Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silesian

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 17, 2006, 22:18:37 »
Całe miasto można tak "splaszczyć"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 18, 2006, 21:07:44 »
Za specjalnie tematu nie śledziłem, ot mysle sobie do premiery jeszcze troche, a tutaj jade dzis Toi Tojem i co slysze w Radio? Reklame AA! Watek juz "przelecialem" i chyba jutro biegne do sklepu.

Ot co znalazlem a propo latania http://www.youtube.com/watch?v=aqHBouvrVAM&mode=related&search=

Co jesli jest kilka kontrolerow? Da sie wogole ustawic jakas obsluge wielu kontrolerow, albo zmienic na inny ten wykryty automatycznie?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 18, 2006, 21:38:14 »
Co jesli jest kilka kontrolerow? Da sie wogole ustawic jakas obsluge wielu kontrolerow, albo zmienic na inny ten wykryty automatycznie?

Gra nie obsługuje raczej wielu kontrolerów, co do zmiany to trzeba (z tego co już wypróbowałem) jej dokonać w Panelu sterowania/Kontrolerach gier - Wybierz urządzenie, którego chcesz używać ze starszymi programami - Preferowane urządzenie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 18, 2006, 21:49:34 »
A jak się sprawuje TiR w FPP? Nie mówię o lataniu tylko bieganiu, chyba jednak nie jest to dobre rozwiazanie bo jednak celujemy co zmusza nas do stabilnych ruchów głową  :001:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 18, 2006, 22:08:45 »
Z Track IR jest super zabawa  :001: - zupełnie nowa jakość. Trzeba jednak się przyzwyczaić i trochę jakby od nowa nauczyć się gry w strzelanki. Pamiętasz jak podłączyłeś pierwszy raz Tracka do symulatora? Wrażenie jest podobne!

Największą zaletą jest to, że możesz iść (biec, czołgać się itd.) w zamierzonym kierunku i jednocześnie rozglądać się płynnie na boki. Nie musisz obracać się chcac zerknąć przez ramię czy ktoś się za Tobą "nie czai" itd.

Włączenie funkcji celowania - czyli albo widok "z optyka" albo widok zgranych przyrządów celowniczych automatycznie wyłącza działanie Tracka - tzn. możliwość ruchu głową, bo nie całe urządzenie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 18, 2006, 22:25:42 »
Największą zaletą jest to, że możesz iść (biec, czołgać się itd.) w zamierzonym kierunku i jednocześnie rozglądać się płynnie na boki. Nie musisz obracać się chcac zerknąć przez ramię czy ktoś się za Tobą "nie czai" itd.

Bomba! Jutro kupuje i dołaczę do frontu, a taśma jest w arsenale?  :118:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 18, 2006, 22:29:19 »
Co do Tracka- jest podobnie, jak się używa Alt- tj. celownik dalej jest przed graczem, my tylko ruszamy głową (niezależnie od celownika, bo w końcu nie zmieniamy położenia broni). Mysz jest do sterowania celownikiem i skręcania postacią- TrackIR/Alt do rozglądania.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 18, 2006, 22:35:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=qxVu233r9Zk&mode=related&search= ah, jakie to ładne  :002:

A tu filmik jak ktos chcialby zobaczyc jak działa Track w tej grze - genialne po prostu, powinno jeszcze byc tak, ze przy zoomie z trackiem wchodzimy na celownik / optykę  :003:

http://media.naturalpoint.com/video/gamedemo/trackir_768.wmv
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2006, 23:05:24 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 18, 2006, 23:09:00 »
A i jeszcze coś - użycie Track IR 4 lub IR 3 z VE - pozwala na wychylenia boczne tułowia, np. wychylenie się zza przeszkody (odpowienik klawiszy E i Q) - co umożliwia przypisanie tych "wygodnych klawiszy" (są w pobliżu podstawowych klawiszy ruchu w poziomie: W; S; A; D i w pionie Z; X; C) do ważnych czynności - u mnie ruch szybki (czasem trzeba szybko uciec spod ostrzału) i wolny oraz jednocześnie "uwalniają" palce od nadmiaru pracy na klawiaturze.

powinno jeszcze byc tak, ze przy zoomie z trackiem wchodzimy na celownik / optykę  :003:

... a może da się to przypisać do ruchu Tracka - chyba jutro pokombinuję i to sprawdzę.

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 19, 2006, 18:25:03 »
Witam,

Kupiłem, zainstalowałem, pograłem, podjarałem się, bo mi się gra spodobała. Wyszedłem na chwilę z gry i to był mój błąd :005:. Próbuje odpalić 2x a tutaj lipa.. błąd aplikacji, ble, ble, ble. Przeinstalowałem, odpalam - lipa...błąd aplikacji, ble, ble, ble. Szybkie przeszukanie netu i jest rozwiązanie: wywalić 2 pliki .cfg, które tworzy gra, i powinno się odpalać. Skasowałem, odpaliłem i się nie wywala - oczywiście po kasacji plików .cfg wszystko na ustawieniach default i bez save`ów. Super, każde odpalenie jest "swieżutkie" bez plików konfiguracji i stanów gry, inaczej gra się wywala na starcie - wróciły czasy 8 bitowego pacmana i to w wersji 1.0, kiedy to reset kończył tablicę wyników  :020:.
Druga sprawa, reinstalacja - po 10x "system zabezpieczający" zapisuje biblioteki, żeby po restarcie stwierdzić, że ich nie ma, więc, znowu zapisuje i reset... Przy odrobinie szczęścia odbywa się to 3-4x.
Trzecia sprawa - starforce - wykrywa "oprogramowanie emulujące", którego w systemie nie ma. Po 2-3 takich alertach, łaskawie się odpala, oczywiście w systemie nie zmienia się nawet najmniejszy element.
Po czwarte, jest już putch 1.02 do wersji ger i cz. Do polskawej nie ma i nie wiadomo kiedy będzie...

pozdrawiam,
qrdl

ps. Wczoraj byłem w Czechach po browarki świąteczne.. mogłem sobie kupić wersję cz, a tę lemowską wywalić do pieca na podpałkę.

Tygrys205

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 19, 2006, 18:40:24 »
Po czwarte, jest już putch 1.02 do wersji ger i cz. Do polskawej nie ma i nie wiadomo kiedy będzie...

Znając LEM to se długo poczekamy na pucza PL. Z resztą jakie były i są cyrki z ArmA :005: Może gdyby wziął to CD Projekt to byłoby lepiej...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 19, 2006, 19:23:55 »
Też już mam, ogólnie walczę z ustawieniami. Też mam napis - gra tylko do oceny lol. W Readme PL też mamy info: Pamiętaj, że nie jest to wersja ostateczna, w końcowym produkcie mogą znaleźć się zmiany różnych aspektów gry! Co za babol  :005: Brawo LEM

Misja 1 treningowa, wszystko Normal i 1280x1024 - 20-25 fps :\

najwiecej zabiera właczenie aniso, jak wyłaczyłem te same ustawienia i już ok 38-42 fps w tej samej misji przy tych ustawieniach, niestety kanciki postrzępione.

Wszytko wygląda nawet ładnie na niskie (na b.niskie już nie  :003:) i z aniso, ale dalej ciacha po fps'ach zdrowo jego właczenie.

Troche boje sie co bedzie dalej ale z aniso chyba zrezygnuję, obecnie nie ma wyjścia.



Faktycznie Track IR daje tutaj przednią zabawę, trochę mi się kierunki w labiryncie pomerdały a Colonel mnie zrugał od świń, grubasów i innych kompementów :-D

Da sie wyłaczyc HDR'a? W Moje dokumenty\ArmA znalazlem cfg i jest HDRPrecision=8; Ktos wie co to 8 i na ile mozna to modyfikowac?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2006, 19:34:29 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 19, 2006, 19:44:05 »
To co opisał qrdl, słyszałem dzisiaj jeszcze od jednej osoby. U mnie takich problemów na razie nie ma, choć po każdym skopiowaniu fodlera głównego gry (jeden oryginalny, a drugi na do testowania addonów - w OFP czasem miałem jednoczesnie 10-12 takich skopiowanych gier z różnymi zestawami adonów), przy pierwszym uruchomieniu, ten program zabezpieczający (jakaś wariacja Starforce) żąda restartu komputera.

Problemy ArmA przypominają te z początków OFP - mam nadzieję, że ich rozwiązanie będzie podobne i dość szybko najbardziej drażniące bugi zostaną usuniętę, a kolejne patche będą umożliwiały już tylko dalszy rozwój gry.

Mam nadzieję, że ktoś się weźmie wreszcie poważnie za Polską Armię - żaden kompletny mod nie zdążył powstać za czasów OFP (choć coś tam dawało się złożyć "z kawałków", różnej jakości) to teraz można już te "półprodukty"  :021: przerabiać do ArmA - ponoć Francuzi przebudowują swoje zestawy z serii OFrP (Operation Frenchpoint) i podobnie robią Finowie ze swoim FDF mod. Ciekawe jak będzie z dostępnością programów do robienia addonów i wysp?


PS. Co tam bugi, ale beczki można przewracać  :banan


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 19, 2006, 20:05:34 »
O patchu 1.02:

Coś od twórców arma:
"LEM are testing it and it should be released soon, first version had a couple of problems which needed correcting, that was done and so it's with LEM"

z oficialnego forum BIS, tylko, że to LEM, który nie testuje wersji Gold. Ktoś ma oryginała PL bez napisu To nie ostataczena wersja gry? Ciekaw jestem czy to ściema, że zdażyły się też wersje z grą, nie o numerze 1.00.5088 (jest inna?)

aha mi wywala taki blad przy uruchomieniu (tyle ze po polsku) ale klikam ok i idzie dalej

« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2006, 20:17:24 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 19, 2006, 20:33:40 »
(jeden oryginalny, a drugi na do testowania addonów - w OFP czasem miałem jednoczesnie 10-12 takich skopiowanych gier z różnymi zestawami adonów), przy pierwszym uruchomieniu, ten program zabezpieczający (jakaś wariacja Starforce) żąda restartu komputera.

A nie lepiej tworzyć "mody"?

Tworzysz folder np. @wgl5, w nim folder addons.

Kopiujesz skrót od OPF, a "element docelowy" wtedy trzeba zmienić by wyglądał np. tak:
"C:\Games\Codemasters\Operation Flashpoint\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE" -nomap -mod=@wgl5
Wtedy odpala czystą grę, + wszystko co jest zawarte w folderze @wgl5

Mody można łączyć np tak:

"C:\Games\Codemasters\Operation Flashpoint\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE" -nosplash -nomap -mod=@cfog2006;@modulsky;@ECP
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...