Autor Wątek: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.  (Przeczytany 215105 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #315 dnia: Kwietnia 05, 2009, 22:05:50 »
Wszystko się zarejestrowało i chodzi cacy :118:

Póki sprzedawca nie odpali też tego samego klucza i akurat MS to wykryje :118:
Czego oczywiście Ci nie życzę :004:

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #316 dnia: Kwietnia 05, 2009, 22:18:41 »
Czego oczywiście Ci nie życzę :004:
Nie mnie tylko... kumplowi :002: A do siedziby Microsoftu w Al. Jerozolimskich ma akurat całkiem blisko  :118: Kończymy to OT bo nas Szefostwo zaraz op... :001:
Spokój cechuje Mistrza.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #317 dnia: Kwietnia 10, 2009, 08:49:54 »
Osobiście posiadam następujące dodatki: UTX: Europe, Xclass Europe, Xclass Asia & Africa, FS Global. Globala mam na samym spodzie, nad nim oba XClassy (Euro na off), a powyżej UTX.
Panowie, przymierzam się do reinstalacji swojego FSX i mam już mały mętlik. Jaki dodatek likwiduje te pustynne okolice lotnisk? Wydawało mi się, że XClass Europe, czy tak? Czy moze to tekstury Millsa?
Czy jeśli mam i XClass Europe i UTX, to XClass wogóle jest potrzebne (jesli oczywiście nie ten dodatek koryguje te pustynne pola koło lotnisk). Obecnie przy lotniskach mam elegancką zieleń ale po prostu już nie wiem, czego to jest zasługa.
Bartek
Aztec.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #318 dnia: Kwietnia 10, 2009, 10:16:00 »
Trochę od innej strony, reinstall z powodu wiosennych porządków, czy konieczności reinstalacji systemu?

Żeby odpalić FSX na nowym systemie nie trzeba go instalować, wystarczy dodać wpisy do rejestru, zainstalować MSXML 4.0, SimConnecta (to z SDK) no i zachować foldery z konfiguracją.

Landclass jest używany nad danym terenem tylko jeden, ten najwyżej w hierarchii, więc jeśli posiadasz UTX, to XClass nie jest potrzebny, z tą różnicą że XClass pokrywa także kraje za naszą wschodnią granicą.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #319 dnia: Kwietnia 10, 2009, 10:25:00 »
Reinstalacja z okazji porządków.

A właśnie, co do SimConnecta. Po co to jest? Wiem, ze nie instalowałem tego u siebie jakoś osobno, a ostatnio miałem problemy z samolotem Flight1 ATR i ActiveSkyX i własnie gdzieś doczytałem, że to może być przez SimConnect.
Bartek
Aztec.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #320 dnia: Kwietnia 10, 2009, 10:55:17 »
W dużym uproszczeniu jest to odpowiednik FSUIPC/wideFS tylko że autorstwa Microsoftu i będący częścią FSX. W normalnej sytuacji nie musisz go instalować ręcznie, bo robi się to automatycznie podczas instalacji gry. W razie potrzeby można odpalić instalator i zainstalować go jeszcze raz.

Brak właściwej wersji SimConnect (są 3, RTM, SP1, SP2) objawia się zazwyczaj niedziałaniem jakichś bardziej zaawansowanych funkcji samolotu, podobnie jak brak FSUIPC. Niektóre programy mogą w ogóle nie działać, w innych samolotach nie będą działać niektóre przyrządy.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #321 dnia: Kwietnia 10, 2009, 11:24:33 »
Hmm, cholerka, no to może być sposób na rozwiązanie problemu z ATR. Może faktycznie przez brak SimConnecta coś w nim mi nawalało ale pytanie zasadnicze, czy np. wraz z SP2 do FSX instaluje się też odpowiedni SimConnect?
Bartek
Aztec.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #322 dnia: Kwietnia 10, 2009, 11:40:32 »
Odpal każdy z tych instalatorów. Jak nadal nie będzie działać, to to nie to.

http://www.zshare.net/download/5843449139fb124a/
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #323 dnia: Kwietnia 10, 2009, 13:34:15 »
Co do tej pustyni to zainstaluj jako podstawkę UTX (+ SP1 i SP2 do niego), a następnie XClass. XClass wrzuć pomiędzy UTX vegetation i UTX Urban. Jak Ci nie będzie pasowało, deaktywuj go, zostanie sam landclass UTX (który imho jest świetny).

Przez pustynne tekstury to nie wiem do końca co rozumiesz. Jeżeli chodzi Ci o brązowe tekstury pojawiające się w całej Europie od października do marca/kwietnia, to musisz zainstalować pakiet tekstur Adama Millsa.
Oprócz nich są "całoroczne" tekstury o odcieniu brązowym, które są podpięte pod region śródziemnomorski w FSX i na nie lekarstwa nie ma (chyba że coś załata XClass). Generalnie, polecam troszkę poeksperymentować w newralgicznych regionach Europy :)

Ja mam tak, że normalnie mam odpalony sam landclass z utx, gdy wybieram się na Wschód, aktywuję sobie do tego XClass, który pokrywa całą geograficzną Europę, a nie tylko wybrane państwa. Nie używam tekstur Millsa, bo gdy latam wysoko, to mam kichę - pode mną zielono, a dalej, gdzie kończy się granica tekstur z detalem, jest brązowo. Przyzwyczaiłem się do defaultu. Powiem więcej, gdy oglądałem zdjęcia satelitarne na google maps, które wykonano zimą, to paleta kolorów jest bardzo zbliżona.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

kapulet

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #324 dnia: Kwietnia 10, 2009, 14:33:22 »

Żeby odpalić FSX na nowym systemie nie trzeba go instalować, wystarczy dodać wpisy do rejestru, zainstalować MSXML 4.0, SimConnecta (to z SDK) no i zachować foldery z konfiguracją.


To mówisz, że dobrze zrobić sobie kopię całego FSX-a z programami, czy mieć buckupa czystej instalki po SP2?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #325 dnia: Kwietnia 10, 2009, 14:56:06 »
Co kto lubi. Niektóre programy i tak ze względu na zabezpieczenia trzeba będzie jeszcze raz instalować.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #326 dnia: Kwietnia 10, 2009, 14:59:42 »
Przez pustynne tekstury to nie wiem do końca co rozumiesz.
Chodzi o piaskownice wokół lotnisk. Pamiętam, że właśnie XClass się tym chwalił, że ten efekt likwiduje.
Bartek
Aztec.pl

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #327 dnia: Kwietnia 10, 2009, 15:22:12 »
Jeżeli chodzi np. o "piasek" na defaultowym Okęciu, to zarówno Xclass jak i UTX rozwiązują ten problem. Po prostu w defaultowym landclassie ktoś dał śródziemnomorskie miasta w środku Europy  :001:

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

kapulet

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #328 dnia: Kwietnia 10, 2009, 17:11:25 »
A może chodzi o Tekstury Milsa :011:

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #329 dnia: Kwietnia 10, 2009, 18:52:00 »
Panowie, przymierzam się do reinstalacji swojego FSX i mam już mały mętlik. Jaki dodatek likwiduje te pustynne okolice lotnisk? Wydawało mi się, że XClass Europe, czy tak? Czy moze to tekstury Millsa?
Czy jeśli mam i XClass Europe i UTX, to XClass wogóle jest potrzebne (jesli oczywiście nie ten dodatek koryguje te pustynne pola koło lotnisk). Obecnie przy lotniskach mam elegancką zieleń ale po prostu już nie wiem, czego to jest zasługa.

Xclass Europe ma jeszcze jeden plus - zamienia większą część Italii na nie-pustynną w przeciwieństwie do UTX.
Ja mam Xclass pod UTXem, ale w UTXie wyłączyłem roślinność i w ten sposób mam zielone Włochy, lasy z Xclass, a całą resztę z UTX.