Ja zacząłem od tego, że cały 1946 skopiowałem do innego katalogu. Siecher ist Siecher

Następnie wykonałem
dokładnie i powoli wszystko tak, jak opisał to Kelso na początku tego watku. Najważniejsze, by otrzymać nowy (modowalny) il2fb.exe z oryginalnego rosyjskiego i wrapper.dll. Próbujesz uruchomić grę. Jeżeli sie udało - nie popełniłeś błędu. Tworzysz folder "Files" i kopiujesz do niego folder GUI, a do katalogu głównego gry plik files.txt. Obydwa made by Kelso. Mój filelist.txt miał wówczas tylko pierwszą linię, a skutkowało to nowym ekranem powitalnym gry. W oryginalnej wersji nie miałem i nie mam
żadnego pliku files.txt. Potem to już z górki. Foldery "presets" i "Samples" od Wasy do folderu "Files" a nowe wpisy do pliku files.txt. Ja mam mod dzwiękowy 0.75 jeszcze, ale w nowym podejrzewam robi sie to tak samo. Następnie, by otrzymać polską wersję (dotychczas mieliśmy cyrylice), do folderu "Files" kopiujesz folder "i18n" od Kelso, a do pliku files.txt nowe wpisy (ostatnia sekcja). Oczywiście kolejność dodawania modów i wpisów w files.txt jest dowolna.
Moja rada - zacznij jeszcze raz od początku,
powoli i ostrożnie 
Powodzenia !
P.S. plik filelist.txt nie jest potrzebny do uruchomienia modowalnej wersji RU - sprawdziłem.
Do moda 075 filelist jest bez zmian. Mod 08 wymaga filelist 075 lub wczesniejszego + to co w filelist 08(dopisać i zapisać w pliku txt z wczesniejszego moda). Może o to chodzi?
Rozumiem, to tak że mod dzwiękowy v0.8 dodaje tylko nowe dźwięki, a nie jest to wersja "wszystko w jednym "
