Autor Wątek: Fokker Dr.1 od Gennadich  (Przeczytany 19843 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 01, 2008, 16:26:02 »


    Nie , dzięki za szybką odpowiedź jak zainstaluję to dam znać .

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 01, 2008, 18:17:22 »

     Więc zainstalowałem SP1 do FSX , i działa , Fokker super , szkoda że nie można
  postrzelać , co do lądowania to nie ma żadnych problemów , przepustnica delikatnie na zero
  i siadamy  :001:, po za tym niesamowicie zwrotny sprzęt .

   PS ;jeszcze raz dzięki za podpowiedź , robiłem reinstalkę XP i zupełnie zapomniałem o SP1
         przy ponownej instalacji FSXa .

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 01, 2008, 18:25:01 »
Bez SP1 nie działały skompresowane tekstury w formacie dds.

Czy nie możesz pisać używając normalnej interpunkcji? Zwracałem Ci już na to kiedyś uwagę.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 01, 2008, 19:29:23 »
przepustnica delikatnie na zero...

Latając Dr1 nie "powinno się" operować przepustnicą delikatnie. Ponieważ nie wiem czy silniki stosowane w Dr1 miały jakieś urządzenia do "zmniejszania mocy" czyli ograniczanie dopływu paliwa lub odłączanie świec jak to czasem stosowano w silnikach rotacyjnych (nie znam się, może ktoś to rozgryzie - jak było w Dr1) - przyjąłem zasadę, że przepustnica jest ustawiona u mnie tylko w dwóch pozycjach "0" i "MAX" (z możliwie szybkim przemieszczeniem pomiędzy tymi pozycjami).

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 01, 2008, 23:35:03 »
Można prosić w czerwonym malowaniu  :karpik :karpik :karpik :karpik



Do pobrania z sim-outhouse.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 02, 2008, 00:52:46 »
Ehhh Panowie, kusicie mnie na  FSXa, kusicie ale niestety najpierw nowy dysk trzeba zapracować albo poczekać na KoTS [;

Mimo wszystko widok Dreideckera mnie cieszy :)

Ps. poza tym dziwne jakies te malowania... jakby podrapane czy coś.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

empeck

  • Gość
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 17, 2008, 21:51:31 »
Jest już pełna wersja:

http://www.neoqb.com/fokker/

empeck

  • Gość
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 17, 2008, 22:08:16 »
Sorry za post pod postem, ale czas edycji minął.

Chyba nie przewidzieli popularności i im strona padła :(

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 18, 2008, 06:42:01 »
Chyba nie przewidzieli popularności i im strona padła :(

Rano (5.30) było OK, choć przesył nadal słaby (u mnie wahał się pomiędzy 80-100kb/s)

Scenerii nie instalowałem jeszcze, ale po pobieżnym (zaraz trzeba lecieć do pracy) sprawdzeniu samolotu jest kilka pozytywnych zmian w stosunku do "bety"

1. Ogólnie poprawiona grafika VC (lepsze teksturowanie)



2. Kompas nareszcie pokazuje północ  :001:



3. Poprawiony efekt przeciągnięcia - samolot płynnie zwala się na skrzydło.
4. Bardziej realistyczne zachowanie się samolotu przy ostrych zwrotach.
5. Poprawiono kwestię lądowania, teraz nie ma już najmniejszego problemu ze zbaczaniem samolotu i przewracaniem się, choć w tym przypadku nie wiem czy nie przesadzili upraszczając nadmiernie ten element.

Niestety silnik rotacyjny nadal ma możliwość płynnego sterowania obrotami.  :005:

Na tej samej stronce jest "paint kit" w PSD, co zapewne zaowocuje wkrótce w sieci całym stadem czerwonych Dr.1

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 18, 2008, 16:47:46 »
Podobają mi się zmiany w modelu lotu. Wg mnie, ta pierwsza wersja FMu była "prosto z pudełka" -> wrzucamy dane i co wyjdzie to wyjdzie. Tu, przy oficjalnym wydaniu, trochę pokombinowali i to widać. Świetnie pokazane jest "pływanie" samolotu na boki. Daje się odczuć brak statecznika pionowego. Gruby profil płata zapewnia dobre "trzymanie się powietrza", oraz bardzo dobre wznoszenie, mimo niskiej prędkości poziomej.
Ogólnie, jestem zachwycony, bo mamy do czynienia z jednym z najlepiej wykonanych dodatków do FSX, nie ważne czy płatnych czy darmowych.

A teraz, fakt, będzie zalew malowań do Dr.I. Coś jak do myśliwców Shockwave pewnie :D

[Edit] A sceneria jest fajna. To normalne, kameralne lotnisko z pasami: ziemnym i asfaltowym. Położona na zachód od granicy ze Szwajcarią, tam gdzie kończył się front Wielkiej Wojny (w tej samej okolicy latałem kiedyś kampanię w OFF). Super jest hangar. To francuski hangar typu Bessonneaux produkowany przez Aliantów (a po Iwś, również w Polsce w Legionowie). Można sobie do niego wjechać. To ten sam model, co prezentowany kiedyś na WIP screenach ze strony Gennadich.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 18, 2008, 16:53:37 »
Daje się odczuć brak statecznika pionowego.

A ja głupi się zastanawiałem gdzie są peda... khem, orczyk :D

Jak to jest panie ekspert, faktycznie samolot powinien mieć tylko dwa położenia przepustnicy (zamkn. / otw.) ?
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 18, 2008, 17:03:49 »
Tzn. on ma rudder, ale nie ma stabilizatora. Pedały orczyka jak najbardziej chodzą. Inaczej, to by się tego nie dał prowadzić  :002:

Silniki rotacyjne albo nie miały przepustnicy w ogóle (np. wczesne Fokkery E.III) i sterowało się tylko dopływem mieszanki, albo przepustnica była skokowa. Nie jestem w stanie tego dokładnie opisać. Upraszczając, działała w kilku, ograniczonych zakresach. Płynna od 0-100% nie powinna być.

PS: W Richthofens Skies na TW mamy to tak, że Dr.I i E.V z Oberurselami Ur.II mają zakres przepustnicy od 75-100, silniki Le Rhone 66-100, Clerget i Bentley tak samo.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 18, 2008, 17:05:11 »
A to sorry, niewyspany jestem.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 18, 2008, 22:23:29 »
Cos wspaniałego! Bardzo ciekawy FM, nie mówiąc o kołowaniu  :002: Graficznie wypas!





« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2008, 09:18:59 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 18, 2008, 23:37:03 »
Cos wspaniałego!

Naprawdę super, jeżeli tak dobrze zrobione samoloty będą w Knights of The Sky to ...  :banan

Choć pewnie Fokker w takich kolorkach bardziej podoba się Mazakowi   :karpik



Zrobiłem sobie takie malowanie repliki DR.I z Czech OK-DUD 07 (425/17), bo chyba bardziej pasuje do współczesnej scenerii FSX niż malowania samolotów z PWS i jednocześnie samolot "stacjonuje" niedaleko od Polski, nad którą często
"latam". Jakoś nie trawię tych historycznych kawałków scenerii "wklejanych" we współczesne otoczenie.

Ale paluszki trochę świerzbią ...



... nie wiecie kiedy ma wyjść Knights of The Sky?  :004:

PS. http://www.airplane-pictures.net/registration.php?p=OK-DUD%2007
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2008, 23:49:13 wysłana przez Razorblade1967 »