Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155460 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #330 dnia: Maja 18, 2007, 13:50:05 »
Dokładnie, też je miałem przed reinstalką SP1, trochę są zmienione, ale bez jakiejś większej rewelacji. Lepiej wygląda payware Xclass Europe od Cloud9 za ok 12$ z VAT. Poprawia landclass używając defaultowych textur - vide powyższe screenshoty, na których nie ma pustyni.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #331 dnia: Maja 18, 2007, 14:22:17 »
Wczoraj zeszło mi 5 częsci i po ich wrzuceniu specjalnej różnicy nie widzę. Dzisiaj dociągnę resztę.

Szkoda czasu  :005: Próbowałem kiedyś i praktycznie nie było zmian.

Te screeny z lotów empecka i moich to zestaw:

- Taburet FSX Vector Europe
- Cloud9 Xclass Europe
- VFR Poland 3D Landmarks

Umożliwia on latanie po Polsce bez problemu "po mapie" - mam po prostu na drugim kompie odpalone "Google Maps". W takim zestawie z realem zgadzają się:

- drogi (nawet te podrzędne)
- linie kolejowe
- rzeki
- większe zbiorniki wodne (z charakterystycznymi kształtami)
- linie brzegowe (np. port w Gdyni)
- poprawiły się też większe miasta - choć niestety nie do końca (mniejsze miejscowości są niezbyt dokładnie oddane - np. Kruszwica)
- jest wystarczająca ilość charakterystycznych obiektów w terenie (maszty radiowe i telewizyjne, wieksze i bardziej znane fabryki itp.). Przykładowo lataliśmy w okolicy Bydgoszczy i Inowrocławia i mieliśmy w polu widzienia maszt TV w Trzeciewcu, maszty radiowe w Solcu Kujawskim, zbiorniki paliw w Nowej Wsi Wielkiej (pomiędzy Bydgoszczą i Inowrocławiem) oraz 2 wysokie kominy fabryczne. Zupełnie wystarczająca ilość obiektów dla łatwej oceny swojego położenia.


Też nie zwróciłem uwagi na to czy śmigło u empecka się obracało podczas wczorajszych lotów, wydaje mi się że tak - ale nie jestem pewny. W każdym razie wyglądało to wszystko całkiem przyzwoicie. Co ciekawe samoloty są chyba dokładniej umieszczone w przestrzeni bo pomimo kilku bardzo bliskich przelotów obu maszyn - gra nie odczytała kolizji jak to się czesto działo w FS9.

EDIT>>>

 Co do latania śmigłowcem w FSX to wydaje mi się, że reagują one bardziej "miękko" niż w FS9. Nie ma objawów szarpania i manewry są bardziej płynne. Chyba jest to bliższe realizmowi, ale trudno mi to ocenić bo latałem w "realu" tylko jako pasażer. Wydaje też mi się, że lepiej jest oddany efekt oddziaływania strumienia powietrza podczas lądowania śmigłowca - ale to tylko moje odczucie.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2007, 14:38:14 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #332 dnia: Maja 18, 2007, 15:55:45 »
Panowie, a mozecie dac screena z tego Cloud9 Xclass Europe z okolic LOWI (widok na te wysokie szczyty) oraz z LGAV? Będę wdzięczny.
Bartek
Aztec.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #333 dnia: Maja 18, 2007, 16:43:00 »
Mówisz (piszesz ...  :003:) i masz ...  :001:

LOWI:



LGAV:

« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2007, 16:48:29 wysłana przez Razorblade1967 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #334 dnia: Maja 18, 2007, 16:55:43 »
Jejku, teren wokół LGAV to chyba pryskają czymś zabójczym, ani ździbełko trawy tam nie rośnie.

A jak wygląda LOWI zimą?
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #335 dnia: Maja 18, 2007, 22:53:18 »
A jak wygląda LOWI zimą?

Od czasu jak Wam daliśmy Lugera, toście się some1 strasznie upierdliwi zrobili ...  :004:

Jak ma wyglądać? Każda textura "przysypana śniegiem" wygląda przyzwoicie  :021:

LOWI:



Choćbyś się ugryzł w 4 litery - to na LGAV śnieg nie spadnie  :118:



PS. Jesteście mi winni cysternę paliwa - z EPBY do LOWI i potem LGAV - i tak dwa razy (lato i zima)  :121:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #336 dnia: Maja 18, 2007, 23:00:00 »
Ja taki jestem zawsze, tylko wcześniej się dobrze maskowałem.  :021:  Ups, eee, nie było ostatniego zdania ....  :118:

Cytuj
PS. Jesteście mi winni cysternę paliwa - z EPBY do LOWi i potem LGAV - i tak dwa razy (lato i zima) 

Rozliczymy się przy jakiejś okazji w złocistym trunku. Ale na cysternę to nie liczcie, nie ma bata.  :121:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #337 dnia: Maja 19, 2007, 05:07:24 »
Jejku, teren wokół LGAV to chyba pryskają czymś zabójczym, ani ździbełko trawy tam nie rośnie.

W realu też chyba nie rośnie tam zbyt dużo  :021:





Powiedziałbym, że o ile ta "piaskowa" tekstura, będąca podkładem lotnisk razi np. na EPWA to w przypadku LGAV pasuje prawie idealnie  :003:
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2007, 05:13:43 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #338 dnia: Maja 19, 2007, 08:51:16 »
A ten Cloud9 Xclass Europe to w zasadzie co to jest? Opis na stronie Cloud9 jest nieco enigmantyczny ale chyba wychodzi na to, że Cloud9 Xclass Europe to landclass (tak zresztą piszecie wyżej) ale chyba z domieszką tekstur? Bo na screenach na Cloud9 widzę, że zmienione są również tekstury okolic lotnisk. Z kolei Vector Europe tez koryguje chyba linie brzegowe?
Bartek
Aztec.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #339 dnia: Maja 19, 2007, 09:11:43 »
Vector Europe koryguje:

- drogi
- rzeki
- większe zbiorniki wodne
- linie kolejowe
- linie brzegowe

Praktycznie zgodność tych elementów z mapą jest bardzo wysoka. Są dobrze umieszczone nawet niektóre drogi gruntowe i skrzyżowania (oraz ronda) w miastach, co porównywałem ze znanymi mi okolicami Bydgoszczy. Brak co prawda niektórych mniejszych jezior, ale te większe mają rzeczywisty i charakterystyczny kształt pozwalający na bardzo łatwą ich identyfikację i wykorzystanie w nawigacji wzrokowej.

Cloud9 Xclass Europe - dokonuje zmiany części tekstur i jednocześnie koryguje landclass. Przykładem jest tutaj moje rodzinne miasto, gdzie zarówno w FS9 jak i FSX na południe od DS na EPBY były zabudowania (domki jednorodzinne i zieleń), natomiast po wgraniu dodatku jest tam umieszczony las co jest zgodne z rzeczywistością. Jest też wiele innych korekt w większych miastach. Choć niestety nie jest to korekta całkowita i błędy dalej występują, ale jest ich zdecydowanie mniej. Z mniejszymi miejscowościami niestety dalej nie jest za wesoło.

Moim zdaniem należy wykorzystywać te dodatki łącznie, bo razem dają dopiero pożądany efekt wizualno-nawigacyjny. Oczywiście warto sobie dodać darmowy VFR Poland 3D Landmarks - co daje obiekty pionowe, widoczne z często z dużej odległości (np. maszty TV i radio).
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2007, 09:24:12 wysłana przez Razorblade1967 »

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #340 dnia: Maja 20, 2007, 00:53:54 »
Aby nie było zbyt przyjemnie, to właśnie w FSX'sie mi zniknął multiplayer:



 :039: :533: :605: :|

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #341 dnia: Maja 20, 2007, 02:26:39 »
A tak wygląda reinstal:

  :006:

300zł wydałem i teraz shit się nie chce nawet zainstalować.

Ma ktoś może pomysł jak sobie z tym cholernym półproduktem poradzić?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #342 dnia: Maja 20, 2007, 08:52:15 »
Ma ktoś może pomysł jak sobie z tym cholernym półproduktem poradzić?

1. Nośnik uszkodzony nie jest, bo w chwili gdy miałeś "crash" nie było go w stacji, czyli nie ma z Twoim problemem nic wspólnego.

2. Gra uległa "uszkodzeniu" i pliki za to odpowiedzialne nie zostały chyba odinstalowane, może gdzieś są "uwiązane do systemu". Zresztą z tego co wiem miałeś "wywałkę" systemu co było skutkiem lub przyczyną problemów. Może problem nie w FSX, a w Windowsie?

Nie znam się na programowaniu i komputerach zbytnio, ale z problemem spotkałem się parę razy przy innych grach. Gra padła z różnych przyczyn i nie dało się jej przeinstalować - rzadki przypadek, ale mi się zdażył w ciągu tych kilkunastu lat kontaktu w PC-tami 2-3 razy. Po sformatowaniu partycji systemowej i ponownej instalacji systemu zainstalowałem grę bez komplikacji.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #343 dnia: Maja 21, 2007, 09:38:05 »
Reinstal wszystkiego pomógł. Mam nadzieję, żę nie będzie powtórki za parę dni...

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #344 dnia: Maja 21, 2007, 09:44:02 »
Panowie - mam pytanie z nieco innej beczki - czy FSX po zainstalowaniu nowego systemu, musi być instalowany od nowa ? Pod warunkiem oczywiście, że jest na innej partycji. FS 2004, Lock On, Condor i iłek mają tą przyjemną cechę, że nie muszą być za każdym razem ponownie instalowane.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...