Autor Wątek: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8  (Przeczytany 23602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Glebas

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 23, 2007, 09:03:33 »
Ja zacząłem od tego, że cały 1946 skopiowałem do innego katalogu. Siecher ist Siecher  :002:
Następnie wykonałem dokładnie i powoli wszystko tak, jak opisał to Kelso na początku tego watku. Najważniejsze, by otrzymać nowy (modowalny) il2fb.exe z oryginalnego rosyjskiego i wrapper.dll. Próbujesz uruchomić grę. Jeżeli sie udało - nie popełniłeś błędu. Tworzysz folder "Files" i kopiujesz do niego folder GUI, a do katalogu głównego gry plik files.txt. Obydwa made by Kelso. Mój filelist.txt miał wówczas tylko pierwszą linię, a skutkowało to nowym ekranem powitalnym gry. W oryginalnej wersji nie miałem i nie mam żadnego pliku files.txt. Potem to już z górki. Foldery "presets" i "Samples" od Wasy do folderu "Files" a nowe wpisy do pliku files.txt. Ja mam mod dzwiękowy 0.75 jeszcze, ale w nowym podejrzewam robi sie to tak samo. Następnie, by otrzymać polską wersję (dotychczas mieliśmy cyrylice), do folderu "Files" kopiujesz folder "i18n" od Kelso, a do pliku files.txt nowe wpisy (ostatnia sekcja). Oczywiście kolejność dodawania modów i wpisów w files.txt jest dowolna.
Moja rada - zacznij jeszcze raz od początku, powoli i ostrożnie :002:
Powodzenia !

P.S. plik filelist.txt nie jest potrzebny do uruchomienia modowalnej wersji RU - sprawdziłem.

Do moda 075 filelist jest bez zmian. Mod 08 wymaga filelist 075 lub wczesniejszego + to co w filelist 08(dopisać i zapisać w pliku txt z wczesniejszego moda). Może o to chodzi?

Rozumiem, to tak że mod dzwiękowy v0.8 dodaje tylko nowe dźwięki, a nie jest to wersja "wszystko w jednym " :011: :011: :011:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2007, 09:12:50 wysłana przez Glebas »

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 23, 2007, 12:30:55 »
Problem w tym że ja jeszcze żadnego moda nie ładowałem. Najpierw zrobiłem tak jak mówił Kelso. Z filelist'em z jedną linijką (na ekran startowy, tak jak Ty). I już wtedy przestał się uruchamiać. Próbowałem kilkukrotnie przywracając w przerwach zbackupowane il2fb.exe i sys'a. Na nich działał normalnie jak przedtem.

Cóż, ta instalka Iła ma już sporo czasu i troche przy niej wcześniej grzebałem. Może trzeba by wszystko wgrać od początku i wtedy jeszcze raz spróbować? Nie chce mi się jak cholera, bo tam gdzieś po drodze poginą mi pewnie jakieś ulubione skiny, misje i inne modyfikacje, ale coś czuję że tu może być jakiś problem.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 23, 2007, 12:38:55 »
Mod 08 wymaga filelist 075 lub wczesniejszego + to co w filelist 08(dopisać i zapisać w pliku txt z wczesniejszego moda). Może o to chodzi?

Źle mówiesz. Mod 08 ma swój filelist - prawidłowy - jest widoczny po rozpakowaniu archiwum w głównym katalogu.
Wszystko jest opisane w wątku "Zbiorcza aktualizacja dźwięków".
Pozdrawiam.
 

Glebas

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 23, 2007, 18:26:17 »
Cóż, ta instalka Iła ma już sporo czasu i troche przy niej wcześniej grzebałem. Może trzeba by wszystko wgrać od początku i wtedy jeszcze raz spróbować? Nie chce mi się jak cholera, bo tam gdzieś po drodze poginą mi pewnie jakieś ulubione skiny, misje i inne modyfikacje, ale coś czuję że tu może być jakiś problem.
Iła, który masz przenieś do Nowego Folderu i zainstaluj nową wersję - czystą. I na niej trenuj modowanie. Jak wyjdzie to będziesz wiedział, że nie popełniłeś błędu, a potem zrobisz to samo na swojej starej wersji i będziemy wiedzieli czy coś sie gryzie. Będą to cenne informacje dla wszystkich, jak sądzę.  :004:

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 23, 2007, 19:20:38 »
Rozumiem, to tak że mod dzwiękowy v0.8 dodaje tylko nowe dźwięki, a nie jest to wersja "wszystko w jednym " :011: :011: :011:

Tak, jest to wersja wszystko w jednym :)
Zawiera wcześniejsze dźwięki z nowymi oraz wszelkie inne pliki.
Zawiera również plik filelist.txt - jego zawartość doklejamy do pliku filelist.txt w głównym oknie gry. Musi działac :)
Pozdrawiam.
 

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 24, 2007, 11:25:59 »
Iła, który masz przenieś do Nowego Folderu i zainstaluj nową wersję - czystą. I na niej trenuj modowanie. Jak wyjdzie to będziesz wiedział, że nie popełniłeś błędu, a potem zrobisz to samo na swojej starej wersji i będziemy wiedzieli czy coś sie gryzie. Będą to cenne informacje dla wszystkich, jak sądzę.  :004:
Tak zrobię, tylko trochę wolnego czasu mi trzeba ....

bandyta

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 24, 2007, 14:22:23 »
Znalazł ktoś Modele Lotu w wersji powyżej 4.06?

lukasz-h

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 24, 2007, 17:36:39 »
Zdaje się, że są zaszyfrowane w plikach w głównym folderze.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 24, 2007, 18:19:16 »
Troszkę OT, ale co mi tam... Panowie - iłek to tylko pliki i foldery. Nie potrzebuje żadnych wpisów w rejestrze. Po instalacji nowego systemu, stara gra działa poprawnie. Można przekopiować całą grę (np. na DVD), przenieść na inny komputer - też zadziała.  Nie przesadzajcie z backupowaniem całej gry - szkoda miejsca na dysku. Wgrywając mody też wiele nie ryzykujecie  (szczególnie bałaganu w plikach) - wszystkie siedzą teraz (tzn. w 4.08) w katalogu "files" i można je po prostu usunąć, przywrócić oryginalny plik il2fb.exe (mam nadzieję, że wszyscy pamiętają o jego skopiowaniu  :118:) i files.sfs (jak ktoś zapomniał backupu, wystarczy po prostu ściągnąć patch 4.08m i po kłopocie). Wszystkim którzy mają kłopot z spreparowaniem modowalnej wersji iłka 4.08 i zastosowaniem modów, polecam wypić szkalnkę zimnej wody, policzyć do dziesięciu i wykonać wszystkie kroki, po kolei opisane na początku tego wątku. Na pewno zadziała i nie ma tu żadnego znaczenia, jak stara jest instalka gry. Mój iłek przeżył już ze dwa systemy i ciągle ma się dobrze :002:. Na koniec podzielę się z Wami swoimi rozterkami - nie mogę się nadziwić, czemu Oleg tak zaniedbał sprawę dźwięków w grze ? Jeden człowiek (chyba) w ciągu stosunkowo krótkiego czasu zdążył stworzyć paczkę z dźwiękami, których nie powstydiłaby się niejedna z topowych gier. A wydawałoby się, że się nie da ...
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 24, 2007, 19:19:02 »
Jeden człowiek (chyba) w ciągu stosunkowo krótkiego czasu zdążył stworzyć paczkę z dźwiękami, których nie powstydiłaby się niejedna z topowych gier. A wydawałoby się, że się nie da ...

I chwała mu za to, bo jak słyszę te nowe dźwięki (a szczególnie spita) to aż mi się na nowo grać zachciało :)
Pozdrawiam.
 

Offline Zeke

  • ZB
  • *
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #55 dnia: Września 04, 2007, 22:25:24 »
Wszystko pięknie, tylko ja nie jestem w stanie ściągnąć wg przepisu Kelso, bo rapidshare mówi że z mojego IP przekroczono limit (aster city). Nie mógłby ktoś wrzucić na jakiś inny serwis, bez takich limitów?
"I jedyne, co pamiętam po tylu latach ich pracy / to, że wojnę wygrali Polacy"
Kazik (o nauczycielach historii)

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #56 dnia: Września 04, 2007, 22:48:26 »
Jest. W dziale "pliki -> programy", na stronie 303ego.

www.303.prv.pl

Do południa serwer coś padł, ale teraz już działa :)

 
rapidshare mówi że z mojego IP przekroczono limit (aster city). Nie mógłby ktoś wrzucić na jakiś inny serwis, bez takich limitów?

20GB/ miesiąc starczy? :) ;)
Pozdrawiam.
 

Tygrys205

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #57 dnia: Września 06, 2007, 14:44:50 »
Wiecie ja nie chcę siać żadnej propagandy czy czegoś, ale...

Na wersji RU samoloty latają inaczej - lepiej. Nie są to takie drastyczne zmiany, jednak idzie odczuć różnicę. Szczególnie na Dorze. Miał ktoś podobne odczucia czy to tylko mnie się tak wydaje? :)

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #58 dnia: Września 06, 2007, 16:26:30 »
Coś w tym jest, nie mogłem raz dogonić na g2 parcha nr.5 po prostej.
Jeśli chodzi o fokę to praktycznie nie da się latać na 100%prop i MW50 bo od razu silnik się zaciera. 

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #59 dnia: Września 06, 2007, 17:24:39 »
Też odnosze wrażenie,że w wersji _ru faktycznie samoloty nieco inaczej latają. Jak dla mnie nieco mniej "gumkowato". Co do uber cech w przypadku samolotów spod znaku czerwonej gwiazdy to jak na razie nie testowałem bardziej rzeczowo. Ważne że lądowanie Bf-110  teraz w mniejszym stopniu niż poprzednio przypomina odczucie niekontrolowanego opadania 50 tonowego wozu drabiniastego  z galaretą. Co zaś do grzania się silników? Musiałbym to sprawdzić. W każdym razie samoloty podlegają (jakiemuś tam) stallowaniu, (no fachowcy mnie zjedzą teraz) nawet w przypadku Ławoczkinów- począwszy od ŁaGG 3 aż do "siódemki", co więcej - "Lakierowany grób" faktycznie trochę bardziej w moim odczuciu jest grobem, próbowałem dogonić AI "beefa 109" i przy większej nieco prędkości niż przelotowa , trzeba uważać co się robi bo stery mogą  nie słuchać za bardzo poleceń pilota i szybkie nieporządane spotkanie z ziemią w akompaniamencie naszego krzyku bezradności dochdzacego z naszej rozdziawionej gębuli może być doświadczeniem częstszym niż pamiętam to z wcześniejszych przygód mając okazję "kopsnąc się "na tym sprzęcie.
 Moje spostrzeżenia mogą  nie być w pełni obiektywne , bo nie wsiadałem zazwyczaj do tych urządzeń latających  w wersji poprzedniej(poza sporadycznymi przypadkami) a w tej zrobiłem to po tym jak odczułem inne zachowania samolotów podobnie jak kolega Tygrys205. Ponadto mając force feedbacka jak u mnie można pewne rzeczy odczuć nieco inaczej niż po wymachiwaniu wajchą na sprężynie.
 Co ciekawe na przykład,   I-185 ma kopa dość solidnego - takie odniosłem wrażenie testując dźwięki Wasiego i kiedy spojrzałem na cyferblat  to troszkę mnie zszokowało jak maszyna się napędza. W istocie to chyba jednak w rzeczywistości był (mógłby być?)bardzo dobry w osiągach samolot (nie znam się zbyt dobrze i mogłem po bandzie pojechać) .
  Nie przeprowadzając poważniejszych testów początkowo przyjąłem założenie ,że jeśli faktycznie w wersji _ru wszystko jest wykonane poprawniej niż dotychczas , to z jakiego powodu?. Czyżbyśmy to my gracze  z poza Oleg's country zostali potraktowani jako przysłowiowi nastolatkowie z Kansas i dla nas pewne uproszczenia  a  w dodatku na złośc naszym utyskiwaniom na liczne kwiatki,  maszyny spoza ciemnej strony mocy w  poza radzieckiej wersji gry zostały na złośc nam potraktowane zostały jako w wielu przypadkach gorsze?
Ta-152 H w dalszym ciągu  co prawda wywija stalla w sytuacjach jakich robić to powinna gdyby miała 3x mniejsze skrzydła ale ja czuję że teraz jest trochę  mniej skarykaturzona. Niewiele ale jednak da się zauważyć
Co tu filozofować - trzeba by zwyczajnie poświęcić którąś godzinę na testy. Jeśli ktoś ma na to ochotę i czas, czekam na wrażenia.

Pozdrawiam.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php