To normalne że zabiera się więcej AMRAAMów.
W BMS też zawsze tak się robi

Ja osobiście zwykle biorę 3MRM i 1HOB.
Zwyczajnie mają one większy zasięg co czyni je bardziej praktycznymi w wielu sytuacjach.
Jeśli masz możliwość odpalenia z większej odległości (jak ROE nie wymusza identyfikacji na wzrok albo TGP) to tak robisz.
AIM-9 jest dobry do walki kołowej, ale nie sprawdza się na dystansie bo brak mu zasięgu.
Wiem że kiedyś A-10 (jeszcze w wersji A) zabierały standardowe payloady. Była lista kilku payloadów i tyle.
W przypadku F-16 to jest masa możliwości bo jest wiele rodzajów uzbrojenia. Więc pewnie to flight leader albo ktoś kto kieruje całym package decyduje.
Ja obstawiam że dostał ale leciał dalej. Ta kierunkowa głowica odłamkowa to też taka trochę loteria. Jak walnie trochę zbyt daleko od silnika i uszkodzi jedynie dyszę i ster kierunku to pewnie da się jakoś dalej lecieć. AMRAAM ma odłamkowo-burzącą która chyba nie jest kierunkowa. A stary AIM-7 to dopiero miał głowicę. Tak zwany expanding ring, czy jakoś tak.