Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155696 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #225 dnia: Stycznia 21, 2007, 12:14:42 »
Nie, dla C2D, własnie o to chodzi że nie ma takiego
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #226 dnia: Stycznia 21, 2007, 13:24:06 »
Hej.Dzieki wam chlopaki za podpowiedzi.Tak suwakami w customs sie bawilem i tak zaduzego efektu to nie dawalo.Co do poprzedniej wersji FS to nie gralem wiec nie wiem jak bylo:(.
Hmmm... co do terenu to traffic zabardzo na ustawienia nie wplywa.A raczej na plynnosc gry.Tak to prawda cienie odejmuja wiele ale ich nie uzywam.

P.S.  Zapomnialem wlasnie napisac ze jest to wersja MOBILE mojego sprzetu.Ale to niewazne bo gry chylaja az milo oczywiscie oprocz FSX :020:
    Tak wiem ze MS zaleca 3.6 mhz ale...czy tamten procesor ma tyle samo cache bo to wplywa i to znaczaco na wydajnosc gierek.
    Ms zaleca takze 256mb na full detalach a tu prosze 512mb grafa i tak plynnie nie dziala.Zalecali 2gb ramu a i tu mam 2x wiecej czyli 4gb jeszcze ddr2 i tez zadziwiajacej wydajnosci nie ma.
   Gdybysmy tak posluchali MS to prz takim sprzecie to FSX wylecial by z mojego laptopa. :020:  Zamiast ja latac na FSX to by laptopa latal :banan

   
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #227 dnia: Stycznia 21, 2007, 13:29:14 »
Nie, dla C2D, własnie o to chodzi że nie ma takiego

No to wielki LOL  :002:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Sirmati

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #228 dnia: Stycznia 21, 2007, 19:31:41 »
A od kiedy taktowanie procka świadczy o jego wydajności lol(chyba że mamy tu naiwniaków co wierzą w marketing intela, ba nawet kiedy intel miał swojego 286 szybsze  były motorole. Ale intel w procesorach zaczął stosować rewolucyjną możliwość zaczęcia wielu wątków naraz gdy inne procesory to co zaczęły musiały dokończyć).

Poza tym jak program zoptymalizowany pod DX10 ma sprawnie chodzić na DX9??

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #229 dnia: Stycznia 21, 2007, 19:48:46 »
Może świadczyć w przypadku nowych produktów Intela z 0.65, czasy się zmieniły i obecnie Intel wyprzedził AMD'ka. Jeśli chodzi o drugie pytanie FS X obecnie jest zoptymalizowany na DX9c, dopiero łata dla FSX która pojawi się w marcu-kwietniu da efekty dla DX10. Obecnie nawet jakbyś miał już DX10 FSX ci nie pójdzie z nowymi wodotryskami, to dopiero się robi ...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

BigMac

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #230 dnia: Stycznia 21, 2007, 22:11:16 »
Pytanie, czy ta łatka tylko doda jeszcze bardziej uber wode i refleksy na owiewkach, czy faktycznie poprawi wydajność i zrobi z gry DX9 grę DX10. Ja jestem sceptyczny, czarno widzę możliwość znacznego zmodyfikowania enginu FSa w jednym patchu ;) Chyba, że byłby to patch 800mb ;)

Pogo

  • Gość
Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #231 dnia: Stycznia 23, 2007, 23:06:52 »

Nie wiem jak nazwać ten temat ale zobaczcie to bo warto jakiś dodatek do Fs X .

Wiecie coś o tym więcej ?

PS. Może Yoyo coś wie  ?. Normalnie bajer !


http://www.youtube.com/watch?v=vEjHOaIpuYY


tomek1988

  • Gość
Odp: Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #232 dnia: Stycznia 23, 2007, 23:12:27 »
http://www.shockwaveproductions.com/store/solo/bf109/

To chyba ten samolot. Wydaje mi się, że został on wydany już jakiś czas temu i działa także w FS9.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #233 dnia: Stycznia 23, 2007, 23:34:02 »
Jak wam się podobało odwzorowanie Emila, to proponuję popatrzeć na to:
http://www.youtube.com/watch?v=4uYzAkR9G1k

no i co do terenu: FSX vs RL
http://www.youtube.com/watch?v=it8nzI0dAGE

Sirmati

  • Gość
Odp: Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #234 dnia: Stycznia 24, 2007, 00:22:54 »
Widac ze w rl było wiecej FPS  :118:.

Offline Alive

  • Trolle
  • *
  • Pleased to meet you Hope you guessed my name.
    • II. Gruppe Jagdgeschwader 7 "Nowotny" homesite
Odp: Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #235 dnia: Stycznia 24, 2007, 11:33:40 »
Osobiście, to zafascynowało mnie udźwiękowienie w tym dodatku.. tego nie da Ci żadna kobieta :020: no i vektorek.. dobra rzecz.
elOprOGear: Saitek X52 PRO / Saitek PRO Flight Rudder Pedals / Saitek Eclipse II PRO keyboard

Kazik - California Über Alles

JaHu

  • Gość
Odp: Start Emila w Fs X
« Odpowiedź #236 dnia: Stycznia 24, 2007, 11:49:53 »
ahh ta grafika, ta kamera ! Cudo ! i dźwięki super !

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #237 dnia: Stycznia 24, 2007, 14:28:20 »
Hej,

Dodając jeszcze 3 grosze do wątku Mirage'a.
Na swoim nędznym, jak na wymagania FSX PCcie, osiągnąłem całkiem niezły kompromis: grywalność/FPSy/grafika, przez wyłącznie autogenu, który jest głównym sprawcą "całego zła" :) Jeżeli już ktoś chce latać z autogenem, a ma dalej niskie FPSy, na którymś z serwisów pojawił się zestaw plików .bat, które po aktywacji przeformatowywały rozmiar tekstur terenu/autogenu/budynków o 25 lub 50%. Każda teksturka budynku/drzewka jest w rozdziałce 1024x1024... Po zmianie rozmiaru (cała operacja trwa ok. godziny: do przeróbki jest ok. 70000 plików o rozmiarze całkowitym koło 6GB) gra działa faktycznie szybciej.
Osobiście latam najczęściej nad VFR Poland, więc autogen i tak nie jest mi potrzebny. A wyłączając go, gra dostaje kopa, którego można przeznaczyć np. na zwiększenie jakości obrazu samego samolotu, wodę, czy zwiększenie trafficu. :)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Boxster

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #238 dnia: Stycznia 25, 2007, 12:09:23 »
@lucas
Na jakim sprzęcie śmigasz i w jakiej rozdziałce latasz - jaki masz ~FPS z/bez autogenu?

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #239 dnia: Stycznia 25, 2007, 12:23:19 »
Mam sprzęt:

Pentium D, 2,8 GHz
512 DDR2 RAM/533
Radeon X1600 PRO 256DDR2

Ustawienia:
-ogólna jakość tekstur: wysoka (mam FSX PL)
-autogen OFF
-złożoność scenerii na 1, lub 2 stopniu (zależy gdzie latam, czy będę nad wiekszym lotniskiem, czy na jakimś odludziu)
-woda: albo 1x na maksimum, albo kombinuję z 2x. W czasie lotu z Ronne do Kołobrzegu, np. woda na maximum (dobieram to indywidualnie w zależności gdzie będę leciał)
-wygląd samolotu: z reguły poziom wysoki, lub b.wysoki
-traffic 10%, ruch kołowy off
-mesh około 40, tekstury 5-metrowe, siatka 76.
-pogoda często dobierana indywidualnie. Bardzo często mam widoczność na 32, lub 16 km (bardziej realistycznie, imo, oraz bardziej płynnie chodzi) Chmury z reguły uproszczone, bo jak się nazbiera tych szczegółowych to już jest źle:)
-rozdziałka 1024x768 / 32: czyli minimalna.
Czasami włączam autogen (do lotów motolotnią, która zżera mniej FPS). Przygotowałem sobie komplet różnych ustawień FSX (dobrze że można je zapisywać): np. "VFR Poland", "Autogen min.", "standart IFR", etc. Niestety, trzeba spędzić sporo czasu żeby to dopasować do możliwości swego PCta. Ale jakiś tam kompromis można osiągnąć z całkiem niezłym skutkiem. FPS mam na unlimited, z reguły wyciskam 25-30 (jak mam więcej, to coś "wrzucam" żeby mieć większy detal)
Pozdrawiam i miłego tunowania :)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.