Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155575 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpnia 11, 2006, 13:44:04 »
Jest w opcjach taki pasek do ustawiania limitu FPS, może masz go na 20?

Miszon

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpnia 11, 2006, 16:58:37 »
Nie jest tak źle. DHC 2 i motolotnia wymiata, a Baron nie ma pilota  :001:
Za to pilot w DHC 2 mruga oczami i wygląda jak...  :chuck  :002:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpnia 11, 2006, 17:17:00 »
a skąd masz 2,8? Aż takie OC?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Boxster

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpnia 11, 2006, 20:14:02 »
@YoYo
Tak, mam Venice 3000+ podkręconego do 2800MHz. Moim zdaniem wynik bez szału, widziałem już szt. przekraczające ponad 3GHz.

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 11, 2006, 22:53:03 »
Zauważyłem jeszcze kilka rzeczy:
-nadal ustawienie pogody na najgorszą nie powoduje powstania "dywanu" chmur, ciągle są prześwity nieba (może to wina ustawień)
-kokpity 3D są naprawdę niezłe, w tej wersji mnie do siebie przekonały (częściowo to zasługa lepszej obsługi kamer)
-nie wiem, czy w demie istnieje jakieś "wodne" lotnisko, muszę korzystać z trybu "slew"
-nie zauważyłem zmiany "widzialności" ziemi wraz z wysokością.

Jeszcze jedno. Żeby tekstury kokpitu 3D były najwyższej jakości, muszę ustawić opcję "global texture resolution" na max, tak? Czy tak samo było w FS9? Będę musiał to sprawdzić, bo w poprzednim FS-ie defaultowe kokpity 3d wyglądały marnie, może to wina tej opcji...

Pozdrawiam,
Tomek

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpnia 12, 2006, 13:12:54 »
Cytuj
-nadal ustawienie pogody na najgorszą nie powoduje powstania "dywanu" chmur, ciągle są prześwity nieba (może to wina ustawień)
Cloud coverage czy jakoś tak na max i jest piękny dywanik, nawet w FS9.
Cytuj
Jeszcze jedno. Żeby tekstury kokpitu 3D były najwyższej jakości, muszę ustawić opcję "global texture resolution" na max, tak? Czy tak samo było w FS9? Będę musiał to sprawdzić, bo w poprzednim FS-ie defaultowe kokpity 3d wyglądały marnie, może to wina tej opcji...
Te kokpity były marne :003: Tylko do DC-3 mam jakiś sentyment :002:

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpnia 12, 2006, 15:32:51 »
Cloud coverage czy jakoś tak na max i jest piękny dywanik, nawet w FS9.
Mógłbyś wrzucić trzy screeny z kokpitu samolotu na których widać niebo przy pogodzie:
-gray and rainy
-stormy weather
-major thunderstorm?

Chodzi mi o coś takiego (pogoda major thunderstorm):

Generalnie im większe ustawienia tym jest lepiej, ale i tak nie jest idealnie... Tutaj jest jeszcze nieźle, za to "gray and rainy" jest tak sobie "gray and rainy", nawet przy wszystkim na ultra high :).

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpnia 12, 2006, 15:40:43 »
Cytuj
Mógłbyś wrzucić trzy screeny z kokpitu samolotu na których widać niebo przy pogodzie:
-gray and rainy
-stormy weather
-major thunderstorm?
Spoko, tylko z FS9 czy FSX? Wolałbym z FS9 z powodu wydajności, no ale to dla Ciebie więc Ty decyduj :003:

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpnia 12, 2006, 17:37:06 »
OK, to może zróbmy inaczej. Wrzuć dwa screeny z FS9. Jeden przy najgorszej pogodzie, jaką się da ustawić (Szczerze mówiąc, byłem pewny, że zawsze występują prześwity. Wydaje mi się, że czytałem też o tym, ale być może dotyczyło to programów do uaktualniania pogody.). Na drugim niech będzie kokpit 3D defaultowego B737 w najlepszej jakości, jaką da się ustawić.

Z góry dzięki ;). Wiesz, mógłbym to sam przetestować, ale pożyczyłem FS9 znajomemu, który jakiś czas temu wyjechał...

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpnia 12, 2006, 18:10:35 »
Prześwity są, ale dosyś małe. Bezpośrednio pod samolotem widać ziemię, ale to wina procesu tworzenia chmur (z płaszczyzn próbujących obracać się w stronę samolotu "grubą stroną").
Burza z dołu (nie widać nieba)


Burza z góry



Stratusy



Cumulusy



Brzydki kokpit defaultowego 737


Ładny kokpit :001:


Chmur są 2 rodzaje, z różnych ustawien AS6, abyś mógł zobaczyć, że dziury zależą też od rodzaju textur chmur. Mam nadzieją, że o to Ci chodziło :001:

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpnia 12, 2006, 22:38:24 »
Dzięki, o to mi chodziło :)! Jest jednak małe "ale". Nie brałem pod uwagę korzystania z Active Sky, myślałem o defaultowych chmurach. Czy mam rozumieć, że te ze screenów z C-130 wyglądają do nich podobnie?

W zasadzie moje wątpliwości zostały rozwiane, jeszcze raz dzięki ;).

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpnia 13, 2006, 13:06:15 »
Cytuj
Czy mam rozumieć, że te ze screenów z C-130 wyglądają do nich podobnie?
Nie mam pojęcia, oba zestawy były z Active Sky. Na defaultowych to pewnie wygląda gorzej, ale zawsze jest darmowy FS Sky World, podobno bardzo fajny :001:

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpnia 14, 2006, 00:25:34 »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpnia 20, 2006, 18:33:10 »
Hmmm... tak oglądam sobie te screeny i mam szereg pytań i wątpliwości.
- czy faktycznie były one robione przy pomocy "gołego" (bez dodatków) FS X . Bo jeśłi nie to czeka nas kolejna część rozmazanych plam. Osobniście nie uśiecha mi się instalowanie dodatkowych 100 MB dodatków  z texturami lądu. Jeśli natomiast wszystkie screeny pochodzą z "gołego  " symulatora, to faktycznie ślina juz cieknie
-inna sprawa - czy przypadkiem aby nacieszyć się lataniem nad ziemią przy ustawieniach pozwalających rozkoszowac się widokami jak na obrazkach, do tego przy rozsądnej płynności , wystarczy maszyna wyposażona na przykład w najnowszy procesor np. Intela Core Duo 2,6 , grafikę pokroju GF 7900 GT /ATi X1900 XTX i 2 GB RAM u ?
 Patrząc na obrazki wzrasta podniecenie i taki przeciętny zjadacz chleba jak ja jest w stanie się skusić na nabycie najnowszego FS-a. JEdnak gdybym nie próbował wcześniej zabawy w FS 9 nie było by żadnych wątpliwość o których wyżej. (dziwny model lotu w przypadku niektórych samolotów i zasadniczo bardzo podobne aspekty fizyki w przypadku wszystkich samolotów, spędzanie 90% czasu na szukanie , instalowanie i testowanie dodatków i tylko 10 % grania po to aby w miarę rozsądnie nacieszyć oko i ucho  , do złudzenia podobne setki lotnisk któe miało się okazję zwiedzić na trasach swoich wycieczek , podobnie jak i co róż powtarzające się obiekty na ziemi w czasie lotu, czy w ogóle totalnie łeb w łeb podobne tekstury lądu już mnie zniechęciły od tej pozycji. )
Powyższe uwagi moga być oczywiście odebrane jako moje subiektywne zdanie i ocena- maruda taki jak ja zawsze się musi znaleźć.
 Oczywiście nawet dla mnie pocieszające jest to że każda kolejna cześć FS-a stanowi duży krok w każdym aspekcie w stosunku do swojej poprzedniczki, czego sobie i wszystkim życzę.   
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpnia 20, 2006, 18:38:52 »
Moje screeny są z FS9, reszta jest z FSX.
Cytuj
czy przypadkiem aby nacieszyć się lataniem nad ziemią przy ustawieniach pozwalających rozkoszowac się widokami jak na obrazkach, do tego przy rozsądnej płynności , wystarczy maszyna wyposażona na przykład w najnowszy procesor np. Intela Core Duo 2,6 , grafikę pokroju GF 7900 GT /ATi X1900 XTX i 2 GB RAM u ?
Chyba nie ma komputera, który pociąnie FSX na max trzymając 24FPS bez zaciachów, taki drugi LO :004:
Dodatki... i tak te FSowe samoloty to zabawa na krótko, teraz mogą się podobać, ale jak pojawią się addony do FSX to pójdą w odstawkę... A lotniska pewnie nie będą się specjalnie różnić od tych z FS9...