Autor Wątek: Pliki SFS - otwarte !  (Przeczytany 48858 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #255 dnia: Listopada 22, 2007, 03:16:40 »
No to zaczęło się hopsasa od żłoba do lasa... - Olka to i tak nie zmotywuje, bo BoB już wisi w powietrzu, niczym siekiera zawieszona w szkopskim bunkrze po 4 tygodniach oblężenia przez kufajów hehe.

Można liczyć na Szpitfojera Mk.I/II i siakiegoś Griffonowego (może być bubble-top  :002: )?

Odnośnie szmaciaka na skrinie, to "piękny on, jakby go sam Michał Anioł dłutem haratał" hehe

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #256 dnia: Listopada 22, 2007, 14:28:58 »
Można liczyć na Szpitfojera Mk.I/II i siakiegoś Griffonowego (może być bubble-top  :002: )?

A zrób sobie ! :118:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #257 dnia: Listopada 22, 2007, 16:21:07 »
Yes, yes, Spit MK XIV Griffon powered, plizzzz.  :banan
No tak , podobne pobożne życzenia zajmują mnóstwo miejsca na rożnych forach . Wydaje mi się jednak że widoczny na fotce w poście Ranwersa Fairey (?) to wynik "sklejenia", "doklejenia" różnych elementów 3D z różnych modeli 3D samolotów (wybaczcie laikowi niewiedzę).  Dopóty dopóki nikt nie znajdzie sposobu , jak "wrzucić" czyli eksportować dowolny model 3D do silnika gry to nasze pobożne życzenia  będą tylko i wyłącznie marzeniami.
A jeśli to się stanie (chyba że stało się już a jeszcze o tym nie wiem :D  ) to lista życzeń co do nowych maszyn flyable będzie tak długa jak lista baboli w oryginalnym Olegtrixie :118: Będziemy mieli wreszcie szansę na poczucie "nieba w gębie" w świecie symulatorów drugowojennych . Poczuć siłę baterii pokładowej Heńka 219 - bezcenne! :020:
Póki co ludziska pokroju Wasiego , czy MrJolly dają radę i robią dobrą robotę z modami. Ot tak drobna ( a jakże zniechęcająca swego czasu do życia ) sprawa jak  na przykład bombowce z lampkami świecącymi w nocy niczym choinka dzięki modowaniu - to już historia. Takich drobnych cieszących mordę poprawek jest coraz więcej i sądzę że dzięki temu pewne nasze marzenia da się w tej grze w końcu zrealizować .
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #258 dnia: Listopada 23, 2007, 11:28:48 »
Ok wiem jak wyciągnąć plik , ale jak go wsadzić z powrotem ?
Chciałbym trochę zmodyfikować bombki :D Z takiej 5ton na 50 lub 500. Mielibyśmy bron atomową .

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #259 dnia: Listopada 23, 2007, 11:47:50 »
Wszystko ładnie, ale nadal nie ma narzędzia, które wymuszałoby konieczność posiadania dokładnie takich samych plików jak ma to miejsce w RO czy BF1942.

spit

  • Gość
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #260 dnia: Listopada 25, 2007, 09:13:37 »
Wszystko ładnie, ale nadal nie ma narzędzia, które wymuszałoby konieczność posiadania dokładnie takich samych plików jak ma to miejsce w RO czy BF1942.

Jest metoda na to żeby serwer porównywał pliki klienta ze swoimi. Z tego co wiem wystarczy w configu ustawić checkruntime=2
O tym że to działa przekonałem się próbując wbić z sound modem na serwery UK-D

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #261 dnia: Listopada 25, 2007, 09:31:19 »
Jeśli wpiszesz checkruntime=2 to host wpuści tylko klientów z oryginalnymi FB bez żadnych MODów. To polecenie nie współgra z żadnym MODem.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #262 dnia: Listopada 25, 2007, 12:10:48 »
Ok wiem jak wyciągnąć plik , ale jak go wsadzić z powrotem ?
Chciałbym trochę zmodyfikować bombki :D Z takiej 5ton na 50 lub 500. Mielibyśmy bron atomową .

Nie polecam,choć przy tak małym ładunku może jakoś to będzie. Przy kidersurprajsie 5 MT blast od bomby idzie przez 4-5 sektorów. Rezultatem jest 2-minutowy zwis kompa.

spit

  • Gość
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #263 dnia: Listopada 25, 2007, 12:27:38 »
Jeśli wpiszesz checkruntime=2 to host wpuści tylko klientów z oryginalnymi FB bez żadnych MODów. To polecenie nie współgra z żadnym MODem.


Zgoda, pytanie tylko czy gdyby wrzucić na serwer pliki moda, to checkruntime tez uważałby je za zgodne...

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #264 dnia: Listopada 25, 2007, 13:22:59 »
Zgoda, pytanie tylko czy gdyby wrzucić na serwer pliki moda, to checkruntime tez uważałby je za zgodne...

Nie będzie działać. MODy nie są kompatybilne z poleceniem checkruntime.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #265 dnia: Listopada 25, 2007, 19:05:01 »
Nie będzie działać. MODy nie są kompatybilne z poleceniem checkruntime.
Wygląda na to, że jest to zaawansowane sprawdzanie "sum kontrolnych" i parzystości - ale to some1 powinien być bardziej na bieżąco z programistycznymi sposobami sprawdzania ciągów binarnych.
Leszek

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #266 dnia: Listopada 26, 2007, 22:26:27 »
Sumy kontrolne już jakiś czas temu zostały rozwalone . Nie pamiętam dokładnych informacji ale goście pokazali że można zmodyfikować oryginalny plik .

Nie polecam,choć przy tak małym ładunku może jakoś to będzie. Przy kidersurprajsie 5 MT blast od bomby idzie przez 4-5 sektorów. Rezultatem jest 2-minutowy zwis kompa.
:D

Jak myślę nie ma żadnego sposobu na modyfikowanie pierwszego ilka ?
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2007, 22:35:03 wysłana przez muminek »

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #267 dnia: Listopada 27, 2007, 19:52:05 »
Od jakiegoś czasu już nie mam czasu na te zabawy ale te parę miesięcy temu, jak pamiętam, był programik do generowania przerobionych klas do formy zahaszowanej nazwy i to zdaje się wystarczało.  Ale głowy nie dam czy tak faktycznie było i czy działa to z najnowszą wersją...
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #268 dnia: Listopada 29, 2007, 14:12:48 »
Reflektuje ktoś na "Łosia" ?

.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Pliki SFS - otwarte !
« Odpowiedź #269 dnia: Listopada 29, 2007, 17:17:46 »
No właśnie Ranwers powiedz jedną rzecz , bo nie bardzo kumam- jeśli zrobi się taki hack - przykład: na bazie Tempesta robisz Typhoona . To czy wówczas tegoż Typhoona otrzymujemy w grze na liście samolotów jako kolejną maszynę , czy zwyczajnie tracimy Tempesta i mamy w zamian Typhoona? I analogicznie - jak wyżej- czy aby mieć Łosia musimy się pogodzić z utratą np Ił-a 4 na bazie którego powstał Łoś? :001:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php