Autor Wątek: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik  (Przeczytany 103488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #330 dnia: Lutego 09, 2010, 19:16:07 »
Nie tyle wyciek przed premierą, ale miałem akurat do pokazania coś co nie jest kodem :)

Oby tylko nie było jak z innymi produktami* promowanymi i nagłaśnianymi przed  premierą a po...cóż sami wiemy.
Niemniej trzymam kciuki.

Różnie bywa. Zależy mi by go skończyć, ale nigdy nic nie wiadomo :)


Z tego wynika że empeck jest  prawie na finiszu... chyba że ściemnia

Do finiszu jeszcze trochę brakuje, ale powoli zaczyna to mieć ręce i nogi.

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #331 dnia: Lutego 09, 2010, 22:22:33 »
Dziękuję za odpowiedź! Pytałem, gdyż w niektórych samolotach podwieszenia pokazują się po wpisaniu ich masy w menu fuel&payload (jednak chyba opór pozostaje niezmieniony), byłem ciekaw czy Twoje rozwiązanie uwzględnia ciężar - jednak widać jest to pomijalne :)

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #332 dnia: Lutego 09, 2010, 22:37:25 »
Całe szczęście, że tak jest :)

Z poziomu XML nie da się raczej zmieniać wagi samolotu, byłby to problem.

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #333 dnia: Lutego 10, 2010, 12:21:51 »
Empeck, dodaj "station_load" dla generatora dymu. Ręcznie będzie można dodać mu masę czy ująć. Dodatkowo zapamięta go zapis lotu i wgra ciężar po załadowaniu. Będzie musiał też być zamontowany domyślnie. Tyle możesz zrobić w XML.

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #334 dnia: Lutego 10, 2010, 12:27:58 »
Nie wiem, czy to ma sens, zatankowany smugacz waży 54kg, pusty 20kg, poza tym w czasie używania zmienia się jego waga. Jeśli miałbym zrobić wpływ wagi na samolot zrobiłbym to w Simconnect i zmieniał wagę na bieżąco, aż do wyczerpania paliwa w generatorze dymu (co w sumie też byłoby ciekawe).

Maciuś

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #335 dnia: Lutego 10, 2010, 12:51:13 »
Nie wiem, czy to ma sens, zatankowany smugacz waży 54kg, pusty 20kg, poza tym w czasie używania zmienia się jego waga. Jeśli miałbym zrobić wpływ wagi na samolot zrobiłbym to w Simconnect i zmieniał wagę na bieżąco, aż do wyczerpania paliwa w generatorze dymu (co w sumie też byłoby ciekawe).

Eeee ja się nie znam  ale może najpierw warto by tak samolot zbudować co by latał  i beczki kręcił i był kompletny a dopiero potem się w detale wdawać ???Bo wiesz ..pokazałeś  fajne obrazki i teraz wszyscy są jak kot w rui molestują Cie o to " kiedy", "za ile" jak długo jeszcze i " czy to w ogóle wyjdzie ". Zaś dymki smugi i smugacze  itp. to sprawa drugorzędna.

Taka tylko prywatna opinia.

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #336 dnia: Lutego 10, 2010, 12:55:02 »
Kwestia preferencji. Dla mnie w symulatorach ważniejsze jest zachowanie systemów i przyrządów niż FM.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #337 dnia: Lutego 10, 2010, 14:10:49 »
Empeck świetna robota :002:

Eeee ja się nie znam  ale może najpierw warto by tak samolot zbudować co by latał  i beczki kręcił i był kompletny a dopiero potem się w detale wdawać ???Bo wiesz ..pokazałeś  fajne obrazki i teraz wszyscy są jak kot w rui molestują Cie o to " kiedy", "za ile" jak długo jeszcze i " czy to w ogóle wyjdzie ". Zaś dymki smugi i smugacze  itp. to sprawa drugorzędna.

Taka tylko prywatna opinia.

Niecierpliwość żąda rzeczy niemożliwej - mianowicie osiągnięcia celu bez środków — Georg Wilhelm Friedrich Hegel.
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #338 dnia: Lutego 10, 2010, 14:23:39 »
Hehe, dobry cytat. Wracając do tematu - równie dobrze można by zapytać dlaczego marnowałem czas na dodawanie dźwięku do radiowysokościomierza, po co programuję wszystkie przyciski w radiostacji, dlaczego dałem osobny wyłącznik odbiornika markerów, dlaczego działa przycisk na wolto/amperomierzu, albo po co zrobiłem niezależne podświetlenie prawego, lewego i głównego panelu :)

Odpowiedź jest prosta, bo mi się chciało :)

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #339 dnia: Lutego 10, 2010, 15:11:18 »
Odpowiedź jest prosta, bo mi się chciało :)
I tak trzymaj. Gratulacje! :564:
"Różnica między mną a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem."
                                                                                  S. Dali

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #340 dnia: Lutego 10, 2010, 21:30:41 »
Zrób dodatkowy zbiornik paliwa - FUEL DUMP pomoże - waga będzie się zmieniać. Albo zainteresuj się "water ballast systemem". Kiedyś chciałem takie rzeczy tak łatać zanim Simconnect rozwiązał takie problemy.

Hmm, samolot już lata, beczki kręci, w sam raz czas na rozpylacz dymu.

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #341 dnia: Kwietnia 02, 2010, 23:33:46 »
Mam pytanie - ma ktoś może w swoich zbiorach sekwencję testu sztucznego horyzontu? Jak on się zachowuje po włączeniu? Krótki film, albo chociaż opis.

Mam taką sekwencję zrobioną dla radiowysokościomierza (jak w Ka-50 ;), ma taki sam radiowysokościomierz jak Akuła, z tego co zauważyłem), chciałbym też zrobić coś takiego dla sztucznego horyzontu, bo wiem, że on jakiś test po włączeniu sobie robi, tylko nigdzie nie mogę namierzyć jak to wygląda :|

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #342 dnia: Kwietnia 04, 2010, 16:03:12 »
To jest dokładnie pokazane w filmie instruktażowym o Yak-52. Nie jest to test ale odblokowanie i rozruch.

Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #343 dnia: Kwietnia 04, 2010, 16:24:19 »
yak_52.avi
Tutaj masz ten film: veoh.com

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: PZL-130 Orlik
« Odpowiedź #344 dnia: Kwietnia 04, 2010, 21:43:59 »
To jest niestety inny model sztucznego horyzontu niż w Orliku :/

Z tego co się dowiedziałem, sztuczny horyzont Orlika testuje się najpierw w pionie, potem w przechyleniach, ale dalej nie wiem w którą stronę najpierw.

Nawet Lotus w swoim Albatrosie rozruch pominął :P