1. Poznajesz po tym, gdy zaczynasz zużywać paliwo ze zbiorników wewnętrznych (strzałka licznika wskazuje paliwo całkowite, podobnie jak wyświetlacz numeryczny po środku, 2 wyświetlacze numeryczne poniżej tylko w wewnętrznych - ta liczba zacznie spadać gdy paliwo zacznie być pobierane ze zbiorników skrzydłowych)
2. Nie.
3. Poznasz to tylko po zachowaniu samolotu, żadnego wskaźnika w kokpicie lockonowego F-15 nie ma.
4. Na ekranie radaru po lewej stronie pokazane są aktualne dolne i górne granice skanowania radaru. Nie wiesz na jakiej wysokości leci samolot, więc musisz go "złapać".
5. Żebyś widział, kto "oświetla" Cię radarem.
6. Włącz napisy w rogu, potem gdy usłyszysz nieznany sygnał, zerknij tam i dowiedź się, co on oznacza. Gdy już zapamiętasz wszystko potrzebne, możesz wyłączyć te podpowiedzi.