Witam, postaram sie odpowiedziec na kilka pytan.
"Jaki program używacie do projektowania skina?" Tutaj sa dwie odpowiedzi: program ktorym sie bawisz zeby zmienic wyglad skorek? np. zmiana plam kamuflazu, zmiana kolorow, itp... uzywam Photoshopa. pliki sa zachowywane w formacie .pds. Jesli nie masz Photoshopa, sprobuj innych programow podanych na poprzedniej stronie przez kolege bananpl; powinny odczytywac .pds-y bez problemu. Jak masz juz wszystko gotowe, zachowaj jako .bmp, 24 bity. Nastepnie uzywasz darmowego programu Bright (
http://www.airwarfare.com/Sims/FB/fb_essential_files.htm#003) ktory zrobi ja kombatybilna z AFem.
Ta druga odpowiedz: jak zrobic calego skina, tzn. plik .skn? Uzywasz programu SkinPack Maker, ktory zainstalowal sie wraz z SkinPack Installer.
"Nie rozumiem co w praktyce ozn.dany set,ponieważ jest to zestaw liczb" Przegladajac samoloty w Tactical Reference i wybierajac np. F-16 Block X mozesz przegladac skorki jakie sa dostepne dla tego modelu. "Set 1" wiec jest Kamuflaz 1 dla tego wariantu, Set2 Kamuflaz2 itd.
"Czy w momencie gdy wczytujemy plik źródłowy np.PAF_F16.SKN to zmienia się F16 ini w ścieżce Airplanes" Z tego co widze: nie.
[Airplane1]
Name=F16-AGSR, F16C-32, F16C-50, F16C-50-CCIP, F16D-40 <S1>, F16D-52
Sets=8
Set1=2603,2604,2605,2627,899
Set2=2606.........
jesli dobrze to czytam, ten plik mowi SkinPack Installatorowi ktore CT# maja zostac zmienione aby zmienic skorke naszego Falcona. (najprosciej mowiac, kazda skorka ma swoj wlasny CT#. np.CT# 85 to budynek administracyjny. z kolei CT#3717 to nasz F-16. sciagnij sobie LODEditor
http://aoba.zapto.org/falcon nastepnie tools ->3d ->LODEditor523). zmienisz numery w jakimkolwiek Set i zmienisz skorki ktore SkinPack Installer bedzie zamienial podczas "podmiany" skorek.
"Gdzie i jakim miejscu wpisywać np.nr boczny czy w pliku źródłowym" W programie np. Photoshop, ktory uzywasz do projektowania skorek. Patrz Twoje pierwsze pytanie.
"SkinPack Maker służy prawdopodobnie do modyfikowania skina źródłowego (nie jestem tego pewien).Dla danych tiles należy wpisać do okna file jakieś pliki ale jakie?" Musisz miec LODEditor otwarty, zrozumiesz o czym mowie. otworz np. CT# 3717, nastepnie kliknij "View LOD Tex". skorka jest rozbita na kilka czesci. Pierwsza z lewej to twoj "fuselage up", obok jest "Fuselage down" i "Fuselage Turbine". Wiec wiec to
http://i135.photobucket.com/albums/q159/bzdyniak/fuselage_up.jpg to jest "Fuselage up".
Fuselage up, fuselage down oraz fuselage turbine nawiazuja do plikow graficznych skorek ktore stworzyles w np. photoshopie.
jesli masz strone ftp moglbym ci wyslac moje gotowe skorki (.psd), mozesz je przerabiac. sa to duze pliki (3 x 25MB) wiec email nie wchodzi w gre

"po zainstalowaniu skina nie widze w kokpicie 2d podwieszonego pod skrzydlami uzbrojenia?" Naprawde, nie mam pojecia
