To kabina Su-27 przekazanego jesienią 2006 r. z Kurgańskiego Instytutu Wojskowego Lotnictwa Federalnej Służby Granicznej FR do tamtejszego muzeum.


Samolot o n/b 01 (podczas gdy prototypy Su-27 posiadały kolejne numery np. T-10-10 n/b 10 lub T-10-3 n/b 310, T-10-2 n/b 210, T-10-5 n/b 51) posiada wszystkie cechy samolotu wczesnoseryjnego. Jeszcze najwczaśniejsze samoloty seryjne miały proste końcówki stateczników pionowych.
Natomiast prototypy T-10 (sprzed projektu T-10S, a więc do T-10-6) znajdują się w:
W Rosji:
Monino T-10-1;
Twer T-10-5 (mógł już zostać pocięty na złom);
Dziób na złomowiskuw Moskwie T-10 ileś tam

Na Ukrainie:
Ługańsku T-10-10 (przekazany z uczelni wojskowej w Kijowie);

Oraz w Saki (rdzewieje w blaszanym hangarze)T-10-3;