Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwca 24, 2009, 09:57:43 »
... dlaczego nie mam tych katalogów w folderze PaintSchemes/Skins?...
Niech zgadnę - bo ich nie utworzyłeś? :001:
Czasem się zdarza, że moderzy , "w ferworze walki", zapominają o takich drobiazgach. Ale zamiast czekać na patch można sobie sprawdzić w air.ini, jak może nazywać się katlog - i sobie utworzyć. :001:
Leszek

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwca 24, 2009, 10:01:17 »
Jeśli nie masz... to utwórz. Oczywiście w : PaintSchemes/Skins. Nie zawsze autorzy modów podają nazwę katalogu na skiny.
P.S. Moja lista katalogów nie jest wyrocznią - zapewne nie ma tam wszystkiego.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwca 25, 2009, 09:06:07 »
Już wszystko gra i trąbi.  :002:

Bis zum bitteren Ende.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwca 27, 2009, 17:35:35 »
No i znowu need help.
Po wrzuceniu jakiegoś moda, całkowicie zniknęły mi japońskie znaki przynależności państwowej. Zamiast tego mam..północnokoreańskie lol. Czy ktoś wie w jaki prosty sposób takowe znaki przywrócić?

Bis zum bitteren Ende.

Offline Jeremak

  • *
  • It's full of stars...
    • Moje profile
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwca 27, 2009, 17:53:43 »
To musiało być coś spoza AAA. To środowisko ma mod "Forgotten Countries" który nie zamienia, a dodaje nowe państwa, całkiem sporo. A co ostatnio instalowałeś, bo domyślam się że zostały zamienione pliki tga, albo podobne, zawierające japońskie oznaczenia.
Czemu w Eurodisneylandzie nie można odpalać fajerwerków? Po pierwszej próbie poddał się garnizon Paryża.
http://jeremak-j.deviantart.com/

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwca 27, 2009, 18:09:21 »
Cytuj
To musiało być coś spoza AAA.
Niekoniecznie - MiG-15 Ranwersa zamienia Japonię na Koreę właśnie.
Cytuj
If You need japanese insignia back - deactivate:

X:\IL-2 Sturmovik xxxxxxxxx\MODS\MiG15\-PaintSchemes

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #231 dnia: Sierpnia 12, 2009, 10:08:07 »
Mam pytanko dotyczące Ultra Packa 1.7.

Zainstalowałem, działa. Zawarty w nim switcher pozwala na zmianę wersji, bez problemów.

Ultra Pack 1.7 Full Mod zawiera wiele nowych samolotów w wersji "flyable". Załóżmy, że ktoś zrobi nowy samolot, a ja dodam go do UP 1.7 Full Moda. Czy mogę wejść do gry online z nowym samolotem? Np. stoi serwer z Full Modem, a ja mam ten nowy samolot wgrany do gry.

Jak jest w ogóle ze zgodnością samolotów online, czy wszyscy grający w ramach jednego serwera muszą mieć te same samoloty?

Jeszcze nie sprawdzałem tego, o czym piszę powyżej, bo na HL jest bardzo mało serwerów z modami. Z Full Modem UP 1.7 nie znalazłem.

Pytanie może lamerskie, ale czy ktoś mógłby to jakoś wyjaśnić? Tzn. wykorzystywanie nowych samolotów flyable w grze online.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #232 dnia: Sierpnia 12, 2009, 13:24:59 »
Jeśli serwer posiada dany model samolotu pograsz , nie posiada (nie będziesz go miał po prostu w wyborze) nie pograsz.
Pracę nad sewerem dedykowanym dla UP1.7 trwają.

A jak to wygląda w sytuacji gdy wchodzisz do gry bez modów (samolotu) a jest on dostępny ale ty go nie masz a inni latają to za bardzo nie wiem. Przypuszczam że wtedy by Cię nie wpuściło podczas ładowania danych z serwera.