Polecenia wieży po inbound:
descent/hold/climb [wysokość w stopach] - zniż/utrzymaj/wznieś się do wysokości [wysokość w stopach
maintain [wartość] knots/maximum forward speed - utrzymaj [wartość] węzłów/maksymalną prędkość poziomą (chyba)
turn left/right heading [wartość w stopniach] - skręć w prawo/lewo na kurs [wartość w stopniach]
vector to left/right base - wektorowanie na lewy/prawy base (kierunek prostopadły do osi pasa)
vector to final, rwy [uproszczona wartość kierunku] - wektorowanie na final (oś pasa) pas [uproszczona wartość kierunku - np. runway 18 - oznacza kurs pasa 180 stopni, 30 - 300 stopni, 02 - 020 stopni etc.]
turn left/right to final approach course [wartość w stopniach] - skręć w lewo/prawo na kurs final (oś pasa) [wartość w stopniach]
cleared for landing, rwy [uproszczona wartosc kierunku] left/right, check gear down - masz zgodę na lądowanie pas [uproszczona wartość kierunku] lewo/prawo (jeżeli baza posiada dwa równoległe pasy np. 30L i 30R) - dopiero to polecenie pozwala sadzać samolot na pasie
execute missed approach, clearance canceled, vector [wartość w stopniach] contact approach - wykonaj procedurę nieudanego podejścia, zgoda na lądowanie anulowana, udaj się w kierunku [wartość w stopniach], skontaktuj się ponownie z ATC
orbit for spacing - wykonaj obrót o 360 stopni dla zachowania odstępu
divert to [nazwa bazy], [odległość w milach], TACAN channel [wartość TACAN] - przekieruj się na [nazwa bazy], [odległość w mlach] kanał TACAN [wartość TACAN] - to polecenie dostajesz, gdy nie lotnisko nie może cię przyjąć, np. zostało zniszczone w trakcie trwania twojej misji.
Coś pominąłem?