Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 161771 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 01, 2007, 20:11:21 »
Oki doszedłem już jak i co  :001: Gdyby ktoś chciał mieć skiny z 41 ELT w PL Modzie w 1.02 oto link http://www.megaupload.com/pl/?d=WJW7KT6E To jest mój pierwszy mod tak że proszę o wyrozumiałość. Dla pewności zróbcie kopie  :004:
Co do zmiany w plikach XML to nie polecam programu 'Infox Free 1.0' ponieważ podczas zmiany tylko nazwy zwiększał on mi cały plik o ponad 500kb co jest trochę dziwne (no ale nie jestem ekspertem :001: ). Dlatego używałem 'Exchanger XML Professional 3.2', który już zapisywał pliki normalnie.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 13, 2007, 12:33:59 »
PL-MOD 2.1 2006:
for LO 1.12:
http://rapidshare.de/files/22697136/PLMOD2_06.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/22723588/PLMOD2_06.part2.rar.html

for LO 1.02:
http://rapidshare.de/files/22960703/PLMOD2_06_102.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/22904383/PLMOD2_06_102.part2.rar.html

... a także PL-MOD 2.1 1990-2006 z naprawionymi niedociągnięciami:
for LO 1.12:
http://rapidshare.de/files/22987043/PLMOD2_09-06.exe.html
for LO 1.02:
http://rapidshare.de/files/23045252/PLMOD2_90-06_102.exe.html


Wszystko bardzo ładne i w ogóle :001: , sam sobie ściągnąłem pierwszą wersję moda już dawno(mam Lock On 1.02, flamingów się nie dorobiłem)
tylko mam problem bo jak kliknę w link żeby pobrać najnowsze werszje moda to wyskakuje mi na stronie rapida "Files not found" :005: :karpik
POMOCY!!!Wie ktoś co z tym mam zrobić :008: :011: :011: :011: :011:
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 13, 2007, 12:43:12 »
... tylko mam problem bo jak kliknę w link żeby pobrać najnowsze werszje moda to wyskakuje mi na stronie rapida "Files not found"

Bo na rapidshare pliki są automatycznie kasowane po 30 dniach od ostatniego pobrania.

Pliki są też tutaj: http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=124#cat (wymagana jest darmowa rejestracja).

Może Schmicht gdzieś to jeszcze wrzucił?

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 13, 2007, 12:52:11 »
BARDZO DZIĘKUJĘ :010: :010: :010: :010: :010: :010: :010: :001: :001:
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 16, 2007, 14:54:35 »
Tylko że na lockonfiles nie ma Plmoda 2006 do wersji 1.02  :005:
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 16, 2007, 15:37:19 »
No niema ,ale się sam trochę pomęczyłem i mam F-16 w nowym malowaniu,
Migi-29 i kilka skórek do nich z 1 i 41 elt. , dodałem sobie Su27 do PAF i modyfikuję dalej.
Mam tylko pytanie jak zlikwidować numerki burtowe bo trochę mnie wkurzaja (żółte, czerwone i niebieskie) NOMERO-...  nie pomaga.
Czy jest jakiś inny mod do tego, lub co w rzędach cyferek odpowiada za te numerki.
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 16, 2007, 16:50:36 »
Nazwy plików odpowiedzialne za numery generowane w LO:

RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-B-W-W
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-DB-W-W
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-R-W-B
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-R-W-W
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-W-W-B
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-W
RUS-CODE-NUMBERS-VER-1-Y-W-G
RUS-CODE-NUMBERS-DOMNA
RUS-CODE-NUMBERS-SWIFTS

Wystarczy wrzucić "usuwacz numerów" (w PL-MOD: NOMERA-BLACK) pod odpowiednią nazwą do folderu Bazar/Temptextures i numery generowane na MiG-29 znikają.

To wszystko zostało w tym temacie opisane :021:

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 16, 2007, 18:09:21 »
NOMERA-BLACK działa, ale z innymi kolorami mam problem.
Dzięki za info.
A tak poza tym, właśnie sobie zmodyfikowałem uzbrojenie naszych migów
i co powiecie na zestaw 4xR77 i 4xAIM9-(podwieszane po dwie na jednym pylonie) :021:
plus zbiornik 370gal między silnikami.

Wygląda fajnie, zobaczę póżniej czy lata.
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 17, 2007, 08:11:11 »
.... zobaczę póżniej czy lata.

Lata - LO można z zasadzie dowolnie modyfikować przenoszone uzbrojenie, byle w ramach tej samej kategorii np. bomby, pociski kierowane p-p itp.).

Nie problem w samym lataniu - bo i da się zrobić F-15 z bombami, tyle że nie będzie jak ich zrzucić (no za wyjątkiem funkcji "odrzucanie uzbrojenia") bo nie ma kategorii "Bomby" w F-15. Podmiana uzbrojenia w MiG-29 jest jak najbardziej możliwa i da się tworzyć takie "wersje eksportowe" np. z uzbrojeniem francuskim czy amerykańskim. Wskazania na HUD będą prawidłowe, zachowanie się systemu też.

Gdzieś wcześniej już o tym tutaj pisaliśmy.

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 19, 2007, 11:10:39 »
I lata i strzela, nawet 4xFAB1500 zrzuca  :021:
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

carolus

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #415 dnia: Marca 19, 2007, 20:38:31 »
Witam mam takie pytanie związane ze skinami KC-10 chciałem przerobić na malowanie lotu ale :
z jednej strony jest tak:
a z drugiej tak:

czy jest taka mozliwośc aby z obu stron było normalnie?? prosze o pomoc robie to w paincie i próbuje zrobić lustrzane odbicie. Jak ktoś umie pomóc to prosze odpisać.
 Proszę zamieszczać listy w tematach poświęconych problemom, które są poruszane w liście - wątek o lataniu on-line nie jest miejscem zadawania pytań na temat modyfikacji malowań w LO/FC - Wielki Format

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #416 dnia: Marca 26, 2007, 23:06:11 »
Pilnie potrzebuje nowy MER dla MiG-29S i MiG-27 dla dwóch bomb FAB-500 w układzie tandem -MER*2 FAB-500. Próbowałem różnych sposobów poprzez zmiany w meinit ale bezskutecznie.P om o c y  !!!

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #417 dnia: Marca 27, 2007, 07:24:31 »
@ carolus - niestety nie da się, jeżeli lewa i prawa strona działa jako lustrzane odbicie to już tak zostanie. Ten sam problem jest np. z Mi-8 czy ze skrzydłami w An-26 - tego "nie przeskoczysz"

@ Don Wieslawo - stworzenie całkiem nowego MER wymaga:

- poświęcenia jednego typu podwieszenia (nic nie dodasz - trzeba zamienić),

- dokładnego zdefiniowania położenia belki wielozamkowej oraz bomb (wykorzystujesz istniejące w grze elementy),

- wpisania tego w kilku miejscach, aby działało prawidłowo (jak wybierzesz sobie typ podwieszenia, które chcesz poświęcić to musisz to nowe wpisać wszędzie tam gdzie było stare),

To żmudna i czasochłonna robota ale wykonalna.

carolus

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #418 dnia: Marca 27, 2007, 10:39:29 »
Aha. Szkoda że się nie da ale dziękuje za odpowiedź czekałem na nią 8 dni.

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #419 dnia: Marca 27, 2007, 21:43:31 »
Do Razorblade 1967:Nie rozumiemy się,-MiG-29S i MiG-27 w wariancie max. ładunku bojowego zabierają
                           8 bomb FAB-500 i na wspornikach podskrzydłowych stosowane są belki wielozamko-
                           dla dwóch bomb FAB-500 w układzie tandem /jedna za drugą/.a gra nie zawiera ta-
                           kiej belki, trzeba ją zatem stworzyć - ale jak ?.Próbowałem zmodyfikować belkę
                           MER-6* FAB-500 usuwając cztery bomby zewnętrzne owszem obraz statyczny uzy-
                           skałem idealny lecz podczas lotu obraz przedstawiał belkę z przed modyfikacji z róż-
                           nymi deformacjami. Są chyba dwie drogi- jedna to wyciągnięcie pliku graficznego
                           belki MER-6*FAB-500 i jej obróbka graficzna i wklejenie w miejsce innej mało
                           stosowanej ale niestety nie potrafię tego zrobić a druga to stworzenie od podstaw-
                           nowej belki.Muszę dodać że moja modyfikacja polegała jedynie na zmianie zapisu
kodu literowo-cyfrowego w folderze meinit.natomiast dowolnie można rozszerzać warianty uzbrojenia
pod poszczególnymi pylonami.Czy mogę liczyć na Twoją pomoc ?