Autor Wątek: Pierspiektiwnyj Awiacyonnyj Kompleks Frontowoj Awiacyi (PAK FA/T-50/Su-57).  (Przeczytany 92187 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 29, 2009, 16:51:19 »
Kolejne zdjęcia radaru Sz121. Docelowo panel AESA ma posiadać 1526 pogrupowanych modułów.





Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #62 dnia: Września 03, 2009, 10:21:16 »
Genialne !

My tez powiedzmy światu, że pracujemy nad samolotem nowej generacji, podając jakieś strzępy informacji... i czekajmy aż ludzie zaprojektują go za nas tworząc artystyczne wizje jego wyglądu  :banan

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #63 dnia: Września 03, 2009, 13:06:33 »
Wygląda szczerze mówiąc jak z Ace Combat 6, na syntetyczną grafikę (scenę) nie pasuje.  Nie byłem w stanie tej nudnej jak barszcz gry dokończyć, ale Japończycy dorzucili tam takie różne ciekawe "konstrukcje" od siebie, może była pod koniec?
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Czesio

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #64 dnia: Października 02, 2009, 23:22:49 »
Wizerunek dość prawdopodobny...

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #65 dnia: Października 03, 2009, 13:00:25 »
Bez urazy ale bardziej mi pasuje ten 'stealth' poniżej ;)


Odp: PAK FA
« Odpowiedź #66 dnia: Października 03, 2009, 17:03:38 »
Niech popracują nad technologią bo zsh7 już stealth nie jest :(

John Cool

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #67 dnia: Października 03, 2009, 17:10:58 »
Kilku następców ZSz-7 już istnieje od dawna. Zresztą na ten przykład w Polsce standardem ciągle jest ZSz-5MKW2.

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 20, 2009, 12:04:58 »
Pierwszy lot rosyjskiej wunderwaffe znowu przełożony - 2010 rok i nie sprecyzowano na który kwartał. (Aerospace Daily and Defense News)

John Cool

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 22, 2009, 14:24:00 »
Podobno wymagania taktyczno-techniczne nt. T-50, sformułowane przez rosyjski MON.





Odp: PAK FA
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 22, 2009, 22:38:07 »
Dałoby się wstawić krótkie streszczenie dla osób nie umiejących po rosyjsku? Bo obawiam się że nie potrafiłbym odróżnić ciągu silnika od masy własnej samolotu:003:. Według tego artykuły http://www.zhukvesti.ru/articles/detail/3290/  PAK-FA ma polecieć jeszcze w tym roku. Na jednym z forów zagranicznych pojawiła się nawet data- 29 grudzień, ale za wiarygodność ani artykułu ani daty nie ręczę.

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 23, 2009, 13:08:03 »
Podobno wymagania taktyczno-techniczne nt. T-50, sformułowane przez rosyjski MON.
Chyba nie do końca. W dosłownym tłumaczeniu (moim :)) tytuł dokumentu.
"Lista brakujących metodyk dla zapewnienia państwowych testów PAK FA "
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 23, 2009, 21:57:01 »
Od dziś mam głęboki żal do suchego, chudego, rudego babsztyla za doszczętne obrzydzenie mi nauki języka rosyjskiego.
Tekst z strony z podpisami:
Taktyczno-techniczne zadanie:
dla pracy naukowo-badawczej
"Studium do udoskonalenia metod  prób kompleksów lotniczych" (szyfr Ochrona)

Wychodzi na to, że szukaja kogoś, kto opracuje sposoby wykonania testów różnych elementów, podzespołów, zakresów pracy itp.
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 24, 2009, 08:54:18 »
Mam pytanie, nie do końca na temat ale nie wiedziałem gdzie je wpisać. W Lotnictwie wojskowym Rosji, Butowskiego jest wspomnienie o projekcie samolotu następnej generacji Suchoja -S-37. Miał to być jednosilnikowy samolot wielozadaniowy, konfiguracją zbliżony do Rafale, o masie startowej 16-18 ton.Miał być alternatywą dla cięższego S-32 (czyli Su-47). Makietę podobno pokazano w 1991 w Dubaju.Ma ktoś może jakieś informację o tym projekcie, co się z nim stało,może jakieś zdjęcia?Bo w google jak sie wpisze S-37 to wyskakuje Su-47 Berkut :005:

John Cool

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 24, 2009, 16:34:05 »
Mnie się wydaje że S-37 to właśnie nic innego jak Berkut, natomiast tamto coś musiało mieć chyba jakieś inne oznaczenie, C-32 o ile dobrze pamiętam.