Autor Wątek: Medieval Total War II - jak Wam idzie?  (Przeczytany 17065 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #75 dnia: Września 19, 2007, 07:29:52 »
Zostałem zarażony bakcylem kampanii teutońskiej  :002:
Wszystko cacy tylko kiedy doczekamy sie tutaj porządnej dyplomacji, a komputer przestanie atakować wszystkich na lewo i prawo. Gram Polską i od jakiegoś czasu toczę wojnę z Cesarstwem, które zaatakowało mnie mając ze mną sojusz i bardzo dobre stosunki (standard), a ostatnio zaatakował mnie zakon mimo, że toczy już wojnę z całym pogaństwem i specjalnie nie wygrywa. Efekt taki, że po 3 turach miałem Malbork zajęty przez 3 odziały spear militia :021: i jestem teraz najlepiej rozwiniętą technologicznie frakcją  :banan

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #76 dnia: Września 19, 2007, 21:40:12 »
Any chętny ma multi?  :002:

<Rozlega się salwa armatnia we wszystkich miastach chrześcijan, a ciemne niebo rozbłyska niczym ognista łuna od prowizorycznych i kolorowych petard. Sam na tronie spoglądam w dal i raczę się winem, przywiezionym z odległej doliny bizantyjskiej, mojej doliny. This is the end, ups pardon Ce Fini>  :118:

Ja wlasnie przed chwilą skonczyłem Kampanie w Medku II! Ufff, dlugo to trwalo, jakies 220 tur, opanowalem 2/3 Europy (52 obszary) + zdobyłem Jerozolimę. Kasy na koniec 460.000 i wplyw na + po 30.000 / tura po odjeciu wydatków. Ale ulga ....  :004:

btw. pojawil sie patch PL 1.3 -> instalacja daje kompatybilnosc w multi z Kingdoms
« Ostatnia zmiana: Września 20, 2007, 09:10:44 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #77 dnia: Września 20, 2007, 10:02:41 »
Czy ktos jest mi w stanie pomoc?

Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #78 dnia: Września 20, 2007, 10:07:41 »
Czy ktos jest mi w stanie pomoc?

Hmmm a jaką masz grafikę (sterowniki też) i którego masz directx'a?
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #79 dnia: Września 20, 2007, 14:27:29 »
ati radeon 800g cos tam, directx 9

Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #80 dnia: Września 20, 2007, 17:21:35 »
A co dokładnie pisze w komunikacie błędu?? Bo z moja wersją nigdy nie miałem problemów. Może to Ci coś pomoże:
http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=564&p=46
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #81 dnia: Września 20, 2007, 18:17:12 »
Raz tez mialem "Mediaval2: Total War napotka"... :D to chyba jakies haslo przedwyborcze.

Dalem OK, a potem sie uruchomil normalnie ze drugim razem...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #82 dnia: Września 20, 2007, 20:58:07 »
Robcio44 - nie taki blad. Ten, co podales przynajmniej cos oznacza :) Blad mam taki, o ktorym pisze YoYo.




Yoyo - Mimo wielkich checi nie chce sie uruchomic.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #83 dnia: Września 20, 2007, 21:38:51 »
A patrzyles na tym forum? Na pewno ktos tez ma ten problem
http://www.totalwar.org.pl/board/viewtopic.php?t=13658&start=30&sid=9abafed968db1ff9d09fe6ab87e8870b

btw. wlasnie gralem na multi Aztekami, ale jaja
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

swier

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #84 dnia: Września 20, 2007, 21:56:31 »
Jaja to jest mało powiedziane. Aztekowie mieli jak chcieli pancerną gwardię wareską, ciężką pancerną konnicę rozpędzoną z górki i tym podobnych milusińskich  ::)

Dodam, że odważni ci mężowie mieli za uzbrojenie przepaskę biodrową i maczugę nabijaną łupanymi krzemieniami. Czasem jakiś fatałaszek z piór. Parada równości nie armia. A pancerna gwardia wareska ... była pancerna  :)  I miała duuuże topory. Ze stali nie z krzemienia jak ich mężni lekkozbrojni adwersarze. Nie pomogło. Trochę dramat  :(  Starcie było head to head, a konnica wjechała od tylca z gorki. Normalnie bizantyjczycy piliby wino z potrzaskanych czaszek wrogów w takiej sytuacji. a tu .. DRAMAT

Dramat tym większy że ciężkozbrojni byli moi a pedały Jojka  :118: 

Zupełnie serio to to większe nieporozumienie jest.

P.S.: A Jojek chciał mi dać mniej kasy na jednostki żeby niby równe szanse były  :D

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #85 dnia: Września 20, 2007, 22:10:36 »
To chyba najbardziej zabugowana gra jaką spotkałem w moim życiu. Pożyczyłem od kumpla pełną wersję i po 3 dniach prób uruchomienia poddałem się. W demku gra wywalała po paru minutach, w pełnej wersji pojawia się jedynie na ułamek sekundy screen powitalny i zaraz potem jest black screen, nie ma nawet możliwości wejscia do menu. Próby załatania gry też się nie udają z powodu błędu ''voice1''. Próbowałem wszystkiego, sterowników, przetaktowań rdzenia, zmian odświeżania obrazu oraz wywaru z pokrzyw. Najzabawniejsze jest, że tego typu problemy ma dziesiątki, jeżeli nie setki użytkowników, którzy są olewani, a forum i dział pomocy, wydawcy przypomina spotanie anonimowych alkoholików.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #86 dnia: Września 21, 2007, 14:42:12 »
A patrzyles na tym forum? Na pewno ktos tez ma ten problem
http://www.totalwar.org.pl/board/viewtopic.php?t=13658&start=30&sid=9abafed968db1ff9d09fe6ab87e8870b

Problem jest szeroko znany, lecz do tej pory nie znana jest przyczyna jego wystepowania. A tym bardziej nie ma sprawdzonego sposobu na jego eliminacje.
Podnioslem gre do pucza 1.3. Bez rezultatu. A i jeszcze jedna rzecz. Ten kwiatek wystepuje niezaleznie od tego, czy gra jest oryginalna, czy skradziona. (celowe uzycie wyrazenia)  :021:


Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #87 dnia: Września 21, 2007, 17:32:00 »
Z tego wnoszę, że to na bank sprawa albo konfiguracji hardware albo softu i sterowników. Ty lepiej Bartolnikow wrzuć swoje konfigi abym wiedział czego unikać przy upgradach :).
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #88 dnia: Września 21, 2007, 19:25:38 »
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 9/21/2007, 19:02:35
       Machine name: TEST
   Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
           Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: VIA Technologies, Inc.
       System Model: KT600-8237
               BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
          Processor: AMD Sempron(tm),  MMX,  3DNow, ~2.0GHz
             Memory: 1024MB RAM
          Page File: 309MB used, 2616MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
  DirectX Files Tab: No problems found.
      Display Tab 1: No problems found.
        Sound Tab 1: No problems found.
          Music Tab: No problems found.
          Input Tab: No problems found.
        Network Tab: No problems found.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D:    0/4 (n/a)
DirectDraw:  0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (n/a)
DirectMusic: 0/5 (n/a)
DirectPlay:  0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow:  0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
        Card name: RADEON X800GT
     Manufacturer: ATI Technologies Inc.
        Chip type: ATI Radeon Graphics Processor AGP (0x4A4A)
         DAC type: Internal DAC(400MHz)
       Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_4A4A&SUBSYS_2610174B&REV_00
   Display Memory: 256.0 MB
     Current Mode: 1280 x 960 (32 bit) (85Hz)
          Monitor: LG F900P
  Monitor Max Res: 2048,1536
      Driver Name: ati2dvag.dll
   Driver Version: 6.14.0010.6719 (English)
      DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
 Driver Date/Size: 8/22/2007 04:07:59, 268800 bytes
      WHQL Logo'd: Yes
  WHQL Date Stamp: n/a
              VDD: n/d
         Mini VDD: ati2mtag.sys
    Mini VDD Date: 8/22/2007 04:07:39, 2417664 bytes
Device Identifier: {D7B71EE2-090A-11CF-C46E-1A06A1C2CB35}
        Vendor ID: 0x1002
        Device ID: 0x4A4A
        SubSys ID: 0x2610174B
      Revision ID: 0x0000
      Revision ID: 0x0000
      Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV8_B ModeWMV8_A ModeWMV9_B ModeWMV9_A
 Deinterlace Caps: {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {3C5323C1-6FB7-44F5-9081-056BF2EE449D}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
         Registry: OK
     DDraw Status: Enabled
       D3D Status: Enabled
       AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: Not run
 D3D7 Test Result: Not run
 D3D8 Test Result: Not run
 D3D9 Test Result: Not run

-------------
Sound Devices
-------------
            Description: Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio
 Default Sound Playback: Yes
 Default Voice Playback: Yes
            Hardware ID: PCI\VEN_1102&DEV_0007&SUBSYS_10131102&REV_00
        Manufacturer ID: 1
             Product ID: 100
                   Type: WDM
            Driver Name: P17xfi.sys
         Driver Version: 5.12.0001.0618 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
            WHQL Logo'd: Yes
          Date and Size: 9/25/2006 17:58:54, 1173504 bytes
            Other Files:
        Driver Provider: CREATIVE
         HW Accel Level: Full
              Cap Flags: 0xF5F
    Min/Max Sample Rate: 100, 192000
Static/Strm HW Mix Bufs: 65, 64
 Static/Strm HW 3D Bufs: 65, 64
              HW Memory: 0
       Voice Management: Yes
 EAX(tm) 2.0 Listen/Src: Yes, Yes
   I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): Yes
               Registry: OK
      Sound Test Result: Not run

---------------------
Sound Capture Devices
---------------------
            Description: Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio
  Default Sound Capture: Yes
  Default Voice Capture: Yes
            Driver Name: P17xfi.sys
         Driver Version: 5.12.0001.0618 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
          Date and Size: 9/25/2006 17:58:54, 1173504 bytes
              Cap Flags: 0x41
           Format Flags: 0xFFF

-----------
DirectMusic
-----------
        DLS Path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\drivers\GM.DLS
     DLS Version: 1.00.0016.0002
    Acceleration: n/a
           Ports: Microsoft Synthesizer, Software (Not Kernel Mode), Output, DLS, Internal, Default Port
                  MPU-401, Hardware (Kernel Mode), Input, No DLS, External
                  MPU-401, Hardware (Kernel Mode), Output, No DLS, External
                  Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio, Software (Kernel Mode), Output, DLS, Internal
                  Mapowanie MIDI [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  Creative SoundFont Synthesizer [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  Syntezator SW Microsoft GS Wave [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  MPU-401 [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, External
                  MPU-401 [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Input, No DLS, External
        Registry: OK
     Test Result: Not run

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Medieval Total War II - jak Wam idzie?
« Odpowiedź #89 dnia: Września 21, 2007, 19:26:13 »
-------------------
DirectInput Devices
-------------------
      Device Name: Mysz
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

      Device Name: Klawiatura
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

      Device Name: Saitek X52 Flight Controller
         Attached: 1
    Controller ID: 0x0
Vendor/Product ID: 0x06A3, 0x075C
        FF Driver: n/a

Poll w/ Interrupt: No
         Registry: OK

-----------
USB Devices
-----------
+ G| Vendor/Product ID: 0x1106, 0x3038
| Matching Device ID: usb\root_hub
| Service: usbhub
| Driver: usbhub.sys, 8/4/2004 02:08:44, 57600 bytes
| Driver: usbd.sys, 8/18/2001 01:03:00, 4736 bytes
|
+-+ Saitek X52 Flight Controller (USB)
| | Vendor/Product ID: 0x06A3, 0x075C
| | Location: Saitek X52 Flight Control System
| | Matching Device ID: usb\vid_06a3&pid_075c
| | Service: HidUsb
| | OEMData: 03 00 88 11 22 00 00 00
| | Driver: hidusb.sys, 8/17/2001 22:02:20, 9600 bytes
| | Driver: hidclass.sys, 8/3/2004 23:08:20, 36224 bytes
| | Driver: hidparse.sys, 8/3/2004 23:08:18, 24960 bytes
| | Driver: hid.dll, 8/4/2004 03:54:52, 20992 bytes
| |
| +-+ Saitek X52 Flight Controller (HID)
| | | Vendor/Product ID: 0x06A3, 0x075C
| | | Matching Device ID: hid\vid_06a3&pid_075c
| | | Service: SaiH075C
| | | OEMData: 03 00 88 11 22 00 00 00
| | | Driver: SaiH075C.sys, 11/3/2005 10:52:14, 176640 bytes
| | | Driver: SaiC075C.pr0, 6/24/2005 09:07:34, 306 bytes
| | | Driver: SaiD075C.pr0, 6/24/2005 09:07:34, 18336 bytes
| | | Driver: SaiC075C.Dll, 11/3/2005 11:05:02, 413696 bytes
| | | Driver: SaiD075C.Dll, 11/3/2005 10:56:10, 8925184 bytes
| | | Driver: SaiC075C_07.dll, 11/3/2005 11:12:38, 9728 bytes
| | | Driver: SaiC075C_09.dll, 11/3/2005 11:12:40, 9728 bytes
| | | Driver: SaiC075C_0A.dll, 11/3/2005 11:12:40, 11776 bytes
| | | Driver: SaiC075C_0C.dll, 11/3/2005 11:12:42, 9728 bytes
| | | Driver: SaiC075C_10.dll, 11/3/2005 11:12:42, 9728 bytes
| | | Driver: SaiC075C_0402.dll, 11/3/2005 11:12:44, 9216 bytes

----------------
Gameport Devices
----------------
+ Magistrala PCI
| Matching Device ID: *pnp0a03
| Service: pci
| Driver: pci.sys, 8/4/2004 03:34:12, 68608 bytes
|
+-+ Standardowy port gier
| | Matching Device ID: *pnpb02f
| | Service: gameenum
| | Driver: gameenum.sys, 8/4/2004 01:08:22, 10624 bytes

------------
PS/2 Devices
------------
+ Standardowa klawiatura 101/102 klawisze lub Microsoft Natural Keyboard PS/2
| Matching Device ID: *pnp0303
| Service: i8042prt
| Driver: i8042prt.sys, 8/4/2004 03:36:16, 53504 bytes
| Driver: kbdclass.sys, 8/4/2004 03:38:00, 24960 bytes
|
+ Urz| Matching Device ID: hid_device_system_keyboard
| Service: kbdhid
| Driver: kbdhid.sys, 8/4/2004 00:38:02, 14848 bytes
| Driver: kbdclass.sys, 8/4/2004 03:38:00, 24960 bytes
|
+ Sterownik klawiatury serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_kbd
| Upper Filters: kbdclass
| Service: TermDD
| Driver: termdd.sys, 8/4/2004 00:44:40, 40840 bytes
| Driver: kbdclass.sys, 8/4/2004 03:38:00, 24960 bytes
|
+ Mysz zgodna z HID
| Matching Device ID: hid_device_system_mouse
| Service: mouhid
| Driver: mouclass.sys, 8/4/2004 03:54:52, 23296 bytes
| Driver: mouhid.sys, 10/26/2001 21:03:24, 12160 bytes
|
+ Mysz zgodna z HID
| Vendor/Product ID: 0x046D, 0xC01B
| Matching Device ID: hid_device_system_mouse
| Service: mouhid
| Driver: mouclass.sys, 8/4/2004 03:54:52, 23296 bytes
| Driver: mouhid.sys, 10/26/2001 21:03:24, 12160 bytes
|
+ Sterownik myszy serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_mou
| Upper Filters: mouclass
| Service: TermDD
| Driver: termdd.sys, 8/4/2004 00:44:40, 40840 bytes
| Driver: mouclass.sys, 8/4/2004 03:54:52, 23296 bytes

----------------------------
DirectPlay Service Providers
----------------------------
DirectPlay8 Modem Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 Serial Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 IPX Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 TCP/IP Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
Internet TCP/IP Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpwsockx.dll (5.03.2600.2180)
IPX Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpwsockx.dll (5.03.2600.2180)
Modem Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpmodemx.dll (5.03.2600.2180)
Serial Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpmodemx.dll (5.03.2600.2180)

DirectPlay Voice Wizard Tests: Full Duplex: Not run, Half Duplex: Not run, Mic: Not run
DirectPlay Test Result: Not run
Registry: OK

-------------------
DirectPlay Adapters
-------------------
DirectPlay8 Serial Service Provider: COM1
DirectPlay8 Serial Service Provider: COM2
DirectPlay8 TCP/IP Service Provider: Po
-----------------------
DirectPlay Voice Codecs
-----------------------
Voxware VR12 1,4 kilobitów/s
Voxware SC06 6,4 kilobitów/s
Voxware SC03 3,2 kilobitów/s
MS-PCM 64 kilobitów/s
MS-ADPCM 32.8 kilobitów/s
Microsoft GSM 6.10 13 kilobitów/s
TrueSpeech(TM) 8.6 kilobitów/s