Autor Wątek: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity  (Przeczytany 1281 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kamyk

  • Gość
Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« dnia: Kwietnia 01, 2006, 16:34:27 »
Pytanie jak w temacie - jest to tylko wyludzanie pieniedzy czy naprawde dziala - ostatnio nasluchalem sie o tym ze potrafia zmniejszyc spalanie o ok 1 litr, a niektorzy twierdzili ze nawet o dwa.

Jesli to nie jest bajka prosilbym o wytlumaczenie zjawiska... .

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 01, 2006, 16:51:38 »
Paliwo przepływając przez magnetyzer ma być podobno odpowiednio jonizowane i ma sie ustalać jego przepływ, przez co spalanie odbywa sie bardziej wydajnie, przeszkadzać to na pewno nie przeszkadza, a czy pomaga ? Bardzo trudno to sprawdzić.

http://www.daro.it.pl/magnetyzer.html

hmm.. sporo się zmieniło do kąd ostatni raz tam zaglądałem.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2006, 16:56:40 wysłana przez Sundowner »

Schmeisser

  • Gość
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 01, 2006, 17:15:14 »
Bzdura do kwadratu.
Jedyne zauważalne efekty jego pracy to wzrost zasobności portfela producenta.

Dlaczego? Otóż o ile sie przez ostatnie 10 lat nic nie zmieniło w fizyce oraz chemii, to uczono mnie że zarówno powietrze jak i węglowodory są niepolarne :D więc trudno mówić o ich uporządkowaniu strumieniem pola magnetycznego. Coś co było by wstanie wybić elektron z orbity walencyjnej i zjonizowac cząstke ma 3 km średnicy, własna elektrownie, jest niebezpieczne , drogie, skomplikowane i nazywa akcelerator cząstek . Dostępne w dwóch wersjach - liniowej i cyklicznej.

Równie dobrze można sobie przykleic naklejkę GT i mówić ze wzrosła nam maksymalna prędkosc

Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 02, 2006, 12:21:38 »
Równie dobrze można sobie przykleic naklejkę GT i mówić ze wzrosła nam maksymalna prędkosc
Wzrost/spadek mocy jak i spalanie przy magnetyzerze mieści się w granicy błędu pomiarowego na hamowni
Kiedyś jak jeszcze było się w liceum miałem praktyki na czymś takim i robiliśmy pomiary na Tipo kumpla z i bez magnetyzerów
5800x3D / NZXT B550 / 64GB@3600 /4TB NVME Gx4 / RTX4080Super / NZXT X63 / Thermaltake 1kW / Huawei GT34
Meta QUEST 3 / Thrustmaster Warthog + TFRP

Ice

  • Gość
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 03, 2006, 15:05:09 »
Kolega Schmeisser ma racje. Mozna znaccnie lepiej wydac ta kase i zaoszczedzic troche na spalaniu.

damiaszek

  • Gość
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 05, 2006, 10:20:49 »
Coś co było by wstanie wybić elektron z orbity walencyjnej i zjonizowac cząstke ma 3 km średnicy, własna elektrownie, jest niebezpieczne , drogie, skomplikowane i nazywa akcelerator cząstek . Dostępne w dwóch wersjach - liniowej i cyklicznej.

Równie dobrze można sobie przykleic naklejkę GT i mówić ze wzrosła nam maksymalna prędkosc
Magnetyzery to faktycznie bzdura, ale do jonizacji nie porzeba aż tak wielkich energii, przecież zwyczajna iskra powoduje jonizacje

Proponuje zmienić świece (+5%) zmienić olej (+5%) wydech (+10%) dodać magnetyzer paliwa (+5%) manetyzer na filtr powietrza (+5%) zatankować  V-Power na Shelu dodać parę wynalazków do paliwa i oleju zakupionych w pobliskim markecie i jeszcze pare innych rzeczy. Tym sposobem zmienimy sobie zwykłego poczciwego poldasa na super wypasioną bryke "PORSCHONEZA" :)

Pozdrawiam
Damian

Schmeisser

  • Gość
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 05, 2006, 10:26:05 »
z wydechem to ostrożnie :D bo można sobie odpręzyć silnik i skończy się na -20 :D


Ice

  • Gość
Odp: Magnetyzery - oszczednosc paliwa - prawdy i mity
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 05, 2006, 12:38:05 »
I bedzie robił mase szumu a mało efektu  :002: