Autor Wątek: krzywe czułości joya  (Przeczytany 1117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
krzywe czułości joya
« dnia: Czerwca 14, 2005, 18:50:24 »
Nie wiem czy przez przypadek nie odkryłem ponownie ameryki ...ale ...
Zainteresowałem się przełącznikiem mode/all w zakladce definiowania klawiszy, i odkryłem że do każdego trybu można można przypisać inne funkcje przyciskom na joyu.
To nic , w euforię wpadłem jak się okazało iż można również kształtować przebieg krzywej czułości osobno dla każdego trybu.
Ustawiłem sobie np. połowę zakresu joya w trybie atakowania celów ziemnych , co oznacza iż można wystrzelić dziurki w uszach kierowcy hummera za pomocą działka :D
W trybie nawigacyjnym również przyciąłem zakres joya i mocno wyeksponowałem czułość , teraz bez problemu można latać na dowolnych kątach natarcia bez huśtawki.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
krzywe czułości joya
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 14, 2005, 19:36:08 »
Może ja się z choinki urwałem ale nigdy tego nie odkryłem nawet nie interesowałem się tym specjalnie :shock:
A teraz dla takich jak ja i innych sierotek jakieś screeny  łopatologiczne jak mają te krzywe przebiegać można prosić :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
krzywe czułości joya
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 14, 2005, 19:44:15 »
Różne profile, krzywe IMHO były już na etapie Flankera 2...

pozdrawiam,
qrdl

Svarog

  • Gość
krzywe czułości joya
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 15, 2005, 17:29:09 »
ED recommendation
Joystick setting for Su-25 and Su-25T

When setting the joystick response pitch curve for aircraft with Advanced Flight Model (Su-25 and Su-25T), it is recommended that you remove any joystick insensitivity near the neutral / centering area (the so-called “dead zone”).  You should also have a linear response curve; meaning that the joystick pitch setting curve should be a straight line from corner to corner of the response field.  This is recommended because any nonlinearity will distort the correct balancing of the aircraft.  This AFM balancing consists of angle of attack, G-loading, and control stick longitudinal diversion.  A dead zone would create a “flat” response area (local control insensitivity zone) when balancing the dependencies in the mid-angle of attack range (5 - 10°).  This would make angle of attack and G-loading control difficult.
For aircraft with AFM, it is also recommended that you reduce nonlinearity of the yaw response curve.  This is because the nose wheel turning mechanism of Su-25 and Su-25T possesses a differential mechanism that nonlinearly turns the nose wheel according to the amount of pedal deflection. Hence, the yaw response curve nonlinearity will cause a significant increase of nose wheel turning angle.  Such nonlinearity when giving rudder inputs will make it difficult to hold the aircraft on the runway during taxi, take offs and landings.

[ Dodano: Pią 17 Cze, 2005 20:04 ]
Wlasne gdes ty bylo napisano ze ktoc radzil zmienic na joe z 400 punktow na 700.
Zapytalym ED wzcoraj jak liepej. Oni poradzili stawic na 200