Autor Wątek: Zbiorcza zamiana dźwięków  (Przeczytany 52733 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SG2_Wasy1

  • Gość
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #180 dnia: Listopada 07, 2007, 20:42:06 »
Future information about patch on this forum http://allaircraftarcade.com/forum/

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #181 dnia: Listopada 09, 2007, 10:22:03 »
Witam panowie mam pytanie.
Zassałem sobie moda dla wersji 4.05. Wypakowałem wszystko do folderu iłka i mam problem. Po uruchomieniu gry ładuje mi się 95% a potem staje i nic. Nie chce się do końca uruchomić.
Czy mam coś przestawić w plikach czy w setupie :011:
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #182 dnia: Listopada 09, 2007, 12:31:27 »
Sprawdzałeś poprawność ścieżek?Czy wszystkie pliki są na miejscu?Czy zawartość folderu files zgadza się z tym co jest zawarte w filelist.txt?
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #183 dnia: Listopada 09, 2007, 13:00:21 »
Niby wszystko jest. Tylko w tym modzie który ściągnąłem nie ma pliku files.fsf, jest za to rts.dll
Właśnie po zamianie pliku rts.dll , gra się przycina po załadowaniu 95%
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #184 dnia: Listopada 09, 2007, 14:05:03 »
Eeee no facet...właśnie wszystko polega na modyfikacji danych zawartych w pliku files.sfs,bez tego nie ruszysz  :004:
Nie wiem jak jest z modami do 4.05,ale od pewnego czasu mody do 4.08 zawierają wszystkie potrzebne pliki
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #185 dnia: Listopada 09, 2007, 14:38:06 »
Sobilaku - nieboraku  :002: - rozumiem, że Swoją przygodę z modowaniem iłka dopiero rozpoczynasz ? Jak domyślam się z treści Twojego posta, ściągnąłeś sound moda do v 4.05, a tam nie wiedzieć czemu, brak pewnego pliku, niezbędnego do uruchomienia gry. Pobierz to: http://www.savefile.com/files/974250 i wklej do głównego katalogu iłka. Powinno zadziałać.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #186 dnia: Listopada 09, 2007, 15:48:31 »
Mam pewien kłopot z sound modami, otóż, mam zainstalowany dodatek (płatny) Ostfront, po zainstalowaniu jakiegokolwiek sound moda (w wersji eng), niektóre kampanie z tego dodatku mam po rosyjsku (dokładnie kampanie  dotycące Murmańska), zarówno po stronie niemieckiej jak i rosyjskiej. Co ciekawe, w tym samym pakiecie misji (Ostfront), są tez kampanie w Kurlandii i te o dziwo są zostają po angielsku. Próbowałem odinstalować i ponownie zainstalować Ostfront, ale nic to nie pomaga. Po przywróceniu starego file.sfs i fb.exe, misje z Murmańska wracają do wersji angielskiej. Czy da się temu jakoś zaradzić? próbowałem użyć spolszczenia made by Kelso, ale tytuły misji i ich opisy (Murmańsk) pozostaja po rosyjsku.

Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #187 dnia: Listopada 09, 2007, 16:01:34 »
janweg - poszukaj w wymienionej kampanii plików z końcówką   _ru (najprawdopodobniej  xxx ru.properties)
i skasuj je (lub przenieś w inne miejsce).
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #188 dnia: Listopada 09, 2007, 16:33:35 »
Ten Ostfront jest taki cwany, że nie instaluje się w Mission/Campains, tylko ładuje pliki do DGen i NGen (próbowałem je zamieniać z wersją bez moda i nie pomogło). Spróbuję usunąć pliki z nazwą Murmansk_ru.properties, może pomoże. Dam znać jak mi poszło.

Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #189 dnia: Listopada 09, 2007, 16:41:41 »
W sumie to też mam problem, jednak z wersją na 4.08
Po zainstalowaniu moda gra albo zacina się przy ładowaniu na 5% albo wywala po kilku sekundach z menu głównego gry.
Na dodatek mam wszystko pisane cyrylicą...
Napisałem o tym na forum tego dźwiękowego projektu ale SGWasy chyba nie bardzo wie jak mi pomóc.. albo to moja kulawa angielszczyzna jest temu winna.
W każdym razie może ktoś wie jak rozwiązać mój problem.

Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #190 dnia: Listopada 09, 2007, 17:18:04 »
Oj lenistwo się szerzy ... szkoda czasu na szukanie  :121: Wystarczy w setupie (tym zewnętrznym) ustawić w zakładce dźwięk częstotliwość próbkowania na 44 100.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #191 dnia: Listopada 09, 2007, 17:49:53 »
Niestety, nie ma żadnych plików Murmansk_ru.properties, są tylko w DGen i NGen: MurmanskXXBlue.mis i MurmanskXXRed.mis (gdzie XX to rok 41, 42, 43 lub 44). Ani śladu properties. Są w DGen natomiast pliki Germany.dat i Germany_ru.dat i analogicznie Russians.dat Russians_ru.dat, są też pliki US(V)_ru.properties. Czy można któreś usunąć?

Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #192 dnia: Listopada 09, 2007, 18:28:31 »
Usuń te z końcówką    _ru (najbezpieczniej przesuń gdzieś).
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #193 dnia: Listopada 15, 2007, 22:30:31 »
Pytanie, pewnie Pan Kelso będzie wiedział : Czy jest możliwość dogrania wszystkich dźwięków do MOD'a w wersji CRT2_compate (ponieważ CRT2 ma "lżejszą" ilość dzwięków)

Wasy: is there possibility to add all sounds to CRT2_compate (ENG) ?

SG2_Wasy1

  • Gość
Odp: Zbiorcza zamiana dźwięków
« Odpowiedź #194 dnia: Listopada 19, 2007, 01:27:44 »
Pytanie, pewnie Pan Kelso będzie wiedział : Czy jest możliwość dogrania wszystkich dźwięków do MOD'a w wersji CRT2_compate (ponieważ CRT2 ma "lżejszą" ilość dzwięków)

Wasy: is there possibility to add all sounds to CRT2_compate (ENG) ?
No