Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #45 dnia: Września 28, 2007, 11:07:56 »
Loku a możesz poprawić widok z kabiny FW190?

greg78

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #46 dnia: Września 28, 2007, 16:07:15 »
Witam wszystkich!  Pomimo iż  jestem nowym użytkownikiem forum, to przeglądam je już od dłuższego czasu ;)

Loku, świetna robota z tym kokpitem Hawk’a!
Wcześniej zastanawiałem się, czy udostępnione narzędzia do korekcji FB/PF umożliwiają „dłubanie” także w kokpitach maszyn i poprawienie istniejących tam braków, błędów. Swoim postem rozwiałeś moje wątpliwości ;)

Mam prośbę, czy ktoś z forumowiczów byłby w stanie poprawić „na szybko” kokpit tak lubianego przez wszystkich samolotu jakim jest bodajże P-40M. Tworząc go Maddox’owi bądź któremuś z jego „pomagierów” nie chciało się najwyraźniej spojrzeć do dokumentacji technicznej tegoż samolotu. Efekt – przedobrzyli dodając zbyt wiele elementów ramki do wiatrochronu. Niby detal, ale jednak w oczy kole – bo wiatrochron to przecież sam przód kokpitu (latając mamy go przed oczami niemal bez przerwy). Nie wspomnę już o innych brakach w kabinach takich samolotów jak: P-40E i P-39.

Najchętniej nie wysługiwałbym się nikim i zrobił to sam, umożliwiając później załadowanie tak poprawionego pliku z kokpitem wszystkim chętnym. Problem w tym, że obecnie przebywam za granicą i zostanę tu jeszcze przez około 5 tygodni. W tym czasie nie będę w stanie tego zrobić, gdyż moja pytka z PF została w domu w Polsce :(
Jeśli znajdzie się jakiś chętny to prześlę materiały ukazujące, jak to dokładnie w real’u wyglądało.
 

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #47 dnia: Września 28, 2007, 19:59:54 »
1.Powiem szczerze, z tym Hawkiem75 to akurat mi się udało,skasowalem jedną linijkę w pliku odpowiedzialnym za ładowanie elementów składowych 3D kabinyi tak sie pozbyłem tego wlotu do gaźnika.

2.Kabina Foki jest nie do ruszenia w ten sposób,trzeba by podnieść głowę pilota wyżej a tego w tym pliku niestety nie ma,podniesienie Revi też nic nie daje bo pociski i tak lecą w to samo miejsce więc celowanie by było pogorszone.

3.Greg78, przeróbki o których wspomniałeś też są niemożliwe do wprowadzenia bez ingerencji w model 3D kabiny,sam edycja pliku nic nie da ,bez odpowiednich narzędzi które ma Olo nic nie zrobimy.

greg78

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #48 dnia: Września 30, 2007, 20:20:39 »
Ups! Założyłem, że możliwe jest korygowanie tekstur elementów 3D kokpitu. Masz racje, że bez tego, wprowadzenie proponowanych przeze mnie zmian jest niemożliwe. Szkoda :(

chincz

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #49 dnia: Października 02, 2007, 11:34:41 »
Poprawiony widok z kabiny Hawka-75 i MS406/410, usunięty wlot do gaźnika P-40B.
Fixed cokpit view Hawk-75 and MS406/410, removed  P-40B air intake.
download here:
http://rapidshare.com/files/58295549/Cockpit_view__fix.zip.html

Czy po wgraniu tego fixa Wam również gra zrobiła się całkowicie po rosyjsku? I czy to być może oznacza, że w takiej postaci przejdzie check runtime2?

Have your game changed to russian version overall after fixed with this patch? Does this mean that game will pass through check runtime2?

Pozdrawiam
Regards

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #50 dnia: Października 02, 2007, 12:20:43 »
Sama zmiana wersji z angielskiej na rosyjską nie ma wpływu na blokowanie przez check runtime2. Śmiało możesz latać na sund modzie 0.4 i na zmienionych defaltowych skinach. Dopiero instalacja wyższych modów powoduje wywalenie z gry.

chincz

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #51 dnia: Października 02, 2007, 13:47:50 »
A czy wersja 04 jest oparta na rosyjskich sfs? I gdzie ją jeszcze można znaleźć? Link podany przez Wasyla na filefront nie działa już.
I bynajmniej nie chodzi mi o dźwięki  :004:

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #52 dnia: Października 03, 2007, 22:33:20 »
Chincz,to co jest w katalogu files poprawki skopiuj do katalogu files moda w grze tak żeby scieżka sie zgadzała  files>3DO>Cockpit>P-40B>hier.him  a to co jest w pliku tekstowym dodaj to tego co jest w filelist.txt moda, pewnie dałeś kopiuj/wklej i zamieniło pliki filelist.txt dlatego gra nie  wczytała reszty plików z moda.

Wasy,could you please add mine Hawk75 cockpit fix to the next version of mod,some peoples have problem with installation . 
http://rapidshare.com/files/58295549/Cockpit_view__fix.zip.html

SG2_Wasy1

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #53 dnia: Października 03, 2007, 22:47:55 »
Chincz,to co jest w katalogu files poprawki skopiuj do katalogu files moda w grze tak żeby scieżka sie zgadzała  files>3DO>Cockpit>P-40B>hier.him  a to co jest w pliku tekstowym dodaj to tego co jest w filelist.txt moda, pewnie dałeś kopiuj/wklej i zamieniło pliki filelist.txt dlatego gra nie  wczytała reszty plików z moda.

Wasy,could you please add mine Hawk75 cockpit fix to the next version of mod,some peoples have problem with installation . 
http://rapidshare.com/files/58295549/Cockpit_view__fix.zip.html
Ok. Added. If you interesting russian modded forum http://aviaskins.com/vb/forumdisplay.php?f=9

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #54 dnia: Października 04, 2007, 18:14:51 »
Może nie najlepsze miejsce, ale szkoda nowego topika otwierać.
Modyfikacja domyślnego skina dla B-29 USAF. Teraz znaki na płatach będą poprawnie.
http://rapidshare.com/files/60240521/B-29.rar.html

Right skin for default B-29 USA.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #55 dnia: Października 05, 2007, 15:51:02 »
Wasy,i visit AviaSkins forum but unfortunately i dont speak russian, all i remember from school is alphabet :D could some of your forum  friend or you if you are not to busy with b-25`s made Mc-200 series 1,7 and 7FB flyable?.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #56 dnia: Listopada 14, 2007, 06:27:25 »
Obecnie dzięki pracy moderów mamy już dostępne flyable następujące maszynki z pełni funkcjonalnymi stanowiskami strzelców i bombardiera :001:
B29 (1944)
B17-G (1943)
B17-F (1942)
B24-J (1944)
B25-C25 (1943)
B25-G1 (1943)
B25-H1 (1943)
PE-8 (1940)
H8K (1942)
IL-4 (1942)
FW-200-C3U4 (1941)
Mosquito-IV (1941)
TU-2S (1943)

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #57 dnia: Listopada 14, 2007, 09:20:41 »
Można prosić o linka   :001:

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #58 dnia: Listopada 14, 2007, 11:36:31 »
Link był juz wcześniej podawany, ale mogę go powtórzyć
http://allaircraftarcade.com/forum/viewforum.php?f=18&start=0&sid=3651715ef18b63665f7a30d08e307f5f

P.S.
Trzeba się zarejestrować by móc ściągać pliki.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #59 dnia: Listopada 14, 2007, 11:40:47 »
Bezpośredni link do pobrania bomberów:
Cytuj
http://aviaskins.com/vb/attachment.php?attachmentid=484&d=1194713710
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym