na szybko, zobaczymy czy będzie się powtarzać.
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2023, 23:38:52 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 23, 2023, 13:30:05 »
I jak to teraz wygląda?

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Meta Quest Pro
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 25, 2023, 05:58:28 »
Zastanawiam się nad tymi goglami, gdy teraz cena spadła do blisko 3 tysięcy. Czy możecie powiedzieć jak ta ostrość obrazu na oversamplingu w queście w stosunku do g2 na 100%?

Zależy mi na FR i dobrej jakości obrazu oraz czymś niżej niż 90Hz.

Znalazłem jeszcze coś takiego jak PICO 4E. Takie trochę połączenie Questa 3 i Pro.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2023, 06:14:56 wysłana przez gorzasty »
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2