Skoro już zamontowałem ponownie tego darmowego Mustanga do mojego FSX - to jeszcze jedna sugestia. Można sobie "zamontować" w nim defaultowe światła z FSX.
Przy takiej kombinacji ...
[liGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit
light.0 = 4, -1.4, 0, 1.73, fx_vclight
light.1 = 3, -5.3, 0, 0, fx_navwhi
light.2 = 3, 0.05, -18.4, -0.96, fx_navred
light.3 = 3, 0.05, 18.4, -0.97, fx_navgre
light.4 = 2, -0.15, -18.4, -0.96, fx_strobe
light.5 = 2, -0.15, 18.4, -0.97, fx_strobe
... osiągamy:
- czerwone i zielone światło na końcach skrzydeł (uruchamiane przełącznikiem NAV w VC)
- niebieskie światła mrugające na końcach skrzydeł, nieco za nawigacyjnymi (uruchamiane przełącznikiem STROBE)
- białe światło mrugające na ogonie (też pod STROBE, nie wiem czemu pomimo dania go jako "navigation" czyli 3?)
- oświetlenie zegarów (pod przełącznikiem PANEL w VC)
- oświetlenie całej kabiny (pod literą "L" na klawiaturze, który zapala wszystkie światła)


W ten sposób można sobie zmieniać prawie dowolnie oświetlenie samolotu. Przy czym zestaw liczb po znaku "=" oznacza:
- pierwsza cyfra to rodzaj światła (chyba nie zawsze działa wg naszych intencji)
- druga liczba to przesunięcie światła w przód lub w tył od ustalonego środka maszyny (decyduje znak - z minusem do tylu)
- trzecia liczba to wysunięcie w prawo lub w lewo (również decyduje znak)
- czwarta liczba to wysunięcie góra dół (z minusem w dół)
Po tym wpisujemy rodzaj efektu, który znajduje się w folderze "Effects". Co ciekawe przesuwajac śwaitło odnosimy sie do osi podłużnej samolotu, a nie do poziomu. Czy punkt świetlny przesuwa się po linii pod pewnym kątem, gdy mamy stojący samolot z kółkiem ogonowym.