Brawo

jesteśmy o kolejny krok bliżej - może i na te znaki przy numerach coś się poradzi - jak kto coś wie to niech się podzieli wiedzą.
W tej chwili właśnie rozpakowuję FC i przystępuję do dalszych modyfikacji - myślę, że wkrótce będzie gotowy polski mod zarówno pod wersje 1.02 jak i pod 1.1.
Schmeisser właśnie kończy nowe, wysokiej jakości znaki stopni wojskowych, medali i znaków jednostek.
PS. Kolejna mała modyfikacja poprawiająca estetykę naszego moda:
Jeżeli chcemy aby jako nazwa malowania samolotu pojawiała sie nazwa np. wybranego przez nas skina lub nazwy jednostek, które reprezentują Polskę (użytkujące w realu MIG-i 29) to dokonujemy następujących zmian w pliku Lock-on\ME\MEInit
LO 1.1
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380"
MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29A" Rate="50" Shape="MiG-29" WingSpan="11.36" WorldID="2">
<Payloads>
...
</Payloads>
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}" ID="0" Name="AF Standard-1"/>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}" ID="1" Name="
1 elt Minsk Mazowiecki"/>
<ColorScheme CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}" ID="2" Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)"/>
<ColorScheme CLSID="{392966ae-dc75-4188-b256-8abb74f27a7a}" ID="3" Name="33th IAP Wittstock AB (Germany):"/>
<ColorScheme CLSID="{dc402ddf-2685-4ba0-8d0b-c0edbf142c24}" ID="7" Name="120 GvIAP #45 Domna AB"/>
<ColorScheme CLSID="{188954f8-83c4-432b-9f26-cc86ed0d5f4f}" ID="8" Name=""Swifts" Team #44 Kubinka AB"/>
<ColorScheme CLSID="{535cc955-3c4f-4ae2-9ab3-27f3e80b4987}" ID="9" Name="Demo paint scheme #999 MAPO"/>
<ColorScheme CLSID="{c0647fdc-34d6-468b-89ae-a15ed291008c}" ID="4" Name="AF Standard-1"/>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}" ID="5" Name="
41 elt Malbork"/>
<ColorScheme CLSID="{d8a00e29-7163-42de-8686-8c38247a182a}" ID="6" Name="40th FW "Maestro" Vasilkov AB"/>
</ColorSchemes>
...
<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">
MiG-29 (9-12) Rus
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">
41 elt Malbork</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">
1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
LO 1.02
<Plane Name="MiG-29A" WorldID="2" CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Shape="MiG-29" HumanCockpit="yes"
EmptyWeight="11200" MaxTakeOffWeight="19700" MaxFuelWeight="3380" WingSpan="11.36" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" Cannon="yes"
Rate="50">
<!-- Rus-->
<Payloads>
...
</Payloads>
<ColorSchemes>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="0" CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}"/>
<ColorScheme Name="
1 elt Minsk Mazowiecki" ID="1" CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}"/>
<ColorScheme Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)" ID="2" CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}"/>
<ColorScheme Name="33th IAP Wittstock AB (Germany):" ID="3" CLSID="{392966ae-dc75-4188-b256-8abb74f27a7a}"/>
<ColorScheme Name="120 GvIAP #45 Domna AB" ID="7" CLSID="{dc402ddf-2685-4ba0-8d0b-c0edbf142c24}"/>
<ColorScheme Name=""Swifts" Team #44 Kubinka AB" ID="8" CLSID="{188954f8-83c4-432b-9f26-cc86ed0d5f4f}"/>
<ColorScheme Name="Demo paint scheme #999 MAPO" ID="9" CLSID="{535cc955-3c4f-4ae2-9ab3-27f3e80b4987}"/>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="4" CLSID="{c0647fdc-34d6-468b-89ae-a15ed291008c}"/>
<ColorScheme Name="
41 elt Malbork" ID="5" CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}"/>
<ColorScheme Name="40th FW "Maestro" Vasilkov AB" ID="6" CLSID="{d8a00e29-7163-42de-8686-8c38247a182a}"/>
</ColorSchemes>
...
<Country Name="Poland" WorldID="8" CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" ShortName="POL" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">
MiG-29 (9-12) Rus
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">
41 elt Malbork</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">
1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
Ważne jest aby nazwy podane w grupie <planes> były identyczne jak w grupie <countries> - decydujący jest numer występujący w wyrażeniu:
<Plane CLSID="{rząd cyfr}">
Oczywiście wybór linii do modyfikacji może być różny - w podanym powyżej przypadku wpływ miały typ i miejsce występowania oznaczeń numerycznych generowanych w przedstawionych liniach - ale wybór jest zależny od modyfikującego.
W tym przypadku skiny powinny mieć nazwy:
MIG-29-PAINT-DEF-2-L(R) dla 1 elt i
MIG-29-PAIMT-DEF-6-L(R) dla 41 elt
Zresztą aby sobie ułatwić znajdowanie właściwych nazw skinów wykorzystujemy linię:
...
<ColorSchemes>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="0" CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}"/>
<ColorScheme Name="1 elt Minsk Mazowiecki
ID="1" CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}"/>
<ColorScheme Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)" ID="2"
...
gdzie wyrażenie ID="cyfra" oznacza numer w skinie podniesiony o jeden (czyli ID="1" to skin MIG-29-PAINT-DEF-2-L(R).
[ Dodano: Sob 17 Wrz, 2005 11:50 ]Tym razem kolejna korekta - uzbrojenie:
Nie wiedzieć czemu w zestawie pocisków powietrze-powietrze MiG-a 29 pominięto rakietę R-27T - jest ona używana na typ typie samolotu - spotkałem nawet zdjęcie takiego pocisku podwieszonego pod MiG-a z Mińska Mazowieckiego (pochodzi ono z początku lat dziewięćdziesiątych - nie wiem jak to wygląda obecnie), aby skorygować ten błąd należy wykonać następujące zmiany w pliku Lock on\ME\MEInit (poniższe zmiany dotyczą LO 1.1 ale w LO 1.02 wykonuje sie w ten sam sposób):
w grupie <Units> odnajdujemy podgrupę <pylons> i dokonujemy zmian poprzez skopiowanie linii dotyczącej R-27T np z Su-27 i wstawienia jej do linii dot. MIG-29
- <Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29A" Rate="50" Shape="MiG-29" WingSpan="11.36" WorldID="2">
+ <Payloads>
+ <ColorSchemes>>
+ <Tasks>
+ <Pylons>
+ <Pylon FiZ="-2" Number="1" Type="0" X="-1.671" Y="-0.121" Z="-3.927">
+ <Pylon FiZ="-2" Number="2" Type="0" X="-1.09" Y="-0.097" Z="-3.245">
- <Pylon FiZ="-2" Number="3" Type="0" X="-0.553" Y="-0.122" Z="-2.44">
<WeaponCategory Name="AIR-TO-AIR">
<Launcher CLSID="{9B25D316-0434-4954-868F-D51DB1A38DF0}">R-27R</Launcher>
<Launcher CLSID="{88DAC840-9F75-4531-8689-B46E64E42E53}">R-27T</Launcher><Launcher CLSID="{FBC29BFE-3D24-4C64-B81D-941239D12249}">R-73</Launcher>
<Launcher CLSID="{682A481F-0CB5-4693-A382-D00DD4A156D7}">R-60M</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{C0FF4842-FBAC-11d5-9190-00A0249B6F00}">Fuel tank 1150 l - 29</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{F72F47E5-C83A-4B85-96ED-D3E46671EE9A}">B-8</Launcher>
<Launcher CLSID="{1FA14DEA-8CDB-45AD-88A8-EC068DF1E65A}">S-24</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74885}">BetAB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{35B698AC-9FEF-4EC4-AD29-484A0085F62B}">BetAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{BD289E34-DF84-4C5E-9220-4B14C346E79D}">BetAB-500ShP</Launcher>
<Launcher CLSID="{3C612111-C7AD-476E-8A8E-2485812F4E5C}">FAB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{40A24F07-CD7D-4F83-89A2-39B2258B62C6}">PB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{37DCC01E-9E02-432F-B61D-10C166CA2798}">FAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{4C551229-E03B-4D27-AE1A-C0B3E5CAAE72}">FAB-250P</Launcher>
<Launcher CLSID="{023479E5-5C3C-4D11-B3D6-15D6E8BD5656}">ODAB-500PM</Launcher>
<Launcher CLSID="{DF7A9A1F-6045-44BE-8F87-25D48CA5FC53}">ZAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{4203753F-8198-4E85-9924-6F8FF679F9FF}">RBK-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{D5435F26-F120-4FA3-9867-34ACE562EF1B}">RBK-500AO</Launcher>
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74884}">KMGU-2*96 AO-2.5RT</Launcher>
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74881}">KMGU-2*96 PTAB-2.5KO</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B1}">Smoke Generator - red</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B2}">Smoke Generator - green</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B3}">Smoke Generator - blue</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B4}">Smoke Generator - white</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B5}">Smoke Generator - yellow</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B6}">Smoke Generator - orange</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
+ <Pylon Number="4" Type="1" X="-0.783" Y="-0.15" Z="0">
+ <Pylon FiZ="-2" Number="5" Type="0" X="-0.553" Y="-0.122" Z="2.44">
+ <Pylon FiZ="-2" Number="6" Type="0" X="-1.09" Y="-0.097" Z="3.245">
+ <Pylon FiZ="-2" Number="7" Type="0" X="-1.671" Y="-0.121" Z="3.927">
</Pylons>
<Category CLSID="{78EFB7A2-FD52-4b57-A6A6-3BF0E1D6555F}">Interceptor</Category>
</Plane>
Rakiety te można przenosić na pylonie nr 3 i 5 więc takiej samej korekty należy dokonać w 5. Przy okazji uwaga w ten sam sposób można dokonywać innych zmian uzbrojenia z tym, że można dodawać uzbrojenie w obrębie danej grupy uzbrojenia np. <WeaponCategory Name="BOMBS"> przy czym dotyczy to samolotu a nie konkretnej belki podwieszeń. Można np. dodać uzbrojenie bombowe do F-15 i samolot będzie z tym latał, ale nie będzie sposobu na zrzucenie tych bomb (za wyjątkiem oczywiście klawisza odrzucenia uzbrojenia)
Z tych względów nie da się dokonać korekty uzbrojenia Mi-24W, który może zabierać bomby (np. FAB 250,500 czy KGMU) ponieważ ten typ nie obsługuje kategorii 'BOMBS" - maszyna będzie traktować takie podwieszenie jakby nie miała uzbrojenia.
Ale można sobie dla kawału podwiesić Sidewinder'y pod MiG-a 29 i wszystko będzie działało jak trzeba - łącznie z funkcjami na HUD.
Ponieważ ten temat obejmuje także "inne modyfikacje sił powietrznych"
W podobny sposób jak w MiG-u 29 należało by skorygować uzbrojenie A-10, a w szczególności:
- możliwość przenoszenia belek wielozamkowych na podwieszeniach innych niż 3 i 9
- przenoszenie pocisków serii AGM-65 tylko na zaczepach 3 i 9
- możliwość przenoszenia bomb Mk 82 i Mk 20 na zaczepach 1 i 11
- możliwość używania zaczepu nr 6
Tutaj uwaga dla zaczepów 5,6 i 7 w spisie pt. "rozmieszczenie dopuszczalnych podwieszeń" figuruje możliwość podwieszania 6 bomb Mk82 lub Mk20 na tych belkach ale w LO nie da się tego wykonać. Po za tym nie należy używać jednocześnie zaczepu 5 i 7 z zaczepem 6 oraz jednocześnie belek wielozamkowych na parach 4-5 i 7-8.
Wg mnie podwieszenia w A-10 powinny wyglądać tak:
<Plane CLSID="{8FDB2742-2283-450D-B417-CFC47774E8B6}" Cannon="yes" EmptyWeight="9389" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="4853" MaxHeight="10000" MaxSpeed="834" MaxTakeOffWeight="21081" Name="A-10A" Rate="50" Shape="a-10" WingSpan="17.53" WorldID="17">
<Payloads>
...
<Pylons>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="1" Type="0" X="-0.615" Y="-0.016" Z="-6.365">
<WeaponCategory Name="AIR-TO-AIR">
<Launcher CLSID="{DB434044-F5D0-4F1F-9BA9-B73027E18DD3}">SideWinder*2</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{6D21ECEA-F85B-4E8D-9D51-31DC9B8AA4EF}">ALQ-131</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E741}">Smoke Generator - red</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E742}">Smoke Generator - green</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E743}">Smoke Generator - blue</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E744}">Smoke Generator - white</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E745}">Smoke Generator - yellow</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E746}">Smoke Generator - orange</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="2" Type="0" X="-0.615" Y="-0.144" Z="-5.408">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{CAE48299-A294-4bad-8EE6-89EFC5DCDF00}">SUU-25*8 LUU-2</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="3" Type="0" X="-0.615" Y="-0.337" Z="-4.015">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="MISSILES">
<Launcher CLSID="{69DC8AE7-8F77-427B-B8AA-B19D3F478B66}">AGM-65K</Launcher>
<Launcher CLSID="{D7670BC7-881B-4094-906C-73879CF7EB27}">AGM-65K*2</Launcher>
<Launcher CLSID="{907D835F-E650-4154-BAFD-C656882555C0}">AGM-65K*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{E6A6262A-CA08-4B3D-B030-E1A993B98453}">AGM-65D*2</Launcher>
<Launcher CLSID="{444BA8AE-82A7-4345-842E-76154EFCCA46}">AGM-65D</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{CAE48299-A294-4bad-8EE6-89EFC5DCDF00}">SUU-25*8 LUU-2</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="4" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="-1.853">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{F376DBEE-4CAE-41BA-ADD9-B2910AC95DEC}">Fuel tank 370 gal</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="5" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="-0.587">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="6" Type="0" X="-0.615" Y="-0.527" Z="0">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{F376DBEE-4CAE-41BA-ADD9-B2910AC95DEC}">Fuel tank 370 gal</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="7" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="0.587">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="8" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="1.853">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="9" Type="0" X="-0.615" Y="-0.337" Z="4.015">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="10" Type="0" X="-0.615" Y="-0.144" Z="5.408">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="11" Type="0" X="-0.615" Y="-0.016" Z="6.365">
</Pylons>
</Plane>
Przy czym pylony z drugiego skrzydła (1=11, 2=10, 3=9, 4=8, 5=7) są identyczne - dotyczy to również 1 i 11.